Wat een nare berichten allemaal zeg. Bah. Sterkte happyjoy. En ook lies 2012. Ik heb net ook de VK gebeld. Was tot afgelopen zondag strontmisselijk en van de één op de andere dag was dit weg. Zo ook mijn vermoeidheid. Mijn ongerustheid geuit en nu mag ik vanavond om half 7 komen voor een extra echo. Dus maar duimen dat alles Ok is. Heb nog wel last van mijn borsten en af en toe bandenpijn.
Zal heel hard duimen Lies! Lana ik hoop vanavond op goed nieuws. Tja waarom de 1 wel misselijk en de ander niet. Ik kan zelf heel slecht tegen het wisselen van hormonen. Of ik nu zwanger ben, de pil slik of tijdens mijn cyclus. Ik ben zelfs op mijn 18 de met de pil gestopt omdat ik de eerste week na de stopweek beroerd voelde.
Alles is goed! Er was een mooi kloppend hartje te zien. 1 dag terug gezet, dus morgen weer een 8 weken dansje. Zo fijn, was zo ongerust. Binnen een uur terecht, echt zo fijn. Maandag gaat de afspraak en echo gewoon door. Ze vond dat wel fijn voor ons en we moeten de intake ook gewoon doen. Bloedverlies is waarschijnlijk te verwijten aan gevoelige baarmoeder en dan niezen, schrikken etc. Foto is een foto van een foto.
Joy wat vreselijk nieuws 😔 Heel veel sterkte. Lana: succes. Duim voor je. Trouwens nog bedankt voor het duimen.
Gelukkig maar Lies! Ik duim voor je, Lana. @Vlinder, was vooral 's ochtends wel misselijk, maar ben nu de hele dag al misselijk! Heb niet meer overgegeven gelukkig.. Ook moeite met eten, al gingen de aardbeien van mijn collega er zo in hahahah.
Sterkte happyjoy! Lies, mooi hoor! Ik ben erg stil, sorry! Na m'n werk val ik al gauw in slaap. Lees wel elke dag even mee, maar dan vallen de ogen alweer bijna dicht. Mijn borsten beginnen nu ook echt pijn te doen. Nog 6 dagen tot de echo. Wat duurt wachten lang!
O gelukkig lies! Hier gelukkig ook een kloppend hartje! En nu maar genieten van het feit dat ik niet meer misselijk ben!! En ben een paar dagen vooruit gezet dus mag vandaag mijn 8 weken dansje doen Ipv zaterdag !!!
Wat fijn lana, dan dubbel genieten van het niet misselijk zijn. Susan. Hoe laat heb je morgen de echo? Ik vind het ook wel vreemd dat de ene zoveel last van misselijkheid heeft en een ander niet of nauwelijks. Ik heb er nu ook veel meer last van dan bij mijn dochter. Toen in de ochtend en met regelmatig wat eten eigenlijk niet nu kan ik er echt niet tegenop eten en de hele dag door. Mijn moeder opperde al een tweeling... Heb zelf het gevoel dat het er maar 1 is maar we gaan het zien maandag. Ben zo benieuwd, nog 'maar' 4 nachtjes slapen.
Haha nou dan zullen we wel in shock zijn hoor. Al komt het wel voor aan de kant van mijn man, zijn opa is van een tweeling, hij heeft tweeling neefjes en nu is zijn nichtje zwanger van een tweeling. Ik laat de eer dus aan haar . We gaan het zien. Oké spannend, ga duimen!