Uitgerekend eerste week maart 2017

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door zonnetje2015, 24 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    hier geen last. ik drink al bijna nooit dus het zou iemand opvallen.

2. Lanara

Lanara Actief lid

4 jul 2016
    154
    80
    28
    Docent hoger onderwijs
    België
    Ik drink ook bijna nooit... behalve op vakantie dus: dan smaakt een glaasje cava me wel... Onze omgeving houdt het ook wel goed in het oog, dus het is echt kwestie van subtiel aanpakken... :)

3. Vlinder2016

Vlinder2016 Niet meer actief

Ik drink ook nooit :)
    Dus voor mij is dat geen lastig puntje :)

4. Vlinder2016

image.jpg

Zien jullie ook al verschil? 😁🙊

5. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Gewoon zeggen dat je een antibiotica kuur slikt. Antibiotica en alcohol kan wel samen maar kan de werking van de antibiotica sterk vertragen. Dus vanaf vandaag heb je gewoon een blaasontsteking en daar een kuurtje voor en je dus helaas niet kan genieten van een lekker drankje 😂

6. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Oh bovendien hoef je dan ook niet moeilijk te doen over misselijkheid. Laat dat nou een bijwerking zijn die geregeld voor komt 😉

7. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    Ja je krijgt echt zo een klein punt buikje bij je navel 😃

8. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik zie ook verschil vlinder! Hier zo tegen de avond een flinke buik. Lijkt dan echt 3-4 maanden.. Heel handig zo'n 2e.
    Hier ook lastig met niet drinken en ook ik wordt in de gaten gehouden. Gelukkig iets minder feestjes dan toen bij dl maar ik ga nu zeggen dat we graag een 2e willen en dat ik daarom niet meer drink ivm geen risico nemen. Hier is het binnenkort Kermis en zonder die smoes kan ik net zo goed zeggen dat ik zwanger ben. Gelukkig op maandag de echo en dan gaan we het ook vertellen.
    Verder ga ik op 'dieet' want die vakantie kilo's... :D. Al versprak ik me gister wel bijna zw... Vakantie kilo's ging het.

9. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Nieuw kwaaltje ontdekt...... muggen! Ik heb normaal gesproken geluk dat ze mijn vriend moeten hebben. Maar nu ik het vaak erg warm heb en dus meer zweet....
    Vanavond 28 muggen in de woonkamer hardhandig om het leven gebracht (morgen ramen zemen 🤐). Nu in bed hoor ik ook gezoem. Morgen naar Bever muggenspray halen die je in de zwangerschap wel mag gebruiken.

10. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Ja!! Er steekt een puntje onder je navel uit. Dit is zoveel duidelijker aangszien je een mooi plat buikje hebt.. Met mijn blubbertjes op me buik merk ik het verschil niet omdat ik na het eten altijd een opgezette buik krijg.

Heel mooi ben benieuwd hoe het volgende week zal zijn!

11. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Pff hier ook last van misselijkheid.. Vanaf 5 weken word het alleen erger. Gekke is dat ik niet kots,heb wel maagzuur en heel erg misselijk dat het voelt net of het eten naar boven komt. Ook last van duizeligheid heel vaak maar ook nog nooit flauwgevallen. Af en toe wat hoofdpijn en heel wat steekjes en krampjes in me buik.

Begin me steeds met de dag meer zwanger te voelen.

En ohja, weet niet of dit door de zwangerschap komt. Maar de chinees in zijn kraampje die bezoek ik dagelijks minimaal 3x voor 1 loempiatje omdat ik enkel daarin trek heb als ik me misselijk voel.

12. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Muggen vreselijk. Hier staat de waaier dan ff aan. Houden ze ook niet van. Je kunt muggenspray bijvoorbeeld wel op je kussen smeren.

Hier is de misselijkheid ook wat terug masr lijkt veranderd. Meer opboeren en oprispingen geworden.
    Nog 2 dagen tot de echo. Stress slaat echt toe nu.. 😕

13. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Mijn man is nu juist een geliefd object bij de muggen. :D, normaal gesproken ik maar nh moeten ze niks van me hebben!
    Heb nu ook zo'n stekker erin zitten dat werkt ook wel prima.
    Snap dat het super spannend is zonnetje maar toch 'goed' dat je weer misselijk bent en kwaaltjes kunnen wel veranderen in de loop van de weken.

14. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Hier vandaag verjaardag van de oudste vieren ! Mevrouw word alweer 13😜.
    Vandaag word mijn taak, hoe verberg je je zwangerschap 😛.

15. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Gefeliciteerd met je dochter!

16. Vlinder2016

Gefeliciteerd met je dochter & een fijne dag vandaag! ❤️

17. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Gefeliciteerd en succes!

18. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Gefeliciteerd!

19. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Gefeliciteerd met je dochter 🎉 & een fijne dag gewenst!

20. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Thea gefeliciteerd met je dochter!

Vlinder wat leuk nu al buikfoto,s!

Hier ook misenlijk helaas..

Deel Deze Pagina