Net bij de VK geweest om het hartje te luisteren. Dit was echter nog niet te horen. Ben nu 9+2 of 9+5 weken. Volgende week woensdag proberen ze het nog een keer. En anders een echo. Spannende week! 😞
Oh wat spannend lieverd! Maar het is normaal he, dat je het nog niet kan horen... Omdat het gewoonweg te vroeg is... Probeer positief te blijven! 😘
Weer een echo gehad en het vruchtje was al zo gekrompen dat ze moeite had om het naar voren te krijgen. Volgende week maandag ben ik aan de beurt!
Lana, dat ze het al proberen te luisteren, volgens mij is dat juist voer voor onzekerheid omdat de kleine nog zo diep ligt en zo klein is. Bah koekoek, nog een week wachten. Hopelijk daarna snel overal vanaf. Heel veel sterkte!
He bah Akoekoek sterkte! Lana; ik begrijp ook niet waarom ze het hartje proberen te horen... mijn vk geeft aan dat dit misschien bij mijn volgende afspraak met 11 wkn kan maar dan nog misschien te vroeg is. Heb je al wel een echo gehad?
Dank jullie wel. 😘 Hoop dat m'n borsten wel blijven zoals ze nu zijn, haha! Alleen gister in de supermarkt een pijnlijke tepels! Christus! Als of iemand de hele tijd een "nipple twist" aan het doen was. 😂🔫 Vond het ook wel vroeg om dat al naar het hartje te luisteren. Denk niet dat je je druk hoeft te maken als de echo er gewoon goed uit zag. Ze hebben je gewoon extra onzeker gemaakt en dat is heel jammer!
Akoekkoek; ik ben bijna verbaasd dat je zo lang moet wachten op een curettage... al met al is het dan toch al 2 wk nadat het vruchtjes is gestorven... Sterkte komende week... Zonnetje; hoe is het bij jou nu? Had je vandaag nog overleg gehad met de gynaecoloog over de misselijkheid? Hier; morgen een extra echo, ben dan 8,4 wk zwanger, heb afgelopen dagen steeds licht bloedverlies gehad dus even checken of het met kleintje alles nog goed is... spannend...
Gembercapsules halen wel de scherpe kantjes van de misselijkheid weg, vindt ik. Ik heb ze bij de tuinen gehaald wel duur 11 euro nog wat
ik vond ze verschrikkelijk. door die tabletten kreeg ik hele nate scherpe oprispingen en mijn spuug was ook veel agressiever. En dat deed me echt pijn. Dus ik ben daarom gestopt met gember
Hier de echo achter de rug, ik blijk een 'vanishing twin' te hebben, die al in een heel vroeg stadium is gestopt met ontwikkelen, wat het bloedverlies verklaart. Kindje doet het verder helemaal prima en volgens het boekje, dus dat is een geruststelling. Maar wel bizar nieuws even...
Vanishin twins schijn vaker voor te komen dan gedacht werd. Meestal bij de eerste echo heeft t lichaam dit al opgeruimd.. Masr ik had dit idd bij m'n 2e zwangerschap ook. Sta je toch even raar te kijken
Hoi hoi Zal me graag willen toevoegen aan de groep Ben 7 maart uitgerekend. Heb al 3 echo's gehad en ben nu 9+2 volgende week weer een echo. Spannend. Liefs