Uitgerekend eerste week maart 2017

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door zonnetje2015, 24 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder2016

Vlinder2016 Niet meer actief

Jezus! :(
    Sprakeloos...

Nu ben ik ook weer bang voor m'n echo!

2. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    AKOEKKOEK heel veel sterkte!

3. Lanara

Lanara Actief lid

4 jul 2016
    154
    80
    28
    Docent hoger onderwijs
    België
    Dikke knuffel Akoekkoek en veel goede moed!

4. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Hé bah Akoekkoek, dat is echt heel verdrietig! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd...

5. mamavisser

mamavisser Actief lid

20 jan 2014
    148
    0
    16
    Drachten
    Jeetje wat erg akoekoek waren zulke positieve berichten steeds jakkes :( hopelijk mag het snel voor jou ook oké zijn

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Sterkte akoekkoek. Zag je helemaal niks meer of klopte t hartje niet meer?

7. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Het hartje klopte niet meer.

Bedankt meiden 😘

8. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    echt balen AKKOEKKOEK

hier ook het moment echt een bonk emotie. moest vanochtend huilen omdat ik honger had en rugpijn...

9. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ga je de mk afwachten? Of kies je voor pillen of curretage?

10. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik heb jullie al een tijdje gevolgd hier. Heb meegeleefd met de prachtige echo’s (gefeliciteerd!) en met het verdriet om de zwangerschappen die niet goed afliepen. Aangezien ik in april ook een miskraam heb gehad bij 9,3 wk ken ik het verdriet, de pijn en de teleurstelling en de zorg of opnieuw zwanger worden er weer snel inzit. Veel sterkte toegewenst!
    Ik was gelukkig weer snel zwanger, maar echt genieten durfde ik niet. De angst dat het weer mis zou gaan was groot! Begin vorige week had ik mijn eerste echo, bij 7,4 wk op dat moment. Helaas bleek, ondanks alle berekeningen, het kindje te klein te zijn en werd ik 8 dagen teruggezet. Ik dacht ‘daar gaan we weer’, want dit was tijdens mijn vorige zwangerschap ook het geval, en dat ging dus mis…
    Gisteren weer een echo gehad en tot ons grote geluk is het kindje in de afgelopen week volgens het boekje meegegroeid! Vandaag ben ik dan 7,5 wk, uitgerekend op 11 maart.
    Nu de angst is geweken en we eindelijk het gevoel hebben dat we mogen gaan genieten, zou ik het erg leuk vinden om me bij jullie aan te sluiten, als dat tenminste nog mag?
    Ik las dat jullie ook bezig waren met een besloten FB groep, dat vind ik ook erg leuk!

11. Vlinder2016

Vlinder2016 Niet meer actief

Hi! Welkom! En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Natuurlijk mag je daar mee kletsen. Stuur je prive naam maar prive, dan voeg ik je toe!

12. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Ga niet wachten. Kon volgens vk nog wel ff duren. Volgende week maandag gesprek bij gynaecoloog en zal dan wel horen wanneer de curettage plaats zal vinden. Wil er dan ook gewoon klaar mee zijn!

13. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik dacht idd hetzelfde. Als het niet leeft dan zsm ervanaf willen zijn.
    Sterkte x

14. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Snap ik dat wachten is helemaal zenuwslopend. Hoe verdrietig het ook is, ik kreeg na de curretage echt zo'n onverklaarbare rust over me heen. Ik hoop dat jij dat ook zo mag ervaren! Sterkte meid!

15. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Wanneer gaat misselijkheid te ver?
    Pfff heb al totaal geen onbezorgde zwangerschap en nu ook nog in t buitenland. Heb vd gyn al emesafene gekregen en dit helpt iets. T spugen blijft beperkt tot een flinke bui in de ochtend. Maar blijf me zeker 3/4 vd dag zo beroerd voelen. Wil alleen maar slapen en eet en drink omdat t moet en kokhalzend. Vraag me echt af hoe ik dit vol moet houden. Hebben annuleringsverzekering gebeld en proberen t nog een paar dagen anders gaan we naar huis. M'n derde vakantie die in t water valt..

16. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Bah zonnetje, dat is geen fijne vakantie zo. Kan de medicatie nog opgehoogd worden? Ben je ook beroerd van de misselijkheid /spugen of ook de vermoeidheid erbij?
    AKOEKKOEK, snap dat je niet wilt gaan wachten, hopelijk heb je het snel achter de rug.
    Welkom rozanna en gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Hier weinig nieuws onder de zon. Wel allemaal hele leuke reacties op de zwangerschap. Nu nog paar weken doorzetten dan hopelijk ook weer beter te pas.
    15 augustus hebben we de termijn echo. Kan er nu alweer naar uitkijken :)

17. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Het is heel heftig he... Ik ben tijdens mijn eerste zwangerschap ook ontzettend beroerd geweest, zat tegen HG aan... Gelukkig voelde ik me 's nachts goed en kon ik veel drinken, dat is toen mijn redding geweest. Maar overdag ben ik van week 7 tot week 14 echt heel beroerd geweest. Ik was daar nu ook bang voor, ben al vanaf week 6 aan de Emesafene (nu intussen 2,5 per dag) en daarbij slik ik ook gembercapsules. Het haalt de scherpe kantjes eraf gelukkig... En heb gelukkig nog niet hoeven overgeven. Je mag Emesafene ophogen tot 3 per dag, evt. 1 of 2 dagen 4 en dan weer afbouwen (advies van mijn huisarts voor slechte dagen). Even je spiegel ophogen. Is alleen de vraag of je voldoende mee hebt op vakantie... Sterkte daar, is echt niet tof als je niet thuis bent en je je zo ellendig voelt...:(

18. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Kan ik me helemaal voorstellen! Ik heb vorige week al bij de VK geroepen: 'Als het volgende week niet goed is, dan wil ik gelijk een curettage', mijn miskraam is nl. gepaard gegaan met enorm veel bloedverlies, waardoor ik uiteindelijk met spoed per ambulance naar het ZH ben afgevoerd. Heel heftig, maar na de curettage had ik nauwelijks bloedverlies meer. Sterkte joh!

19. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Zonnetje, misschien helpt Cola je? Helpt om even flink te boeren (tsja, mooier kan ik het niet zeggen) en vaak verdwijnt het misselijke gevoel dan ook weer even... Schijnt ook dat mensen die erg misselijk zijn door chemo er bij gebaat zijn... Zelf ga ik de deur niet uit zonder flesje Cola. Niet het meest gezonde, maar je moet wat....

20. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Hier helpt cola ook goed. Inderdaad niet het meest gezonde. Maar kies liever voor iets ongezonds dan de hele dag boven de pot 😂

Deel Deze Pagina