Uitgerekend eind jan / begin feb 2011

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jannne, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Fransa waar woon je als ik vragen mag???? Ik woon een half uuurtje van Bitch vandaan :)

xxx

2. 1984Wen

1984Wen Actief lid

28 jun 2010
    200
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Heerlen
    Suuzie, gelukkig is er een oplossing voor je trouwjurk gevonden!

Madelief, dank voor je advies. Wat leuk dat je je kindje al 3 weken eerder hebt gezien :). Zoveel controles lijken me idd wel fijn.

Aggy, ook bedankt voor je advies. Hoop dat je buikpijn snel ophoud. Is het buikpijn wat je hebt? Kan het geen bandenpijn zijn :( Ik had een aantal weken geleden ook buikpijn in mijn lies en onderkant buik. Toen heb ik de vk gebeld en die zei dat het waarschijnlijk bandenpijn was.

Fransa, owh ja dat scheelt dat ik beugelbh's kan blijven dragen. Ik vind dat toch fijner zitten dan bh's zonder beugel.

Als het goed is wordt het volgende week niet zo warm als deze week, gelukkig maar. Heb het echt even gehad met het warme weer en als ik niet in het zwembad zit dan zit ik voor de ventilator. Klussen is niet echt opgeschoten deze week omdat het overdag echt te warm was om iets te doen.

Is er iemand hier die haar baas al heeft ingelicht dat je zwanger bent omdat je het begint te zien?

3. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    1984Wen ja heb mijn baas al ingelicht want dat ben ik zelf hahahaha ;)

Zou trouwens wel fijn zijn als het volgende week een beetje minder warm zal zijn, eventjes afkoelen...... Het heeft hier gisteren goed gestormt maar afgekoeld is het niet helaas
    :( zweet me kapot.

Ik heb die beugel bh's hier helaas nog niet gevonden, toch even beter zoeken dan :)

liefs Es

4. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ja heb het al sinds ik weet dat ik zwanger ben dus ongeveer sinds week 4,5. Geen idee of het bandenpijn is, hoop het maar. Het is ook moeilijk te omschrijven. Hevige ongigevoel met steken, zo ongeveer. Nog 1 dagje en dan zullen we het zien! Bibber.....

5. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Aggy hoe laat heb je morgen een afspraak???Is al bijna hoor, nog eventjes volhouden ;) zal aan je denken in iedergeval morgen!!!

liefs Es

6. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,

aggy: succes morgen! en wat naar elke keer die buikpijn sterkte ermee.

ene over die bh's zolang ik een gewone bh aan kan doe ik dat want die meegroei of voedingsbh's zijn zo niet sexie.

en over mijn trouwjurk, mijn rits halen ze eruit en doen een lapje erachter en met een veter kan ik hem dan dicht snoeren. dus als ik nu nog groei dan is het geen ramp. dus ben echt opgelucht.

1984wen: ik ben gastouder en heb vandaag alle ouders ingelicht en ga binnenkort maar is ff het bureau bellen.

ik ben zo blij dat ik geen last heb van de warmte ik had gister zelfs een energieboost dus ff ons nieuwe bed en dekenlades inelkaar gezet en meteen boven alles schoongemaakt heerlijk!
    alleen vandaag weer een beetje moe dus misschien toch teveel gedaan haha

gr suuzie

7. 1984Wen

1984Wen Actief lid

28 jun 2010
    200
    0
    0
    Heerlen
    Aggy, veel succes morgen!!!

Suuzie, gewone bh's gaat bij mij op het moment bijna niet meer dus zal toch moeten uitwijken naar iets anders. Dan maar wat minder sexy :(.

Madelief, dat is wel handig, eigen baas. Ik ga het die van mij morgen vertellen. Ben benieuwd hoe die van mij gaat reageren aangezien het begin van het jaar altijd het drukst is bij ons op kantoor. De paar collega's die het wel al weten zijn heel blij voor ons.

Blij dat het vandaag lekker waait zodat het wat afkoelt. Ben wel toe aan een nachtje doorslapen.

8. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Hallo!

Ik ben 22 januari uitgerekent van onze 1e!
    Leuk om hier mee te lezen,

Groetjess

9. Fransa

Fransa Niet meer actief

Madelief, wat/waar is Bitch :(??

Ik woon in de buurt van Genève. Net over de grens in Frankrijk.

Hier weet mijn manager het nog niet. Volgende week pas na de echo. Je kunt het aan mij ook nog niet zien hoor. Net zoals bij de eerste groei ik eerst in de breedte. M'n heupen zijn weer langzaam aan het verdwijnen... De eerste 4 maanden van m'n zwangerschap ben ik echt niet op mn mooist. Pas als m'n buik echt begint te groeien gaat het ergens op lijken. Dus ik moet gewoon nog even wachten. Maar ik vind het wel handig dat ik nog geen buikje heb. Is het ook gemakkelijker voor me te houden ;)

Aggy, succes vandaag! Ik zal aan je denken!

Wen, je kunt je anders ook bij een lingeriespeciaalzaak even goed laten adviseren. Je borsten worden in de loop van de zwangerschap nog zwaarder en jouw figuur verandert ook wat. Ik heb de eerste van mij ook bij een speciaalzaak gehaald. Die weten vaak net iets beter waar je op moet letten. En de 2e is exact dezelfde dus die heb ik toen bij de Prénatal gehaald. Maar qua prijs maakt het niet uit hoor.

Suuzie, dat klinkt als een mooie oplossing voor je jurk. En nog maar een paar weekjes. Spannend hoor!!

Nou, ik moet aan het werk. Gisteren ook al geweest omdat het morgen in Frankrijk de nationale feestdag is en onze oppas dan graag vrij wilde. Dus heb ik deze week geruild. Nou ja, is niet zo erg...

10. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Dat ligt bij de duitse grens :) Ik woon 1.5 uur van strassburg, ken je dat wel????

xxx

11. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Na nog een half uur te hebben gewacht (pff hoe kunnen ze je dat aan doen ;)) een mooi kloppend hartje gezien! Zo blij dat we wat gezien hebben. Alles zag er goed uit aldus de vk! Over 4 weken weer een echo.

12. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    He Aggy das goed nieuws, ben blij voor je!!!En nu geen zorgen meer maken he ;)

liefs Es

13. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Zal mn best doen, maar na mn mk van de vorige keer ben ik toch nog wat gereserveerd blij. Nou ja op naar de 12 weken en het gaat gewoon helemaal goed komen!:D

14. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Het gaat ook helemaal goed komen :) think positive!!!!!!

liefs Es

15. 1984Wen

1984Wen Actief lid

28 jun 2010
    200
    0
    0
    Heerlen
    Jlover1988, welkom in het topic :).

Fransa, dat is een goed idee had er zelf nog niet aan gedacht. Kan idd eens gaan informeren.

Aggy, wat ben ik blij voor je dat alles goed is :). Zo bouwen ze de spanning lekker op he, door je te laten wachten.

16. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    Hier nog iemand nieuw..
    Ik hoop dat ik ook mee mag praten ... ik ben wel iets eerder uitgerekend .. 11 januari .. telt dat nog ??

Morgen eindelijk weer naar vk.. !
    Vind het wel lang duren voordat je weer een echo hebt tot 20 wkn .. :s
    Maarjaa is toch afwachten ...

zijn jullie ook nog zo misselijk ... ??

17. Fransa

Fransa Niet meer actief

Aggy, fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!! Nu nog even doorbijten tot de 12-weken. Wachten duurt lang maar zelfs ik heb het er al bijna op zitten....

Rachell, welkom! Ik ben niet misselijk geweest. Dus nee, kan er niet over meepraten...

Madelief, Genève ligt in het zuid-westen van Zwitserland. Dus niet bij de Duitse grens maar geheel omringd door Frankrijk. Straatsburg ken ik wel. Is een uurtje of 4 rijden hier vandaan denk ik...

Hier alweer 2 van de 3 werkdagen gehad. Morgen lekker vrij en dan donderdag nog 1 keertje knallen. En dan nog wachten tot maandag... Ow, was het maar zo ver!

18. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Dag dames,

Paar dagen niet geweest, maar gezellig dat een aantal weer fanatiek meekletsen. ;)

En twee nieuwe erbij, welkom meiden! (Zouden jullie het lijstje willen bijwerken?)

Aggy; ik ben ontzettend blij voor jou dat je voor even bent gerustgesteld. Een kloppend hartje, wat een supergoed bericht! :D

Rachell; ik was/ben ook zo misselijk, al vijf weken lang. Gelukkig gaat het vanmorgen nog goed!

Gistermiddag naar het ziekenhuis geweest voor een termijnecho. Ik ben 4 dagen teruggezet naar 31 januari en zou dus vandaag 11wk2dg zijn en maandag 12 weken i.p.v. donderdag.
    Valt mee, straks banner even veranderen...

rachell.....................j.....e.........11-jan-2011
    1984Wen..............25j...1e.........18-jan-2011
    Rosa Canina.............j.....e.........19/20/21-jan-2011
    Jlover1988...............j....1e.........22-jan-2011
    Elif82...................27j....1e.........25-jan-2011
    Neeltje1986.........23j....1e.........27-jan-2011
    suuzie..................24j....1e.........28-jan-2011...2/8 VK
    Madelief (D)........28j....2e..........29-jan-2011...28/7 echo/suikertest
    Chrisie....................j......e..........29-jan-2011
    eeneneen isdrie.....j......e..........29-jan-2011
    Glimworm...........30j....1e..........30-jan-2011...20/7 combitest
    Humpie86............23j....1e..........31-jan-2011...4/8 VK (3e keer)

Fransa (FR)...........27j.....2e.........01-feb-2011...19/7 12wk echo
    Jannne.................28j.....2e.........05-feb-2011...7/7 termijnecho
    race.........................j......e..........07-feb-2011
    L0nneke...............23j....1e..........09-feb-2011...26/7
    trotse moeder.........j......e..........08-feb-2011
    floor84.................26j....1e..........11-feb-2011
    aggy.....................29j.....1e.........16-feb-2011...10/8 2e echo

19. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    rachell.....................23j.....2e.........11-jan-2011
    1984Wen..............25j...1e.........18-jan-2011
    Rosa Canina.............j.....e.........19/20/21-jan-2011
    Jlover1988...............j....1e.........22-jan-2011
    Elif82...................27j....1e.........25-jan-2011
    Neeltje1986.........23j....1e.........27-jan-2011
    suuzie..................24j....1e.........28-jan-2011...2/8 VK
    Madelief (D)........28j....2e..........29-jan-2011...28/7 echo/suikertest
    Chrisie....................j......e..........29-jan-2011
    eeneneen isdrie.....j......e..........29-jan-2011
    Glimworm...........30j....1e..........30-jan-2011...20/7 combitest
    Humpie86............23j....1e..........31-jan-2011...4/8 VK (3e keer)

Fransa (FR)...........27j.....2e.........01-feb-2011...19/7 12wk echo
    Jannne.................28j.....2e.........05-feb-2011...7/7 termijnecho
    race.........................j......e..........07-feb-2011
    L0nneke...............23j....1e..........09-feb-2011...26/7
    trotse moeder.........j......e..........08-feb-2011
    floor84.................26j....1e..........11-feb-2011
    aggy.....................29j.....1e.........16-feb-2011...10/8 2e echo

Vandaag hartje gehoord... hmm duurde wel eventjes.. maakte me beetje zorgen, maar ze zei dat dat nergens voor nodig was.. !

pff vanochtend weer boven de wc gehangen .. maarja hoort er bie !

20. Fransa

Fransa Niet meer actief

Humpie, dus je bent gewoon teruggezet?
    Bij mijn eerste zwangerschap zeiden ze dat ze dat pas deden als er een week verschil in zat.
    Toen ik met 10 weken en 6 dagen voor een termijnecho kwam gaven ze zelf 10 weken en 3 dagen aan. Maar ze vonden 3 dagen niet voldoende om me terug te zetten en dus hielden ze gewoon de uitgerekende datum aan.
    Nadeel van terugzetten kan zijn dat je dan wel heel lang overtijd gaat lopen. Hoe zeker ben je van je data?

Deze keer ben ik er eigenlijk vrij zeker van. Als ik de datum van de eerste dag van m'n laatste menstruatie aan zou houden zou ik morgen al 12 weken zijn. Maar ik weet dat ik pas later m'n ei had en ook gezien onze inspanningen moet het wel 5 dagen later zijn gebeurd. Dus ik denk dat m'n gyn mij terug gaat zetten op de termijn die ik zelf al aanhoud... Ben benieuwd... Nog maar 5 daagjes wachten!
    Maar alles was dus verder goed? Da's altijd mooi natuurlijk!

Rachell, mooi dat je het hartje hebt gehoord. Toch altijd even een opluchting he... Bij mij konden ze het bij 12 weken nog niet horen en mocht ik met 14 weken terugkomen. Toen was het prima te horen. En ook al weet je dat het heel goed kan dat het nog niet te horen is, het blijft wel even spannend he....

Zoonlief ligt al bijna een uur op bed trouwens. Ben helemaal happy want de afgelopen 2 weken wilde hij helemaal niet slapen 's ochtends. Nu was hij echt gewoon moe en heb ik hem gewoon laten huilen. Uiteindelijk is hij wel in slaap gevallen en nu ligt hij dus al bijna een uur. Zo zie je maar, de aanhouder wint :)

Deel Deze Pagina