Ochjee zonnetje! snap je paniek helemaal...! Ik vind het wel knap van je dat je dan direct de arts belt... zou ik denk ik nog niet durven omdat het nog zo pril is, ze kunnen er helaas toch niks aan veranderen als het niet goed zit. Ik ben dan bang dat ze me een aansteller zouden vinden. Daarom respect voor jou! Ik denk inderdaad dat de ene dag de symptomen anders/minder zijn dan een andere dag. Graag wil je steeds iets voelen als bevestiging.. Ik heb inderdaad ook steeds gevoelige borsten, als ik smorgens op sta lijkt dit minder te zijn en schiet dan ook regelmatig even in de stress, maar gedurende de dag wordt het weer erger. Verder ben ik moe, moe en nog eens moe. Heb nu late dienst, maar vanochtend uit geslapen en nu denk ik ook gaaaaaap wil naar bed. Slaap lekker allemaal
Goedemorgen lieve meisjes. Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie een fijn weekend dit weekend? Ik had net een site gevonden waar je je innesteling zou kunnen berekenen... Had natuurlijk de laatste tijd een hele rare cyclus. Maar stel als ik toch uit was gegaan van 31 dagen ipv 28 dagen (wat ik ook nu heb gedaan) dan zou m'n innesteling zijn geweest op 19 juni... Dan zou ik nu uitgerekend staan op 7 maart ipv 3 maart. En dat zou dan wel weer kloppen met m'n echo toch? Want dan zou ik nu 5 weken en 4 dagen zijn vandaag? Maar zou ik dan een week van te voren al positief (licht) hebben kunnen testen?
Ik denk het wel. Die testen van tegenwoordig zijn zo gevoelig! Ik heb zelf ook op maandag positief getest terwijl ik uit ging van een cyclus van 28 dagen en dan op donderdag m'n nod zou hebben. Bij mijn echo dacht de vk ook dat ik iets minder ver zou zijn aangezien de activiteit in de vruchtzak nog maar minimaal was. Tis zo lastig in te schatten... het enige wat we kunnen doen is geduld hebben. Heeeeel veel geduld.
lieve schattn het kan zo maar zijn dt je bij de volgende echo ineens wel op de juiste datum uitkomt. Niet ieder kindje maakt dezelfde start en kan ineens hard groeien. Dat is het nadeel van een vroege echo, het meten is gewoonweg KUT en brengt vaak meer onzekerheid dan zekerheid.. Djenna fay har eerste echo werd ik een week terug gezet wat eigenlijks onmogelijk was , kwa test en noem maar op. 2e echo had ze alles weer ingehaald . Niks zo onzeker als een mega vroege echo, het brengt duidelijkheid dat alles zit waar het zit enzo maar ook veel onduidelijkheid. Hier gelukkig eerste echo met 7 weken
Hi dames! Zonnetje wat schrikken voor je zeker met je voorgeschiedenis! Hier sowieso maar weinig symptomen en als ze er zijn, dan wisselt dat ook erg. Ene keer beetje misselijk, dan weer niet, gevoelige borsten ook ene dag meer dan de andere dag. Moeheid valt bij mij mee, ik sport iig nog steeds 3a4 x en dat gaat nog goed. Volgens mij is het idd normaal dat symptomen komen en gaan... Hier is dit wknd spannend qua termijn dus ik ben blij als het na het wknd is. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn... Gisteren wel weer last van angst voor bloedverlies. Wat meer afscheiding en elke keer dat ik dat voelde direct naar toilet... Pff.
Spannend idd mvm. Merk dat ik er zelf ook wel mee bezig ben dat het hartje nu moet gaan kloppen. Maar gelukkig niks verder te merken en vanmorgen weer goed misselijk. Bij mij is vooral de vermoeidheid wisselend. Vlinder, ik zou het toch proberen wat meer los te laten. Helaas kan je er niks aan doen mocht het toch misgaan en wellicht maakt de kleine nog wel een inhaalslag. Wij gaan vanavond bbqen met onze ouders. Morgen ontbijt met schoonfamilie en verder rustog aan doen. Maandag weer aan het werk na 3 weken vakantie...
Ikzelf denk van niet, maar gezien hetgeen dat de verloskundige zag zit die kans er wel in. Ik hoef 21 juli pas weer omdat t er verder wel allemaal goed uit zag. Op de goeie plek etcetera. Ben er zelf ook wel rustig onder, wellicht inderdaad een langzame start en als het foute boel is dan is dat zo... klinkt alsof ik er niets om geef, maar dat is zeker wel zo. Komt wellicht omdat ik in de uitvaartbranche werk... je ziet zoveel, dat je op den duur een soort van muurtje bouwt. Stukje zelfbescherming, voorbereiden op het ergste zodat je niet voor teleurstellingen komt te staan.
Goedemorgen allemaal. Vanochtend m'n laatste test gedaan. Nu denk ik WAAROM HEB IK DIE NOG GEDAAN. Het was een digitale en die gaf 1-2 weken aan terwijl ik, volgens de cyclus ruim 5 weken zou zijn. Vorige maand was een miskraam dus misschien was m'n ei en innesteling later..? Ik zit nu nogal in de onzekere modus! Bah! Heb ook nog een dipstick gebruikt en die was weer mooi donker. Pffff kan de tijd even 6 weken vooruit worden gezet!! Sorry voor m'n klaagzang maar zit er ff doorheen..
Jgr dat kan ik me goed voorstellen! En idd waarom heb je die gedaan die testen zijn een indicator... Ik baal zelf ook dat ik ze gedaan heb, toen was ik 4+ wkn en hoopte ik toch wel op 2-3 maar bleef ook op 1-2 staan. Ligt ook helemaal op de hoeveelheid hcg die je hebt... Komt goed.
Ja ik ga nu maar eens afleiding zoeken. Ga naar stal, paardje klaar maken voor een wedstrijd morgen. Vanmiddag een hightea dus hoop dat ik m'n gedachten kan verzetten. Bedankt voor je snelle reactie MvM. Doe jij nu nog testen of ben je toen per direct gestopt? Fijne dag allemaal! X
Ik test niet meer , maakt alleen onzeker. Ik weet dat ik zwanger ben waarom nog een keer de bevestiging zoeken .
Jgr ik test ook niet meer. Heb de laatste vorig weekend gedaan, toen ik bijna 5 wkn was. Wilde graag nog een echte knaller en had toch k2v5 gekocht Daarna echt opgehouden, zegt toch niks en als het fout gaat gaat het fout... Wat leuk dat je paardrijd, ik heb tot 2 jaar geleden ook fanatiek paardgereden inclusief wedstrijden. Maar met mijn zoontje toendertijd en een man die wknd werkt, was het niet altijd praktisch. Als kind(eren) groter zijn, dus vanaf jaar of 5 denk ik, dan ga ik weer op zoek naar een geschikt bijrijdpaard voor wedstrijden!
Dag dames, ik test ook niet meer (na twee positieve tests). Zelfs als er iets fouts zou lopen, zou er toch nog een tijdje hcg waargenomen worden. Afwachten... Duurt inderdaad lang, hé. Ons geduld wordt op de proef gesteld. Hier valt het ook goed mee wat de kwaaltjes betreft. Ochtendmisselijkheid? Ik heb last van avondmisselijkheid als ik ga liggen... Dan voel ik de hele boel naar boven komen... Gelukkig helpt het met het bed wat omhoog te zetten. Verder moet ik traag op mijn zij gaan liggen want mijn borsten zijn dan erg gevoelig. Overdag wat moe, nu zeker met het warme weer. Dat is het zowat. Maandag laat ik wel nog bloed trekken bij de huisarts, omdat ze dit gevraagd hebben voor mijn eerste echo (26 juli). Erna een weekje in vakantie bij mijn oma, benieuwd of we het zullen kunnen verzwijgen want elke middag lang aperitieven is daar de gewoonte... Spannend!
Zou vanochtend ff koffie zetten.. Stond te kokhalzen boven de wasbak, hahaha! Ook super misselijk op het werk. En mooee. En koud. Voel me op en top zwanger hihi.
Oh dat is ook nie fijn dat je zo misselijk bent! Maar idd dan voel je aan je lijf dat er van alles gaande is.. Ook wel relaxed. Hier gaar het weer beter, gezellige hightea gehad, fijne afleiding. Vanavond een paar alcoholvrije drankjes drinken in een tentfeest in de buurt. Heb een vriendin op de hoogte gebracht dus kan ze me helpen. Me omgeving houd iedereen in de gaten rondom zwangerschappen, dus ben benieuwd hoe we het verborgen gaan houden. Hebben meerdere hier daar 'last' van? Ik drink altijd wel iets, maar nu dus niet.. Hihi
ik denk toch dat ik ook een echo aanvraag voor 7,5 weken. ik ben zo nieuwschierig en het kost toch niet zo heel veel geld.