Uitgerekend eind augustus/begin september?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Niki, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hallo alle nieuwelingen!!

    Heb t even paar dagen druk gehad, hebben het nu ook al aan iedereen verteld, wij kunnen het dus echt niet voor ons houden... Vooral omdat het voor ons net zo'n grote verrasing is als voor iedereen aan wie we het vertellen.
    Even een update-tje qua symptomen:
    Ik heb echt ontzettend pijn aan mijn borsten, als ik 's avonds mijn BH uitdoen, dan verga ik echt van de pijn en met trap lopen doet het ook gigantisch veel pijn! Verder voel me heel erg goed, ik heb ook nog heel veel energie, ben niet moe...
    Alleen als ik een paar trappen heb gelopen dan ben ik helemaal buiten adem, terwijl ik verder een erg goede conditie heb... ik sport veel, alhoewel ik de laatste 2 weken helemaal niet gesport heb. Woensdag ga ik weer squashen!
    Verder ben ik gelukkig ook (nog) niet misselijk, ik heb alleen nog steeds soms erg veel last van buikpijn en ook in mijn onderrug (maar dat is altijd al mijn zwakke plek)
    In ieder geval zijn we heel erg opgelucht dat we het toch al tegen iedereen verteld hebben, ook al is het nog heel pril...

    Liefs Niki
     
  2. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    O ja,
    iedereen die er nieuw bij is: GEFELICITEERD!
    en alle beste wensen voor 2006!!
     
  3. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi niki, nou bij mij is de misselijkheid met vlagen begonnen :oops: , maar zit niet op de wc!! Af en toe en de hele dag door geen trek en zo, als ik inderdaad mijn bh uit doe, dan heb ik het idee of er lood aan zit, haha, wat kan dat zeer doen! Ga nu lekker op de bank tv kijken, morgen pas om 5 uur 's avonds werken, dus kan even uitrusten!
     
  4. mama jolien

    4 okt 2005
    48
    0
    0
    arbeidster
    brugge
    hallo
    ik heb zelf uitgerekend ongeveer voor 5 september of 6
    nu ja ik moet nog naar de huisarts voor bloed te laten nemen en dan weet ik meer
    kwaaltjes nu ja nu en dan een misselijke bui voor de rest nog niet veel! kan nog komen he
    vele groetjes
     
  5. marion26

    marion26 Lid

    21 dec 2005
    41
    0
    0
    operatie-assistente
    Leiden
    Hoi Meiden,

    Nou, zo te horen hebben we allemaal dezelfde symptomen!! Ik heb ook zo'n pijn in mijn borsten, kan wel huilen als mijn bh s'avonds afgaat. Verder ook veel steken onder in mijn buik/lies, heb me laten vertellen dat dit bandenpijn schijnt te zijn??!! Misselijkheid helemaal niet gelukkig, maar wel weer pijn onder in m'n rug en erg moe..

    Gezellig, zijn we met z'n allen lekker een beetje zielig en aan de andere kant natuurlijk erg gelukkig!!

    Liefs Marion
     
  6. ezzie

    ezzie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Hoi allemaal,
    ook ik ben ergens eind aug of beging sep uitgerekend,.. beetje balen dat ik nog niet precies weet wanneer :( (hiervoor miskraam gehad dus kan niet rekenen) maar naar mijn calculaties wel daar ergens in de buurt!! :p
    symptomen die ik nu heb zijn alleen zere borsten en af en toe een steek, maar ik had last van maagzuur,. rommelige darmen en niet kunnen slapen! (maar dat was misschien alleen omdat ik zo excited was want nu gaat het goed. ) het valt dus allemaal wel mee,. vandaag was er een vriendin die zag dat ik zwanger was!!! nou, toen kon ik niet ontkennen natuurlijk,.. terwijl verder nog niemand het weet! sterkte allemaal!
    liefs,.
     
  7. rianne

    rianne Lid

    5 jan 2006
    29
    0
    0
    hoi allemaal,

    Ik ben nu 4kn zwanger volgens de calculator rond 13 sept. uitgerekent, eigenlijk nog niet erg veel last alleen een beetje ongie gevoel in mijn onderbuik.
    Hoop dat het zo blijft!

    Voor ons het het nieuwe jaar goed begonnen!!!

    Groetjes Rianne
     
  8. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Even weer een update!

    Ik ben gistermorgen voor de eerste keer heel erg misselijk geweest... echt heel erg! Ik heb niet hoeven overgeven, maar wel het gevoel en ik heb gekokhalst, ik kreeg een enorme zweetaanval.. maar na 5 minuten was alles over. Ik was spierwit!!
    ik dacht: "o jee, nu is het begonnen!" Maar vanmorgen gelukkig nergens last. Ik ben wel de hele dag een beetje misselijk, maar dat kan ook komen omdat ik vandaag heel veel en heel vet gegeten heb.... tja, vreetbuien.... die zijn ook niet zo leuk!!
    Verder laatste dagen beetje vroeger moe, in slaap vallen op de bank... terwijl ik toch op tijd in bed lig... en nog steeds hele erge pijn aan de borsten, maar daar ben ik nu al een beetje aan gewend!

    Liefs Niki
    ps: ik vind het nog wel heeeeel erg leuk dat ik zwanger ben, hoor!
     
  9. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi niki, het is inderdaad geweldig om zwanger te zijn, maar af en toe wordt ik wel een beetje moe van die misselijkheid en de lamlendigheid. Vandaag lekker paard gereden in het zonnetje, dat was wel even lekker, maar daarna weer wat misselijk, ach ja, het is allemaal in werking en dat is alleen maar goed!
     
  10. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Het hele weekend veel last gehad van mijn buik... terwijl ik normaal eigenlijk nooit last heb van buikpijn o.i.d. ik kan niet veel vet verdragen (denk ik) terwijl ik daar nu juist veel meer zin in heb!
    Ik heb vanmorgen even de VK gebeld, niet dat ik me hele erge zorgen maakte, maar je wilt het toch even van de expert horen... Ze zei: "als het echt mis zou gaan heb je meestal eerst bloedverlies en dan buikpijn." Ik heb de afgelopen weken nog geen spatje bloed gezien, dus dat zit dan wel goed!
    Ben ik weer gerustgesteld en ik moet zeggen dat de buikpijn ook al wat minder geworden is.
    Het is een soort van misselijk gevoel. Ik kan het niet goed uitleggen... maar als ik hoest, lach of nies dan doet het meer pijn. Ook als ik ga zitten dan voel ik het echt helemaal onderin, eigenlijk meer in mijn schaamstreek. Meer mensen hier last van?
    Gr. Niki
     
  11. Niet meer actief

    Ik ben volgens de HA ongeveer 6 weken en volgens de bereking 4 weken dus even afwachten dus nog.
     
  12. marion26

    marion26 Lid

    21 dec 2005
    41
    0
    0
    operatie-assistente
    Leiden
    Misschien komt het door het uitrekken van je banden? Ik heb soms ook buikpijn, maar niet als ik ga zitten, zijn ook meer steken a/d rechter en linkerkant van mijn lies.
    Ben vandaag voor het eerst naar de vk geweest, ze beginnen tegenwoordig al eerder met afspraken maken, ook ivm de down test. Nu moet ik van haar gaan nadenken of ik die test zou willen, zouden jullie het doen??
    Verder mag ik 10 februari voor de termijn echo. Ben nog steeds heel erg moe, wil de hele dag wel slapen en dan ook nog iedere avond rond half 10 naar bed, verder gelukkig niet misselijk zoals jullie!

    Succes en groetjes Marion
     
  13. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    als er verder niets in de familie zit en je nooit problemen hebt gehad of dit de eerste keer is, zou ik het niet doen.
     
  14. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Ook ik ben ergens begin september uitgerekend, heb eigenlijk nog geen klachten behalve pijn aan mijn borsten.... vandaag ga ik een verloskundige bellen. Ik hoop snel te weten hoe ver ik nu werkelijk ben!

    Groetjes Lynn
     
  15. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    He meiden,

    Liggen jullie allemaal te slapen ;) jullie zijn zo stil! Hoe gaat het ermee??????

    Liefs Lynn
     
  16. Niet meer actief

    hier gaat alles prima meiden.
    Voel me best goed. Alleen merk ik wel dat ik steeds sneller honger heb. Heb om 8:45 cruesli op en krijg nu alweer honger. Maar ik wil echt opletten dat ik niet te zwaar wordt en ga dus pas om 12:30 eten. hihi
    verder ben ik soms eng in mijn hoofd, maar dat heb ikook als ik niet zwanger ben. Met vlagen misselijk. en heel snel moe
    Maar verder gaat het hier goed en met jullie
     
  17. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi, hier ook alles goed, inderdaad als je honger krijgt wordt je weer misselijk, dus eet nu kleine beetjes per keer. moet zeggen dat de laatste 2 dagen al zonder misselijkheid ben, dus dat gaat goed!
     
  18. hey,

    Ik ben nu net 8 weken ver, en heb last van bandenpijn, misselijkheid, moe en stemmingswisselingen! En idd veel honger, ik ben al vier kilo bij :oops: Ik neem wel pilletjes tegen de misselijkheid en die helpen wel. Heb zelfs al een klein buikje :)

    groetjes en succes meiden!

    ps: heb straks een eerste echo, ben zo benieuwd ;)
     
  19. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    succes met je echo, ben benieuwd!
     
  20. hey,

    Ik ben volgens de groei van het vruchtje pas 6 weken ver en niet 8 weken zoals ik had uitgerekend, waarschijnlijk zal het een late bevruchting zijn geweest of anders loopt het fout! Het hartje klopte wel heftig.

    groetjes
     

Deel Deze Pagina