Uitgerekend eind jan / begin feb 2011

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jannne, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fransa

Fransa Niet meer actief

Oh ja, ben eigenlijk wel benieuwd of jullie straks willen weten wat het is.

Wij wisten het de eerste keer en deze keer doen we het ook weer zo. We houden het ook niet geheim, als wij het weten mag de rest het ook weten :)

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Fransa: Ik zei ook niet dat jij bij de duitse grens woont maar ik ;)

liefs Es

3. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Wij willen het ook weten en daarna vertellen we het de rest :) hieft van mij allemaal niet zo spannend, gewoon lekker relaxed ;)

4. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Fransa; ze zette de uitgerekende datum op 31 januari, dus ik ga die datum zelf ook maar aanhouden.
    We denken dat de eisprong na 17 dagen is geweest (1e dag laatste ongie was 22 april), althans, toen hadden we gemeenschap, maar hoe ik dat dan moet vertalen naar het aantal weken... :(

Wij willen het wel weten, maar houden het nog geheim voor anderen...

Ik zou lekker gaan zwemmen en dacht dat ze open waren van 13-14, helaas... van 12-13 op woensdag in de schoolvakantie. :(

5. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Mij heeft de vk ook eigenlijk 2 dagen terug gezet. Zou dus volgens de echo nu 8 wk 5 dgn zijn. Maar ze zei die 2 dagen is zo weinig dat we dan maar gewoon 16 febr. aanhouden.

Fransa, woon je daar al lang? Lijkt me wel erg mooi daar!

Maakt mij niet uit of ik het weet of niet maar mijn man wil het niet weten dus denk dat het dan maar beter is dat ik het ook niet weet.:D

6. Fransa

Fransa Niet meer actief

Humpie, dan zit je ongeveer hetzelfde als ik.
    Mijn laatste menstruatie begon ook op 22 april en ik weet zo goed als zeker dat ik mijn eisprong op 11 mei had. Toen hebben we ook 'geklust' zeg maar. De keer daarvoor was op de zaterdag ervoor dus dat is wat mij betreft te vroeg geweest. Ik heb gewoon 2 weken terug gerekend vanaf de dag van mijn eisprong. Dat is 27 april. Op allerlei zwangerschapscalculators op internet dat als datum van de eerste dag van mijn laatste menstruatie ingevuld en die geven dan allemaal 1 februari.
    Ik denk dat jullie dan wel redelijk goed zitten, want ik had m'n ei op dag 19. Als jij het op dag 17 had dan zit er idd maar zo'n 2 dagen tussen en moeten we idd ongeveer gelijk zijn uitgerekend.
    Zo wat een verhaal, snap je het nog??

Madelief, sorry! Verkeerd gelezen.... Maar is bitch een plaatsnaam dan ofzo? Zou wel grappig zijn...

Aggy, ik ken wel een stel waarbij zij het wel wist maar hij niet. Maar dat lijkt me toch niet een hele relaxte situatie. Dus dat zou ik idd ook niet doen.

We wonen hier nu bijna een jaar (vorig jaar op 21 juli verhuisd) maar het is de 2e keer dat we hier wonen. We hebben hier tussen 2005 en 2008 ook gewoond. Zijn toen weer 1,5 jaar in Nederland geweest (moest voor het werk van m'n man) maar we wilden graag weer terug. En dat is dus gelukt. Tis hier echt prachtig. We genieten echt elke dag van ons leventje hier...

7. 1984Wen

1984Wen Actief lid

28 jun 2010
    200
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Heerlen
    Rachell, Welkom. Ik ben tot nu toe nog niet misselijk geweest, gelukkig!

Mn vriend wil wel weten wat het wordt, ik niet echt. Mij gaat het er meer om dat het gezond is en blijft. Komt denk ik ook omdat mijn broertje gehandicapt is. Ach we kunnen er nog even over discussieren of we het willen weten of niet. Ik ben bang dat als hij het weet ik het toch ga merken aan bepaalde dingen. Als we het beide weten dan houden we het voor onszelf.

Gister hebben we het kamertje en de wagen besteld. Misschien een beetje vroeg maar kon niet meer wachten. Het wordt in november geleverd allemaal.

Heb ook mn bazen ingelicht. Ze reageerde wel een beetje zoals verwacht. Blij voor me maar minder blij dat ik er de drukke maanden niet ben. Tja, het valt nu eenmaal niet te plannen wanneer je zwanger wordt.

8. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Fransa, lekker hoor! Zo ik ook wel willen!

Welkom Rachell, ben ook niet heel erg misselijk, soms bij vlagen maar nog niet boven de pot gehangen!

Ik zat gisteren ook tegenover mijn baas om de uren voor na de vakantie te bespreken. En ik maar hortend en stotend aangeven dat ik niet te veel wil, heb ook nog school. Vond het lastig om niks te zeggen maar goed zit nog niet bij de safety grens dus wilde nog niks zeggen. Zal ze wel niet blij mee zijn na de vakantie!:)

9. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
  10. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij willen het ook wel weten wat het wordt alleen hoorde ik mijn vriend net zeggen dat ik het dan aan niemand mocht vertellen dus dat wordt wel moeilijk voor mij.
    ach weet je heel cliche maar als het maar gezond is....toch?
    gr suuzie

11. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    ja vind ik ook, maar toch wil ik het graag weten hihihi

xx

12. glimworm

glimworm Niet meer actief

Oeps dan moet ik maar snel die sterren weer weghalen

door fulltime werk wat fysiek best zwaar is ben lees ik soms wel mee, maar heb niet altijd puf om alles te volgen en te reageren :)

Edit: ik zie al dat ze zijn weggehaald!

13. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hier vinden we gezondheid ook het allerbelangrijkst hoor. En het maakt me ook helemaal niet uit wat we krijgen. Maar ik wil het gewoon graag weten. Voor de één is het een verrassing na 40 weken, voor ons na 20 al ;)

14. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    Wij willen het dit keer niet weten .. lijkt me ook wel leuke ervaring om tot het laatst in spanning te zitten ..
    maar het was eigenlijk wel handig geweest dat we het nu wel wisten ..

Ben net bij de dokter geweest... heb een blaasontsteking :s

Zijn jullie trouwens al bezig met babynamen en de babykamer.. wat voorn kleur etc..

15. Fransa

Fransa Niet meer actief

Namen wachten we mee tot we het geslacht weten. Scheelt de helft van de problemen... Alhoewel... Meisjesnamen had ik genoeg en toen bleek dat het een jongetje was moesten we er dus wel even flink aan. Het heeft even geduurd maar uiteindelijk zijn we echt superblij met de naam van zoonlief. Nog steeds trouwens :)

Kamertje; we twijfelen of we zoonlief laten verhuizen naar de andere kamer of dat we de andere kamer gaan inrichten als babykamer. Wij hebben niet heel veel ruimte over. We hebben een huis met 3 slaapkamers en omdat we dus in het buitenland wonen hebben we eigenlijk ook nog logeerruimte nodig. Maar ja, dat wordt dus een beetje lastig... Dus we moeten nog even zien hoe we het allemaal gaan aanpakken.
    Bij zoonlief hebben we er geen spectaculaire babykamer van gemaakt. Niets bijzonders eigenlijk, hebben alleen een wilde dieren thema gedaan.

Balen trouwens dat je een blaasontsteking hebt zeg. Dat warme weer doet ook niet altijd even goed volgens mij.

Zoonlief heeft een slapeloze nacht achter de rug (en wij dus ook....) en vanochtend was hij niet helemaal in z'n normale doen. Had net 37,9 dus wel wat aan de hoge kant. Dus heb maar besloten een beetje rustig aan te doen vandaag. Zal toch niet helemaal lekker zijn...

16. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Kamertje weten we al, onze dochter krijgt beneden een kamer en de baby gaat in de 'oude' kamer die ik wel verander ;) dus wij moeten twee kamers verbouwen dit keer, alleen alle spullen worden weer gebruikt dus dat hoeven we gelukkig niet te kopen :)

Naam voor een jongen heb ik wel meisje nog niet.....vorige keer had ik heel sterk een meisjes naam en geen jongens naam :) en je kunt zien wat het geworden is!Hoop dat het deze keer ook zo is ;)

liefs Es

17. 1984Wen

1984Wen Actief lid

28 jun 2010
    200
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Heerlen
    Wij hebben toevallig deze week het kamertje en de wagen besteld. Misschien een beetje vroeg maar we vonden het mooi en het was in de aanbieding (ja, ben een koopjesjager) dus hebben we het meteen besteld. Het wordt gelukkig pas in november geleverd. De kleur van het kamertje is gewoon wit en de wagen is grijs. Welke kleur we de muren verven weten we nog niet.

Met namen zijn we nog niet echt bezig maar waarschijnlijk wordt het wel een noorse naam, omdat mn vriend noors is.

18. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,

wij hebben voor een jongen en een meisje al een naam.
    ik was vandaag bij mijn vriendin en die heeft een sterk gevoel dat het een meisje wordt en ik ook, het maakt me eigenlijk niets uit maar mijn gevoel zegt het.

met babyspulletjes ben ik nog niet bezig omdat we nu nog te druk zijn voor de bruiloft het komt daarna allemaal wel.
    en ik heb al een heleboel i.v.m dat ik gastouder ben.
    de kleuren wil ik neutraal houden want ik kan niet tegen drukke kleuren.
    maar als de bruiloft voorbij is en ik mag/kan shoppen ga ik er ook helemaal voor :)

gr suuzie

19. Fransa

Fransa Niet meer actief

Wen, welk merk wagen hebben jullie gekocht?
    Wij hebben de wagen ook neutraal gehouden, die van ons is zwart met rood. Besteld voor we wisten wat het zou worden maar je moet natuurlijk wel rekening houden met het feit dat een eventuele tweede van het andere geslacht kan zijn. Denk alleen nu dat we niet zoveel aan de wagen gaan hebben omdat zoonlief nog maar 17 maanden is als nr. 2 arriveert. Eigenlijk nog te klein om zelf te lopen. Maar wil eigenlijk ook geen duowagen dus moet maar even kijken hoe we dat gaan aanpakken...

20. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Komen soms wel namen tegen waarvan we zeggen, goh leuk en die schrijf ik dan op. Zo hebben we straks een mooi lijstje!
    Toevallig willen we boven alle plinten en posten (zijn nu mahonie) wit gaan verven en dus ook nagdacht over een babykamer. Willen ook graag laminaat boven hebben, we hebben vandaag gekeken en 3 proefplanken meegenomen, pff lastig hoor!

1984Wen, ben benieuwd naar wat het voor Noorse naam wordt. Ben dr ook wel van, heb iets met Scandinavië!

Deel Deze Pagina