Heel herkenbaar akoekoek. En ik moet vandaag de hele dag werken. Heb de broek een uur aan gehad in huis en toen mijn zwangerschap's broeken maar uit de kast gevist pffff.
Wat naar Vlinder dat je het negatief opvat. Ik denk dat we met z'n allen een erg spannende tijd doormaken, en inderdaad de 1 wil positief denken en de ander negatief om voorbereid te kunnen zijn op slecht nieuws. Zo is iedereen verschillend, goed dat je de keus dan maakt om even afstand te nemen. Gisteravond had ik behoorlijk last van mn onderbuik, maar verder geen bloedverlies gelukkig. Gisteravond en vanochtend wel wat roze afscheiding, maar daar bleef het bij. En mijn borsten doen nog zo'n zeer, ik zie het maar als graadmeter dat het nog goed zit.. Hihi Vandaag een erg drukke dag op werk, daarna lesgeven en zelf trainen. Vervolgens nog vergadering en morgen weer vroege dienst. Ik heb een energielevel van 0.0 dus ben benieuw hoe ik dit vol ga houden, naja even doorbijten. Fijne dag iedereen en don't forget... The sun is shining!
Haha ja ik heb vandaag een jurkje aangetrokken en voor mijn gevoel kan ik net zo goed een bordje omhangen maar nog niemand heeft naar mijn buik gekeken. Zelf zie je het toch veel eerder. Gisteren uiteindelijk een elastiekje voor mijn broek gebruikt. Jullie ook zoveel last van de banden? Ik heb er bijna vanaf het begin al last van. Bij dl pas veel later. Snap dat je even afstand neemt vlinder. Ik hoop voor je dat het vrijdag toch goed is maar blijf wel realistisch.
Ja heben ook veel meer pijntje dan 1 en 2 zit momenteel in de badkamer van een cliënt word ineens honds beroerd pfffff. Oja heel grappig die cliënt appte mij gisteren ze is 15 weken zwanger hoe grappig ?
zonnetje ziet er mooi uit! ik heb mezelf ook laten inplannen voor een eerdere echo. ben nu morgen aan de beurt 😃 als iemand de lijst zou willen aanpassen
Morgen terug bellen naar de fertiliteitspoli om bloed te prikken. Zo extreem moe ben ik alle zwangerschappen nog niet geweest. Ben bekend met iets afwijkende bloedwaardes.
Wauwie zonnetje!!! Prachtig plaatje! Hier ook alles goed! Gelukkig op de goede plek en op termijn! 5,4/5,5! Nog geen flikkerend lichtje gezien. Mag over 2 weken terug komen. Daarna over naar verlos/zkh hier in de buurt. Ben ondertussen een maand geleden verhuisd. Hopelijk gaan de twee wekend sneller dan deze week🙈 Hier eigenlijk nog geen harde symptomen. Ja mijn borsten groeien ( eindelijk zijn ze weer voller!!! Hahaha) ze voelen zwaar en ietsjes gevoelig. Af en toe bm groeizeurtjes. Rug gezeur. Maar nog niet gekke geurtjes, smaak en misselijk. Had ik bij mijn dochter ook niet. Ben 1 dag misselijk geweest. Verder wel moe van week 6 tot 11. Dat was het. Ook toen geen borstengezeur. Nu wel denk doordat ik al bv heb gegeven.
Zo ontzettend moe? Susan? Hmm dat is wel lastig met nog 3 kids. Hopelijk met wat vitaminen te verhelpen?
Ja heel erg moe. Gisteren na het werk op de bank even geslapen. Toen tegen 21.00 uur weer op de bank in slaap gevallen tot middernacht (vriendlief heeft heerlijk meegetukt haha) mezelf toen naar bed gesleept. Vanmorgen de kids naar school gebracht en toen tussen 9 en half 2 weer af en aan geslapen. Nu de kids weer ophalen maar het liefst zou ik mijn bed weer induiken. Fijn dat de echo er goed uitzag. Hoop dat die 2 weken snel om zijn. Ik oet nog 10 dagen tot de eerste echo.
Wow! Ik merk gewoon dat ik echt weinig tijd en energie heb om dit bij te houden.. een week niet online geweest. Ik ben ontzettend moe! Zere borsten, 's avonds een vreselijke opgezette buik. Ga morgen mijn zwangerschapskleding eens bekijken, want foei.. niet normaal dit! Als ik een gewone broek draag, dan zit het precies boven mijn schaambot te drukken.. Mn vriend zei al ' het zijn er vast 2' , want hij vindt ook dat ik een buikje heb (en ik ben echt niet dun ofzo, maar hij ziet het verschil). nog 2 weken wachten op de echo.
Even 20 pagina's terug gelezen.. Ik doe mijn best, maar het is me te veel om alles bij te houden . @thea23: heel veel sterkte. Wat ontzettend verdrietig dat een 4e kindje jullie niet gegund is. Sterkte met het verwerken van dit besluit en de miskraam natuurlijk. @zonnetje: mooie echo! prachtig. @vlinder: ik snap dat je even afstand neemt. Niet omdat je je niet gesteund voelt (hoop ik), maar omdat je er even niet mee bezig wil zijn. Het is allemaal al spannend genoeg en nu helemaal. Ik duim voor je en hoop vrijdag een mooi bericht te zien! @series: hier nog een serie verslaafde. Kijk oa PLL, recovery road, greys, gilmore girls, walking dead, the five en nog veel meer. Jane the virgin staat zeker nog op mijn lijstje! Hier een contractverlening gekregen van een half jaar, wat betekend dat ie afloopt in mijn zwangerschapsverlof.. Dus dat worden spannende tijden over een half jaar, als deze zwangerschap goed blijft gaan natuurlijk. Ga het pas vertellen na een goede echo, anders zeg ik niets. Hebben jullie het allemaal al verteld op het werk?
Ik heb het al wel verteld op werk. Mijn leidinggevende zie ik pas weer over een maand en ik had het gevoel dat ik het in de tussentijd wel moest vertellen omdat ik zo moe en misselijk ben. Dan wil ik nog steeds dat hij het als eerste weet. Vind ik wel zo prettig.
Wauw zoveel slaap! Ja dat is wel heel extreem! Weet niet of je en baan hebt, maar dan functioneer je niet? Welkom terug dan maar lies! Heel goed dat je betere dingen te doen hebt🙈 Merk dat het hier nog wel pas, maar wat je zegt zit niet meer zo lekker en met name in de avond. Hier al op werk verteld, maar komt doordat ik in 24uurs zorg zit. Mijn slaapdiensten duren 22uur! Met de zomervakantie, alle jongeren in huis, is zonder iets soms al aanpoten. Als de moeheid erin hakt, wordt het heel lastig.
Mooie echo Zonnetje Vlinder, ik hoop dat we je vrijdag met enorm goed nieuws terug zien op het forum! Sterkte met wachten! Hier gaat het eigenlijk wel goed, alleen wat moe! Gisteren samen met vriendlief naar de vroege voorlichtingsavond over zwanger worden en zwangerschap geweest. De presentatie was niet veel bijzonders, eigenlijk als je goed na denkt weet je dat allemaal wel. Wel wat informatie gekregen over wat cursussen. Vl wil graag de cursus 'samen bevallen' doen. Vind het zo leuk dat hij dat zelf aangeeft. Hij is nogal onzeker en hij wil goed voorbereid zijn. Zo lief! De dagen duren alleen heel lang. Ik werk van 7 tot 4, 5 dagen in de week. Als ik dan thuis kom heb ik echt behoefte aan een slaapje, en savonds totaal geen energie om nog wat te gaan doen. Maar ja, het is voor een goed doel, hihi.