Uitgerekend eerste week maart 2017

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door zonnetje2015, 24 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder2016

Vlinder2016 Niet meer actief

Ook zo moe? 😂

Wat lekker dat je nu lekker vakantie hebt. Wat voor werk doe jij?
    En wat fijn dat je het al kan delen. Wij vertellen het morgenavond aan m'n schoonouders & 29 juli PAS aan m'n ouders en omaatje. (M'n familie woont in Groningen) en kunnen dan pas heen ivm klussen in huis en verhuizen, dus wel balen... Maar aan de andere kant dan ben ik 9 weken zwanger & is het allemaal ook wat 'echter' maar m'n schoonouders zie ik meerdere keren per week... Kan niet geheimhouden hoor!

2. Vlinder2016

#122 Vlinder2016, 28 jun 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jun 2016
    Bevallingsdatums

1 maart (3)

Tippi - 1ste kindje - leeftijd?
    aaRoorda - 4de kindje - 32 jaar
    Thea23 - 4de kindje - 30 jaar

2 maart (3)

Lies2012 - 2de kindje - 27 jaar
    Babylove85 - 2de kindje - 30 jaar
    Zonnetje - 1ste kindje - leeftijd?

3 maart (3)

MamaLe - 2de kindje - leeftijd?
    Vlinder2016 - 1ste kindje - 26 jaar
    Susanmv3 - 4de kindje - 33 jaar

4 maart (1)

MvM1984 - 2de kindje - 32 jaar

5 maart

6 maart (1)

Miesie86 - 2de kindje - 30 jaar

7 maart

8 maart

Datumloos (1)

Jootje1987 - 3de kindje - leeftijd?

3. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Oeps, ik zie dat ik mijn leeftijd nog niet had doorgegeven. Ik ben 32 jaar, zet mij maar op 4-3-17.
    Gisteren de vk gebeld, heb op 15 juli mijn eerste echo... Vind het zooo spannend. Heb zo weinig symptomen, al had ik dat al mijn andere zwangerschappen ook niet. Gisteren ook met man over gepraat...moet het gaan loslaten. Probeer ook echt gewoon de zwangerschap als een gegeven feit te nemen, maar niet nu al teveel er mee bezig te zijn. De eerste keer had ik al vroeg van die zw.boxen aangevraagd, apps gedownload en me aangemeld voor mvm. Nu doe ik niets van dit alles.
    Hebben het ook nu nog maar niet verteld. We houden het nu even als geheimpje van onszelf, al is dat wel lastig.

4. Susanmv3

Susanmv3 Actief lid

28 jun 2016
    119
    0
    0
    Mijn leeftijd is 33.

Ik probeer het ook los te laten maar ben daar niet zo goed in 😂.
    Ik ga als ik de kans heb 's middags even liggen. Gisteren bij mijn zusje wat dingen opgehaald en had op de terugweg moeite om mijn ogen open te houden. En dat om 1300 uur. Zodra ik overdag mijn ogen dicht doe val ik gelijk in slaap. Droom ook vrijwel meteen en de raarste dingen. Zo heb ik in de vorige zwangerschap al eens een goed afgerichte krokodil gevoerd haha. En afgelopen weekend mijn neus met mijn nagel opengehaald omdat ik droomde dat er een beest zat. Ik handelde sneller dan dat ik wakker werd laten we maar zeggen. 'S avonds in slaap komen is overigens een drama. Kan dan geen fijne houding vinden.

5. Vlinder2016

Heb het aangepast! :)
    Heel spannend de eerste echo...

Begrijp dat het beter is om het 'los te laten', maar dat is érg moeilijk. Komt goed lieverd.

Al die dingen die jij benoemd, heb ik al wel gedaan... :)

6. Vlinder2016

Oei, gevaarlijk zeg. Auto rijden & dan zo moe zijn...
    Bizar he, dat je lichaam gelijk zo anders reageert.

7. Jootje1987

25 jun 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Vlinder2016.. mijn uitgerekende datum is 3 maart en mijn leeftijd 29 :)

Sorry dat ik niet zo actief ben, ik werk namelijk 32u, twee kleine (b)engeltjes en ontzettend moe! Ik zal proberen het iets actiever bij te houden.

Hier gisteren al wel de intake gehad bij de VK. Zo leuk allemaal. 18 juli de eerste echo.. duurt lang!
    WS vanavond wel vertellen tegen de papa van de meiden. Ik vind dat hij er recht op heeft om het zsm te weten dat zijn meiden een broertje of zusje erbij krijgen :)

8. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Vlinder, kan me voorstellen dat je daar bij een eerste (toch?) zwangerschap doet. Dat deed ik in oktober vorig jaar ook, in april dit jaar ook nog paar dingen maar na 2 miskramen doe ik het niet meer. Eerst zien en dan geloven...

9. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe mama's. Toch houd ik wat last van mijn rechterzij. Ik denken dat het mijn darmen zijn, maar na 2 miskramen word ik toch onzeker. Vandaag dus hcg waarde laten prikken en ik kan straks bellen voor deze uitslag. Bij mijn zoontje ging het om niet heel erg snel omhooggevallen dus denken vrijdag nog een keertje prikken. Ik zal blij zijn als ik 12 weken ben geweest of deze eerste echo met een kloppende hartje.

10. Vlinder2016

Bevallingsdatums

1 maart (3)

Tippi - 1ste kindje - leeftijd?
    aaRoorda - 4de kindje - 32 jaar
    Thea23 - 4de kindje - 30 jaar

2 maart (3)

Lies2012 - 2de kindje - 27 jaar
    Babylove85 - 2de kindje - 30 jaar
    Zonnetje - 1ste kindje - leeftijd?

3 maart (4)

MamaLe - 2de kindje - leeftijd?
    Vlinder2016 - 1ste kindje - 26 jaar
    Susanmv3 - 4de kindje - 33 jaar
    Jootje1987 - 3de kindje - 29 jaar

4 maart (1)

MvM1984 - 2de kindje - 32 jaar

5 maart

6 maart (1)

Miesie86 - 2de kindje - 30 jaar

7 maart

8 maart

11. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Je mag mijn leeftijd nog toegevoegd. Ben nu 29 en in september wordt ik 30. Verder werk ik bij een groot levensmiddelenbedrijf binnen de voedselveiligheid.
    Vanmorgen vk gebeld, 25 juli eerste echo. Zelfde praktijk als vorige keer en weer helemaal blij dat ik de lieve assistente aan de telefoon had. Wat een schat is dat mens :D. ook direct 2e afspraak gepland die is 8 augustus.
    Zwangerschapsboxen etc nog niet aangevraagd, dat doe ik pas later in de zwangerschap.
    Net mijn beste vriendin aan de telefoon, best lastig om niets te zeggen... Ga eens met ml overleggen of ik het haar niet 'mag' vertellen. Maar eerst zondag mijn schoonzusje.

12. Vlinder2016

Spannend hoor!

Ik zal het vanavond even aanpassen.

13. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Mijn best vriendin had t meteen door dus maar verteld..

14. Vlinder2016

Haha echt? Hoe dan?

15. Lana1980

Lana1980 Actief lid

4 mrt 2012
    154
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi dames.
    Ook ik mag me hier melden! Zwanger van mijn tweede kindje. Uitgerekende datum voorlopig op 3 maart. Ben 35 jaar. Het wordt druk op die datum :D. Ik voel me prima. Beetje borreldarmen, moe en ik slaap slecht. Lang wakker als ik eenmaal wakker ben. En dat is niks voor mij. Slaap normaal 9 uur aan een ruk door!

Net intake gehad bij VK. Met 7 weken een echo. Datum nog niet bekend.
    Ben erg onzeker maar dat zullen we allemaal wel hebben. We willen toch het levende bewijs zien hé!
    Nog eventjes geduld dus.....

Groetjes Lana

16. Vlinder2016

Allereerst gefeliciteerd & welkom!

Ik zal je vanavond even toevoegen als ik thuis ben. 😇

En inderdaad, onzeker zullen we allemaal zijn, kan ook niet wachten op onze eerste echo over 2 weken. Ben dan 6.5 dagen zwanger. Als ik het goed heb.

17. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Elkaar te goed kennen :D
    Vind t ergens wel fijn hoor heb toch steun nodig..

18. Vlinder2016

Héél fijn!
    En begrijp heel goed dat je het met iemand die je dierbaar is wilt delen.
    Wanneer heb jij nu je eerste echo?

Misschien is dat wel leuk ook om op te nemen in de lijst? :)

19. Jootje1987

25 jun 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn zonnetje! lastig he, ik vind het ook vreselijk om het voor me te houden.

Lana.. gefeliciteerd! Spannend altijd weer he! :)

20. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook moeite omhet voor mij te houden. Uroloog heeft mij doorverwezen naar debat gynaecoloog dus 13 juli hoor ik of ik bij hun of bij deze vk onder controle moet blijven

Deel Deze Pagina