Bevallingsdatums 1 maart (3) Tippi - 1ste kindje - leeftijd? aaRoorda - 4de kindje - 32 jaar Thea23 - 4de kindje - 30 jaar 2 maart (3) Lies2012 - 2de kindje - 27 jaar Babylove85 - 2de kindje - 30 jaar Zonnetje - 1ste kindje - leeftijd? 3 maart (5) MamaLe - 2de kindje - 29 jaar - 25 juli eerste echo Vlinder2016 - 1ste kindje - 26 jaar - 13 juli eerste echo Susanmv3 - 4de kindje - 33 jaar Jootje1987 - 3de kindje - 29 jaar Lana1980 - 2de kindje - 35 jaar 4 maart (1) MvM1984 - 2de kindje - 32 jaar 5 maart 6 maart (1) Miesie86 - 2de kindje - 30 jaar 7 maart 8 maart
Ook hier een mama in spe! Vooralsnog uitgeteld op 2 maart 2017. 1e kindje dus ontzettend spannend en nieuw allemaal! Ik voel me goed.. wel wat moe en af en toe een vlaag misselijkheid. Hormonen schijnen wat op te spelen (althans... mijn omgeving schijnt er last van te hebben haha) leuk om hier mee te lezen wat jullie allemaal voelen en meemaken in deze tijd! Ik heb 7 juli de eerste echo, erg vroeg... dus hopelijk valt er dan al iets te zien.
Hoi dames en welkom nieuwe dames! Ik merk dat ik niet zo actief ben. Druk met werk, in de weekenden veel weg. Ik voel me totaal niet zwanger, op bandenpijn na.. Al wordt dat ook minder en dat maakt me soms wel onzeker. Ik las dat een aantal van jullie hcg zijn gaan prikken. Kun je dat zo maar doen? Of moet je daarvoor bij de gyn lopen? Voor de lijst: 25 juli de eerste echo En als ik zie dat jullie dat al zo vroeg hebben ben ik jaloers 😉 @vlinder: zag dat je echo nu iets later is, is misschien maar beter. Zou jammer zijn als je helemaal in de stress vliegt omdat ze nog niets kunnen zien..
Geeft toch helemaal niet, als je af en toe maar even komt spieken! 😍 25 juli duurt idd nog even... Express? Of kon het njet anders? Ja, inderdaad véél beter. Anders misschien idd onnodig in de stress!
Bevallingsdatums 1 maart (3) Tippi - 1ste kindje - leeftijd? aaRoorda - 4de kindje - 32 jaar Thea23 - 4de kindje - 30 jaar 2 maart (4) Lies2012 - 2de kindje - 27 jaar - eerste echo 25 juli Babylove85 - 2de kindje - 30 jaar Zonnetje - 1ste kindje - leeftijd? Happyjoy - 1ste kindje - 27 jaar - eerste echo 7 juli 3 maart (5) MamaLe - 2de kindje - 29 jaar - 25 juli eerste echo Vlinder2016 - 1ste kindje - 26 jaar - 13 juli eerste echo Susanmv3 - 4de kindje - 33 jaar Jootje1987 - 3de kindje - 29 jaar Lana1980 - 2de kindje - 35 jaar 4 maart (1) MvM1984 - 2de kindje - 32 jaar 5 maart 6 maart (1) Miesie86 - 2de kindje - 30 jaar 7 maart 8 maart
Apart he dat dat overal anders is. Hier doen ze het met 7/8 wk en dan met 12 wk nog een keer.. Spannend he! Ik heb het vanavond verteld aan de vader van onze meiden. Hij vond het fantastisch, werd zelfs een beetje emotioneel en de oudste dochter (6) vroeg aan mijn partner; "Papie, als de baby straks oud genoeg is om te praten en hij/zij noemt jou papa, mogen wij jou dan ook papa noemen?" Gewoon te schattig, en ze weet van niets! Haar uitgelegd dat papa gewoon papa is en mijn partner papie.
Hoe voelt iedereen zich? Al last van kwaaltjes? Ik merk dat ik vaak moet plassen hoewel ik me af vraag of dat al typerend is in dit vroege stadium!
Ik plas me ook een ongeluk, terwijl ik normaal max 4 keer per dag plas. Verder ben ik énorm moe tot een uurtje of 3 & daarna heb ik weer energie voor 10! En verder weinig eetlust. 😁 Pijnlijke, vollere, grote borsten & tepels
Voor de lijst ik heb ook echo op25 juli 😉. Wat bloed prikken betreft. Ik woon in België hier is het standaard dat er bloed word geprikt om het hcg op te sporen. Donderdag nog eens prikken om te zien of het goed gestegen is. Nu doodop van een lange lange werkdag dus zo men bedje in. Morgen weer werken. Dus weer dagje minder actief hier. X groetjes iedereen!
Hier ook bedje in ben gesloopt, net nog een klein prinsesje overstuur dat ze ongelukje had gehad ... Dus hop mama dr bed in ( man nachtdienst) die slaapt lekker bij mama 😍kon ik gelijk bed verschonen
Je ex dus als ik het goed begrijp? Wat fijn! Zo kan het ook Hier overigens met 12w ook een termijnecho. Eerste echo is om te kijken of het op de goede plek zit. En die eerste echo is niet eens overal vanzelfsprekend. Zijn genoeg bureaus hier in de buurt die alleen echo rond 11-12weken doen. Ik hoef niet meer te plassen, plas al veel, want ik drink veel. Wel last van m'n darmen, bij de eerste droeg ik met 12w al zwangerschapsbroeken ivm darmen die zo opgezet waren haha. Maar ik heb ook pds, dus zal ook wel daar mee te maken hebben. En verder veel bandenpijn, maar gelezen dat dat normaal is bij een tweede. Vermoeidheid nog niet, kwam vorige keer na 6 weken tot ongeveer 16w. Vreselijk was dat haha
Super fijn dat je ex zo reageert! Hier ook wat meer plassen en wat meer moe maar nog niet zo erg als toen bij mijn dochter maar dat zal vast nog wel komen. Verder wordt ik wat misselijk als ik te lang wacht met eten.