Uitgerekend eerste week maart 2017

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door zonnetje2015, 24 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    26ste heb ik de echo met 8 weken, maar ga inderdaad vragen of ik eerder mag. Had ze ook aangegeven. Als ik weer heel onzeker werd of wat dan ook, dan kon ik bellen.

2. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Snap dat de Kids het nu ook weten. Lief dat ze dat zeggen maar inderdaad :p. Hoop echt dat ze iets voor je kunnen doen en dat je meer binnen kan houden. Halve liter is echt niet veel.
    Hier net een kop gemberthee op, lijkt wel wat te helpen want nu was ik ook na her eten nog flink misselijk. Zo maar ogen dicht denk ik. Nog 1 dagje werken deze week.

3. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Poeh, je hebt het echt niet makkelijk! Hoop dat het snel beter gaat, want dit is echt niet goed. Maar goed, dat hoef ik je natuurlijk ook niet te vertellen 😉

Hopelijk gaat het snel beter met je!

4. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Iemand nog een stuk appelkruimeltaart in de aanbieding? Zag dat net op tv en daar heb ik pas echt zin in nu 😂

Mijn vriend leek wel een leeglopende fietsband haha.

5. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Hahahahaha!

6. Vlinder2016

Vlinder2016 Niet meer actief

Hahahaha mafkees! 😎😃

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Heb dit vandaag met tosti's

Cravings hahaha

8. Vlinder2016

Ik ga slaaaaaapen. Kan niet meer. Ben helemaal misselijk ook gewoon ineens. Dat heb ik echt alleen als ik moe ben. Dus oogjes dicht & snaveltjes toe... Morgen vrij genomen van m'n werk. Trek het echt even niet deze week...

Slaap lekker lieverdjes!

9. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Welterusten moppie! 😘

10. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Trusten vlinder! Ik lig ook en ga ook zo slapen.
    Kan elke dag wel huilen van vermoeidheid..

@@akoekkowk: oh nee! Gelukkig is het nu gestopt. Ik duim voor je!

@aanonimous: mooie echo! (Was van jou toch? 😉)

@hier: vanmorgen werd ik wakker en dacht 'ik ben niet meer zwanger'. En zo voelt het eigenlijk de hele dag al.
    De bandenpijn in mijn buik is helemaal weg en ook de zeurende lichte kraampjes. Iets zere borsten, weinig eetlust en moe zijn er nog wel.. Maar ergens verwacht ik toch dat het mis gaat.

11. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    Ja was de mijne lies
    wat een naar gevoel dat je zo wakker word. niet van uit gaan dat het mis is hoor.

slaap lekker vlinder

12. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Slaap lekker vlinder!

13. Jgr

Jgr Lid

1 jun 2016
    88
    26
    18
    Mooie echo anneminous!! Klopte het hartje al?

Hier is na het bloedverlies van vanochtend het weer volledig gestopt. In de middag nog beetje bruin verlies maar dat was het. VK gebeld en de echo is vervroegd naar volgende week woensdag! Hoop dat alles nu rustig blijft. Heb bijna vakantie alleen morgen nog werken. Ben er aan toe!
    Had vanavond wedstrijd (paardrijden)en na een dag werken is het moeilijk vol te houden. Pff heftige dagen dit.

14. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    Ja we hebben een knipperend hartje gezien :)

super fijn dat het bloeDen gestopt is bij je

15. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Goedemorgen allemaal! Kunnen jullie ook zo goed slapen of zijn jullie snachts onrustig?
    Ik heb gisteravond vanaf 9 uur op de bank geslapen en daarna in bed verder tot 6 uur (tja de wekker ging wel gewoon).
    Maar nu... Alweer moe en geen puf pfff op de een of andere manier had ik dit toch verdrongen na de vorige zwangerschap.
    Fijne dag allemaal en geen bloedverlies hé!

16. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Ik ben om half 4 wakker geworden met pijnlijke krampen. Ben ook al sinds zaterdag niet meer naar de wc geweest. Na een half uur draaien in bed ben ik onder de douche gaan zitten. Alleen het afdrogen daarna koste me zoveel energie dat ik weer moest overgeven. Dus heb er al een halve dag opzitten. Zo de kids naar school brengen en door naar het ziekenhuis.

17. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Hey dames , hopelijk blijft het bloed nu bij iedereen weg !

Hier gisteren alles verloren en bloeden word nu alweer minder

18. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Pfff kloppend hartje geeft minder rust als ik gehoopt had. Vanochtend weer wat minder symptomen...
    Dinsdag weer een echo. Nog 5 dagen.... 😞

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Thea wat naar allemaal, maar mogelijk wel fijn dat je het zo snel kwijt bent. Veel sterkte!

Zonnetje ik snap je angsten hoor. Hoe ging dat bij de vorige keren?
    Misschien een schrale troost hier ook weinig symptomen. Enige wat ik soms heb dat mijn borsten zwaar voelen en zijn en me buik soms zeurt.

Jgr fijn dat het bloeden is gestopt!

20. Vlinder2016

Goedemorgen meisjes...

Heb vannacht zo onrustig geslapen, levensecht gedroomd! Heb ik nooit zo erg!
    En kon niet op m'n zij liggen omdat m'n borsten zo'n zeer deden en nu nog steeds.
    Heb veel waterige afscheiding, loopt er echt uit & nu was het net weer een héééél klein beetje bruin, maar echt heel licht... Moest goed kijken.

Deel Deze Pagina