Dag dames Allemaal proficiat met de mooie echo's. Ook ik heb een positieve echo achter de rug. Hartje klopt! Ik ben gisteren en vandaag wel ferm geschrokken... Gisterenmorgen plots drie volle wc-velletjes bruine afscheiding (sorry voor de terminologie) en daarnet nog veel meer schrikken... We komen aan in het ziekenhuis en ik ga nog even naar het toilet vooraleer we binnen kunnen. Bij het afvegen slijm met helderrood bloed... Wel, dan schrik je je een hoedje. Me al voorbereidend op het slechtste naar binnen gegaan, gyn heeft meteen gekeken. Alles goed, hartje klopt! Ze heeft mijn baarmoederhals onderzocht en blijkbaar is die erg doorbloed of zeer gevoelig. Ik kan dus nog zulke bloedingen krijgen, doorheen mijn hele zwangerschap! Blijkbaar door lang pilgebruik. Man, man, was dat schrikken! Nu natuurlijk blij, maar ik ben toch nog onzeker, want ietsje teruggezet (enkele dagen)... Binnen twee weken en een half nog eens naar de gyn en dan hopen dat het goed is! Spannend, hé. Facebook hoeft niet voor mij, zoals mvm1984 zegt is het al moeilijk genoeg dit bij te houden... Maar wel heel leuk!
Stuur maar jullie namen privé. Voeg ik jullie toe! Wat schrikken Lanara... Maar wel fijn dat alles goed is. Waarschijnlijk gaan we juist daarheen 'verhuizen' dus als je nog wil?
Fijn dat het goed is lanara en dat er ook een aanleiding is voor het bloedverlies. Happyjoy, fijn dat de curettage goed is verlopen, nu hopen op een niet al te lange nasleep. Ik blijf het hier ook in de gaten houden hoor maar vind een geheime groep wel fijn om foto's neer te zetten.
Voor degene die zich op de verkeerde facebook hebben toegevoegd, die groep is niet geheim. Alleen besloten. Dus ik geloof dat mensen van je facebook hem kunnen zien.
Jeetje lieverd!!! Wat schrik ik hiervan. Gadverdamme! Heb je nog weer bloedverlies gehad ook na je laatste echo?
Ja, wij ook! Hadden het niet verwacht na de vorige echo. Heb nu 2 weken geen bloedverlies gehad, dus alles lekker veelbelovend! Hij dacht trouwens dat het in een vroeg stadium waarschijnlijk een tweeling is geweest (toch nog een tweeling in de groep) en dat dat misschien de reden achter bloedverlies was. Meende hij te zien op de echo.