1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg voorbarig, maar ik open het forum voor mei mama's. Ik kan het verderop in deze week testen... Maar ik wil ook wel eens een forum openen. Lol. Mocht het in mijn geval zo zijn, ik ken de conceptiedatum, dan is mijn vermoedelijk bevallingsdatum 5 mei. Dat zou heel gaaf zijn, de datum waarop mn partner en ik elkaar hebben leren kennen (twee jaar geleden). Bevrijdingsdag. Symbolisch, want ik ben Nederlands en mn partner Duits. Nou, ik ga donderdag misschien wel testen. Of zaterdag. Haha. Is t niks dan meld ik dat ook. Maar t forum is officieel geopend!!!

2. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Geweldig uki.
    Ik hoop dat je veel plezier gaat beleven in dit door jou geopende topic.

Succes met testen.

3. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Test van maandag was niet zwanger. Van vanavond zou een streepje kunnen zijn. Oh morgenvroeg weer een early one. Ja ik ben neurorisch. Maar ik word weer 'grof', heb weer hitte aanvallen, misselijk, zin in zoet (meisje), twee druppels bloed gehad zaterdag (innesteling?). Normaal ken ik mn 28 dagen cyclus perfect, maar nu een miskraam gehad, dus geen idee. Mocht mn lichaam de normale cyclus weer oppakken op moment dat hormoon weer op nul was en miskraam klaar, dan zou t heel goed zo kunnen zijn. Maar dat weet ik dus niet. Maar denk wel zwangersymptomen te herkennen. Spannend hoor, vooral omdat ik nog zo alleen ben hier haha.

4. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Jaa leuk dat het mei topic geopend is. Mijn uitgerekend datum is 1 mei 2013 :D.

Nog succes ff opt wachtbankje. Wanneer ga je testen?

5. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Oow sorry niet goed gelezen. Spannend dus nog even

6. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai Lolsmurf. Jij gefeliciteerd met het prille geluk. Ik ga morgenvroeg gewoon weer testen. Net zo lang dat er een kruisje staat haha. 1 mei ook leuk. Dag van de arbeid. Eerste dag van de maand. De eerste in dit topic. Oh zou toch leuk zijn als ik zwanger ben.

7. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    ik kom mij ook even aansluiten!
    proficiat lolsmurf en gespannen
    uki : veel succes

Ook ik ben uitgerekend voor 1 mei :D

8. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ben ik al! :D

@Lolsmurf: Gefeliciteerd!

@Uki: Suc6!

Ik ben uitgerekent op 6 mei 2013. ;)

9. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    vroeg is al voorbij hoor Uki.
    spannend.
    ik ben benieuwd.

10. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL

Ik oooook!

Ik meld me hier ook, moet nog ff een banner maken maar ik zit op precies dezelfde dag als lolsmurf en ben dus ook 1 mei uitgerekend!
    Heb maandag 17 sept afspraak bij mijn gyneacoloog.

11. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    ik ook 1 mei!
    we zijn al met 3 :)
    ik mag 5 sept naar de gyne

12. Kensho

Kensho Niet meer actief

@Seallable: Gefeliciteerd! :D En de 17-09 een afspraak bij de gyn, waarvoor als ik vragen mag?

Kwam hier ook even mijn testje showen.. Ben zo blij.. 10 DPO:

Bekijk bijlage 269427

13. Kensho

Kensho Niet meer actief

Natasha ook naar de gyn. Is dat met een reden? Of normaal in Belgie?

Ik bel volgende week even voor een afspraak bij de verloskundige.

14. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Van harte meid. Hopen dattie lekker blijft zitten uitgroeid tot een gezond beebietje.

Gyneacoloog moet omdat ik daar al onder behandeling stond omdat we al een jaar bezig waren. Denk dat ik daarna gewoon naar een verloskundige ga hoor. We stonden op de planning voor zaadtest en mijn cyclus zou een maand gevolgt worden doormiddel van inwendige echo"s. Gelukkig weten we nu dat we t zelf ook kunnen en hopelijk blijft alles goed gaan!

15. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    in België is dat normaal.
    Wij gaan altijd naar de gyne.
    in het begin om de 6 weken dacht ik, daarna korter op elkaar

16. Kensho

Kensho Niet meer actief

Wauw Seallable! Wat super dat het toch zonder medische poespas is gelukt! Fijn te weten dat het dus kan. Ook voor eventueel volgende kindjes. ;)

Maar dan krijg je waarschijnlijk wel een echo, de 17de. Spannend!

Ik meende al dat dat in België normaal is om naar de gyn te gaan, maar wist het dus niet zeker. ;) Krijg je dan ook een echo? Dat is toch ook gebruikelijk, elke keer even een echo?

17. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    ja, dan krijgen we idd ook telkens een echo.
    raar hoe dat verschilt

18. Kensho

Kensho Niet meer actief

Echt wel! Lijkt mij wel fijn hoor, om elke keer even te mogen spieken of alles goed gaat. ;)

Hier mogen we rond de 12 weken even kijken en rond de 20 weken nog een keer en that's it.. ;) Tenzij er een medische reden voor is natuurlijk.

19. Molly1984

Molly1984 Actief lid

3 aug 2011
    360
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo ook ik kom me even aansluiten! Vanmiddag een cleaur blue digital gedaan en zwanger 1-2 dus ben helemaal blij. Wel nog wat voorzichtig, want heb al eens eerder een miskraam gehad.. Manlief weet nog van niks dus ben vanmiddag gelijk naar de prenatal gereden en een rompertje met I love papa gekocht... Ben zo benieuwd naar zijn reactie!! Liefs

20. Molly1984

Molly1984 Actief lid

3 aug 2011
    360
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik weet niet hoe ik m'n banner moet aanpassen of hoe ik m'n uitgerekende datum kan berekenen. HELP!!

Deel Deze Pagina