Ik heb vannacht voor het eerst 8 uur geslapen... Hoefde er alleen om half 6 & half 7 er uit om te plassen. WHOEHOE! Voel me ook een stuk fitter dan gisteren. Vandaag een leuke, spannende dag. Straks naar de notaris toe voor een samenlevingscontract (dit omdat we een huis hebben gekocht) & verder gaan we het vanavond aan m'n schoonouders vertellen. 😍 komen dan terug van vakantie! Wat zijn jullie plannen?
Bevallingsdatums 1 maart (3) Tippi - 1ste kindje - leeftijd? aaRoorda - 4de kindje - 32 jaar Thea23 - 4de kindje - 30 jaar 2 maart (4) Lies2012 - 2de kindje - 27 jaar - eerste echo 25 juli Babylove85 - 2de kindje - 30 jaar - eerste echo 25 juli Zonnetje - 1ste kindje - leeftijd? Happyjoy - 1ste kindje - 27 jaar - eerste echo 7 juli 3 maart (5) MamaLe - 2de kindje - 29 jaar - 25 juli eerste echo Vlinder2016 - 1ste kindje - 26 jaar - 13 juli eerste echo Susanmv3 - 4de kindje - 33 jaar Jootje1987 - 3de kindje - 29 jaar Lana1980 - 2de kindje - 35 jaar 4 maart (1) MvM1984 - 2de kindje - 32 jaar 5 maart 6 maart (1) Miesie86 - 2de kindje - 30 jaar 7 maart 8 maart
Hier heb ik 15 juli de 1e echo met, als het goed is, 6,6 wkn. Is wel standaard bij deze vk, daarna de termijn echo. Al wil ik denk ik tussendoor nog 1 extra, als het allemaal goed zit ... Heb nog geen vertrouwen na de 1e x het hartje horen... Ga er ook wel vanuit dat ze dat oké vinden. Dus zo rond 8,5 ofzo... Verder nog nergens echt last van, al maakt dat het wel wat makkelijker om gewoon er moet teveel aan te denken.
Joe! Mag ik ook mee babbelen? Naar mijn berekening ben ik 9 maart uitgerekend, dus net buiten eerste week maar daar is geen groep voor En vind het nou ook wat om voor elke week van maart een groep te maken, haha.
Bevallingsdatums 1 maart (3) Tippi - 1ste kindje - leeftijd? aaRoorda - 4de kindje - 32 jaar Thea23 - 4de kindje - 30 jaar 2 maart (4) Lies2012 - 2de kindje - 27 jaar - eerste echo 25 juli Babylove85 - 2de kindje - 30 jaar - eerste echo 25 juli Zonnetje - 1ste kindje - leeftijd? Happyjoy - 1ste kindje - 27 jaar - eerste echo 7 juli 3 maart (5) MamaLe - 2de kindje - 29 jaar - 25 juli eerste echo Vlinder2016 - 1ste kindje - 26 jaar - 13 juli eerste echo Susanmv3 - 4de kindje - 33 jaar - 22 juli eerste echo Jootje1987 - 3de kindje - 29 jaar Lana1980 - 2de kindje - 35 jaar 4 maart (1) MvM1984 - 2de kindje - 32 jaar - eerste echo 15 juli 5 maart 6 maart (1) Miesie86 - 2de kindje - 30 jaar 7 maart 8 maart 9 maart AKOEKKOEK - 1ste kindje- 26 jaar - 26 juli
Kun je nog je leeftijd, hoeveelste kindje & eerste echo doorgeven voor de lijst? En welkom & gefeliciteerd! 💙
Veel plezier vandaag vlinder! Pff wat ben ik moe. Ben blij dat ik deze week vrij ben. De bank en ik zijn beste vriendjes 😂 Kids van het wel prima haha. Het is hier niet zo super weer. Dus dekentje erbij. Netflix aan. Het enige waar ik wel echt "last" van heb is dat mijn rechter arm veel slaapt. Ik heb van mezelf al aardige borsten en nu ze nog wat zwaarder zijn geworden knelt dat nog wel eens mijn arm af aangezien ik vaak op die kant slaap. Verder nog steeds niet echt misselijk. Aangezien ik meestal in de zwangerschap nog geen druppel water binnen kan houden maakt dat me best nerveus en dankbaar tegelijk. Nog 23 nachtjes slapen en dan mag ik me bij de gynaecoloog melden 22 juli de eerste echo.
Dank je wel! ❤️ Dat moe zijn herken ik wel, pfff. Stond vanmorgen best fit op. Maar nadat we bij de notaris wegkwamen was ik hélemaal gesloopt en heb ik een middagdutje gedaan. En nu nog steeds aan het bijkomen. Vraag me af hoe ik het ga doen met m'n werk enzo allemaal.... Pfff! Word al moe als ik er aan denk! 😂 Maar goed, als het daar bij blijft, klaag ik niet. Ik hoop voor je dat de misselijkheid weg blijft!
Ja super spannend!!! 😍 Zo onwerkelijk allemaal, haha. Kreeg een maand geleden te horen dat ik geen eisprong had. En nu ineens wel & zwanger! 😅 Waar kom je vandaan?
Haha vlinder. Wordt in de komende weken nog erger maar daarna opeens ook weer een stuk minder. Ik weet nog van de vorige keer opeens verbaasd was dat ik om 10 uur naar bed ging zonder op de bank in slaap gevallen te zijn. Toen was het bij mij ook nog eens winter en zat ik dagelijks nog 2,5-3 uur in de auto. Nu gelukkig niet meer. En het is zomer. Scheelt voor mijn energie ook al een hoop. Welkom koekoek!
Heel onwerkelijk inderdaad! Wel wat last van soort menstruatie-achtige krampen, maar volgens mij hoort dat ook weer zo (iets met groeiende baarmoeder ofzo). Nou, dan was het al helemaal een verrassing voor je! Kan echt niet wachter tot de eerste echo! Vooral omdat we het daarna ook aan de familie en vrienden gaan vertellen. Vrijdag komt m'n vriendin langs en die ga ik het wel vertellen door haat een fles wijn te geven waarop staat dat ze tante wordt! Dankjewel MamaLe
Change of plans! M'n schoonzusje & zwager komen ook naar m'n schoonouders vanavond. Dus we nemen ook gelijk hun cadeautje mee (hetzelfde als m'n schoonouders) Zooooooo spannend ineens!
Wordt daar wel een beetje onzeker van. Wat als het weer misgaat Ah, vanavond gaan jullie het hun vertellen? Leuk hé! Wat ga je ze voor leuks geven? Veel plezier iig!😁