Oh ja voor de misselijkheid heb ik vandaag gemberthee van een vriendin gekregen. Bij de eerste slok voelde dit zo goed! Echt vreemd maar wel fijn! Misselijkheid is een stuk minder!
Goed dat je over de gemberthee begon. Had de vorige keer een doosje gekocht maar omdat dat mis in gegaan is hij achter in de kast belandt. Dus ook maar een kopje gemaakt. Vind het zakje enorm stinken. Gelukkig al de thee getrokken is niet meer. Drink slappe thee dus zal ook wel schelen. Kids wilde graag pizza eten. En aangezien ik ze vanaf zondag weer 3 weken moet missen heeft me vriend pizza's in de over gegooid. Maar wat een lucht....
Ik heb zoveel last van misselijkheid. Niet braken maar echt heel de dag door misselijk vanaf het moment dat ik me ogen open. En heb niet veel trek en als ik iets eet dan heb ik het gevoel dat me maag leeg is.. En hap veel naar adem als ik eet.. Verder nog lichte hoofdpijn en warme hoofd maar niets anders Wat helpt tegen misselijkheid? Soms ald ik alleen aan eten denk word ik misselijker...
Voor je S ochtends rechtop gaat zitten in bed, dus liggend, een cracker of sorpstengel eten. Gemberthee helpt bij mij. Tanden poetsen is hier al kokhalzen..
Fijn dat gemberthee werkt! Misschien ook maar eens proberen. Hier is de misselijkheid na wat eten even weg maar al vrij snel weer terug. Ben nu wel super moe. Vanavond maar op de bank de ogen dicht denk ik zo.
Precies kort na het eten komt de misselijkheid weer terug. Heb jij wel trek in warme maaltijden dan? Ik krijg het moeilijk binnen enige wat ik zowel beetje lust is een appel.. Ik probeer tegen me gevoel in toch meer te eten maar poef wat is dit moeilijk! Hoop voor je dat het gauw over gaat!
Ik heb vaak niet zoveel trek ik iets maar als ik eenmaal eet dan gaat het wel. Wel sinds paar dagen snel vol. Vandaag een collega in vertrouwen genomen, vandaag haar voor het eerst weer gezien sinds de vakantie en die zei direct dat ze al zon vermoeden had. Ze zag het aan me. Andere collega had aan haar gevraagd of ik zwanger ben... Pff schijnbaar straal ik het uit of is mijn buik toch zo duidelijk? Nog 1,5 week stilhouden...
Ik had gisteren heel erg veel zin in gebakken zalm. Nou, toen ik eenmaal aan het bakken was ben ik tien keer kokhalzend naar buiten gelopen van de lucht. En nog geen twee happen op.... Ik ben ook niet zo zeer misselijk als ik op sta, maar wel als ik onderweg ga naar mijn werk in bus en trein. Vanochtend in de trein zo misselijk, half uur gedaan om een klein droog crackertje op te eten. Eenmaal op, zakte de misselijkheid gelukkig. Maar heb het er graag voor over. Gisteren een goede echo gehad, met een kloppend hartje.
Wauw duif al 7 weken! Wavie! Maar fijn zeg een goede echo! Misselijkheid: Wauwww dames! I'm flabbergasted for real! Zo misselijk? Hoe dan🙀 Ik ken dat echt niet. Heb het 1 dag gehad bij mij dochter en idd was niet fijn, maar jeetje nu al en iedere dag. Heb met jullie te doen. Maar goed laat ik me mond houden, want week 6 gaat donderdag in. Dus we gaan het meemaken.
Thea, heel veel sterkte! Dikke knuffel! Vlinder , ik ga voor je duimen vrijdag! Xxx Ladylola, wat fijn een goeie echo! Hier waren vandaag alle symtptonen weg. Echt heel apart. Ik hoop zo dat alles goed zit van binnen... Ik heb 27 juli een echo, wil iemand dat op de lijst zetten? Dankje!
Hè bah weer kunnen knuffelen met de wc pot. Ben bang dat we weer beste vriendjes gaan worden deze zwangerschap. Sinds zondag ook alweer 2 kilo kwijt. Nu heb ik meer dan zat reserve dus dat is op zich geen probleem. Maar ben bang dat als ik in dit tempo door ga ik weer met een infuus in het ziekenhuis beland. Ik zou toch zo het ziekenhuis bellen om onder andere mijn hb te prikken. Meteen maar overleggen op welk termijn we gaan kijken of ik mijn afvalstoffen aan het verbranden ben.
Ahh bah susan. Wc knuffelen is toch niet de favoriete bezigheid. Hier wel misselijk maar gelukkig niet spugen (klopt ondertussen even af)... Nee voor uitdroging moet je zeker oppassen, hopelijk wordt het niet erger. Succes vandaag allemaal met de dag doorkomen, ik zou het liefst even een dutje op mijn bureau gaan doen
Dag meisjes. Ik miste jullie toch een beetje, hihi. Ik zag een mooie echo voorbij komen. ❤️ fijn zonnetje! En ook Ladylola een echo gehad! ❤️ En meiden die zo misselijk zijn, wat super vervelend zeg. Dat lijkt me namelijk echt super rot! Hier gaat alles goed... Sinds maandagavond (duurde een uurtje ongeveer) geen bloedverlies meer gehad. Gynaecoloog & de verloskundige verwachten niet dat dit een miskraam is geweest. Ze denken eerder dat dit het bloed is geweest wat op de echo te zien was... Dat had ze natuurlijk ook gezegd dat ik daar rekening mee moest houden en dat ik niet moest schrikken. Het lijkt wel alsof het het alleen begint als ik te druk ben.... Heel gek! Is het al vrijdag??
Vlinder. Wat moet voor jou de tijd voorbij kruipen. Nog 2 nachtjes.... En dan gaan we gewoon voor een heel mooi kloppend hartje op de echo. Mijn vriend zei gisteren ach nog maar 10 dagen tot de echo. De tijd vliegt. Heb hem uitgelegd hoe lang een uur al kan duren als je beroerd op de bank ligt.
Wat lief dat je ons miste, vlinder. Ik duim heel hard! Haha Susan, die mannen he . Ik knijp er n weekje tussenuit op reis, toch spannend of alles goed zal gaan. Als ik terugben lees ik alles hier na! Succes allemaal!
Vlinder, sterkte met wachten! En doe vooral waar jij je goed bij voelt...niets moet alles mag. Voor de meiden die misselijk zijn. Pak een vers stukje gember van ong 1,5 x 1,5 cm en doe dit in gekookt water. Het helpt bij mij iig. Thea, veel sterkte! 🍀 Ik moest ook 10 pagina's teruglezen haha actieve dames hoor!!
Fijne reis Lanara. Jeannette in neem aan dat je dat dan op moet drinken? Daar ligt voor mij een beetje een probleem. Ik vedraag geen lauwe dranken. Dus zal het warm op moeten drinken. Zo warm dat ik maar kleine slokjes kan nemen. Het nadeel alleen is dat het er niet in kleine beetjes weer uit komt. Heb hierdoor de vorige keren regelmatig mijn slokdarm beschadigd. Ik heb nu 8 witte druifjes op. En zolang ik niet te veel beweeg blijft het hopelijk wel zitten. Zo probeer ik op die manier toch wat aan vocht binnen te krijgen. Het is ook heel dubbel. Heb ik honger wordt ik misselijk. Eet ik wat wordt ik vervolgens weer misselijk.