Fijn vlinder! En je mag volgende week alweer dat is fijn! Wij hebben as woensdag de officiële intake bij de VK. Gister was ff snel omdat de echo vervroegd was. Dan krijgen we ook weer nieuwe datum voor de termijnecho. Vandaag zeiden ze dat dat over ongeveer 3 weken zal zijn.
Goedemorgen! Had in m'n vorige zwangerschap ook lage bloeddruk. Vanaf 38e schoot ie omhoog en zat ik op randje zwangerschapsvergiftiging. Gisteren doorgebracht bij vrienden aan het zwembad. S nachts slecht slapen, zo warm in huis. Ellende. Vandaag werken, zie er zo tegen op! Ma niet gewerkt en di halve dag. Maar dat gaat me vandaag niet lukken.. Kan niet zo lang ziek zijn. Het weekend nog overleven en dan is het hopelijk snel maandag!
Goodmorning! Ik heb vanaf vandaag vakantie! En ik voel me ellendig, maar goed we slaan er ons wel doorheen. Even een 8 weken dansje! Maandag eindelijk echo ik hoop zo dat alles goed gaat zijn. Hier niet zoveel last van de hitte gelukkig. Wij hebben onze slaapkamer beneden en hier beneden is het nu rond de 23 gr dus het valt op zich nog wel mee. Dochter slaapt ook beneden dus ook zij slaapt nog goed en heeft er geen last van. Hier boven is het ook wel warm dat moeten we nog zien op te lossen tegen dat de kinderen boven gaan liggen maar dat duurt nog wel even 😉 Fijne dag allemaal! X
Goedemorgen, hier ook een slechte dag. Dl was om 4 uur wakker... Tot 6., toen moesten wij eruit en sliep madam. Nu ook ontzettende rugpijn. Al vanaf de 4 weken maat nu straalt het door naar bil en bovenbeen. Even kijken hoe lang ik het ga volhouden op t werk. Gelukkig laatste dag van de week en dan maandag de echo. Begin het nu wel heel spannend te vinden. Dit weekend Kermis in het dorp, dus ben dit weekend ziek/niet lekker . Nou is dat ook niet heel ver van de waarheid af .
Paar dagen nog! We lopen mooi gelijk, kijken of dat na maandagochtend nog zo is . @hier: weer een slechte dag. Misselijk, misselijk, misselijk.. overgeven.. ho maar! Mezelf echt naar mijn werk moeten slepen.. maar voel me zo niet goed. Moe, warm en misselijk. Kijk het even aan en anders vanmiddag naar huis om even te slapen. Er is nu gelukkig niemand op kantoor, dus dat scheelt. Ook gelukkig is dat buikgriep heerst (niet gelukkig voor de mensen die het hebben overigens haha). Maar voor mij wel fijn om even als smoes te gebruiken nog tot maandag. Oh ik hoop zo dat alles goed is maandag!
Dag lieve meisjes... Ik ga me helaas afmelden op dit forum. Zojuist de echo gehad en deze was helaas niet goed. Het was wel wat gegroeid ten opzichte van 2 weken terug, maar niet zoals het hoorde. Vreemde is dat het lichaam het dus niet zelf heeft afgestoten, wellicht door alle stress van de afgelopen 2 weken gaf de verloskundige aan. Het is nu even bezinken... stom genoeg had ik het zelf verwacht. Mn gevoel was niet goed.... Nu nadenken over tabletten of curretage. Ik hoop dat t voor jullie allemaal goed uit pakt en zal jullie zeker zo nu en dan blijven volgen!
Ahh nee Happyjoy. Klopte het hartje ook niet meer? Succes met de keuze! @vlinder, yep...(vraag me soms af waar ik geen last van heb...) hier ook flink last van de liezen, zijn je banden die rekken op. Ik heb er al vanaf week 5 last van. Lies, straks lekker naar huis ja. Ik hoop het vandaag wel even vol te houden. Ml is er vanavond niet dus als de kleine op bed ligt gaat mama ook plat.
Nou..... Dit vind ik écht niet leuk. Wat ontzettend klote! Ik wil je heel veel sterkte wensen lieverd! ❤️
Wat naar, Happy joy! Sterkte 😘 Nog niet zo'n last van m'n liezen. Wel van vermoeidheid, misselijkheid en sinds vandaag ook overgeven. Bleh.
Ik ben nog steeds niet meer zo misselijk dan ik was. Net voor het eerst sinds dinsdag weer gigantisch moeten overgeven. Koste me zoveel energie dat ik nu nog er van loop te trillen. Nog 24 uur tot de echo. Ben zo benieuwd. Voel me vanaf het moment van de positieve test niet zwanger. Kan niet echt uitleggen waarom ik me er zo terughoudend over voel. Misschien uit zelfbescherming.
Ik vraag me af he... Hoe kan het dat sommige vrouwen zó misselijk zijn & anderen niet? Echt super vervelend dat veel van jullie zo misselijk zijn
Sterkte happy joy. Mocht je vragen hebben oid mag je me altijd een pb sturen. Heb deze ervaring 4 x meegemaakt.