Hoi allemaal, Vanaochtend heb ik positief getest! Ons kleine mannetje wordt grote broer. Ook zwanger van de tweede of misschien wel van de derde of vierde of... Misschien leuk om elkaar hier op de hoogte te houden en gezellig te kletsen. Spannend weer allemaal en maar ook wel weer anders nu er al een kleintje rond kruipt (en bijna loopt, mijn zoontje is gisteren 1 geworden). groetjes
Hoi!! Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en met de 1e verjaardag van je zoontje! Ik ben bijna 5 weken zwanger van de 2e. Ben 18 april uitgerekend. Mijn zoontje wordt volgende week zaterdag 1. Spannend allemaal weer he?
Ook gefeliciteerd!, Het begint nu pas een beetje door te dringen. Bij de eerste kon ik heel de dag nergens anders aan denken maar nu kreeg ik er pas echt tijd voor nadat ik mijn zoontje op bed had gelegd. Heel onwerkelijk nog hoor. Het lijkt me zo leuk twee kleintjes en dan ook nog zo kort na elkaar. Ze schelen straks ongeveer 18 maanden, bij jou ook of nog net 17? Maak trouwens maar vast ruimte voor alle cadeautje, wat een berg zeg.
ik ben ook zwanger van de 2de en bij ons zit er straks ook 20 maanden tussen. ik begin me nu toch een beetje af te vragen hoe we dat gaan doen met de wandelwagen en het ledikantje heb nog even om er overna te denken. hoe gaan jullie dat doen??
Hoi! Hier ook een brusje op komst . Bij ons scheelt het straks 19 mnd. Vind het nu soms al best pittig met de hormonen en een drukke bijna-dreumes!
Hoi allemaal, Eindelijk zoals het er nu naar uit ziet een wat rustiger topic voor apirl 2011 mama's. Ik kan het andere topic echt niet bijhouden. Technisch gezien ben ik een maart 2011 mama (31 maart) maar verwacht zelf wel weer overtijd te gaan. Ik ben mama van Jasmijn. Jasmijn is op 24 juli 2 jaar geworden. Heb op 22 juli posi getest en zou op 27 juli eerste afspraak hebben op de fertiliteit poli dus op de valreep nog op eigen kracht zwanger. Helemaal super. Vanmorgen intake gehad bij de vk en mag deze week een afspraak maken voor een echo. Hoop dan ook dat deze deze week of volgende week ingepland kan worden. Lijkt me gezellig om hier mee te kletsen ook al ben ik dan technisch gezien een maart mama.
gefeliciteerd! ik ben nu 5 wk+4 dgn zwanger en mijn kleintje is 13 maanden, dodelijk vermoeiende combi maar wel heel eluk!
Oef, dodelijk vermoeiend is het zeker! hier net zo hoor! hoop echt dat het snel een beetje minder gaat worden. Ook het sjouwen vind ik af en toe al best pittig! ben veel sneller uitgeput dan tijdens de zwangerschap van de 1e!
Ha meiden! Hier wordt ook een brusje verwacht in April! Vanmorgen getest, zo spannend! Ik laat mijn man die testen doen (met een bekertje urine), krijg er helemaal de bibbers van! En hij kwam met een big smile op me aflopen, toen wist ik het al... Mijn kleine mannetje is nu 16 maanden, en als alles goed mag gaan schelen ze straks precies 2 jaar! Leuk! Hoever zijn jullie? Er zit tussen begin en eind April natuurlijk wel 4 weken.. Ik ben 23 April uitgerekend (volgens zo'n tabel). Liefs mij edit: ik zie al hoever jullie zijn. zijn wegens ons beroep in Duitsland en dan vallen veel plaatjes, banners e.d. weg. als ik een bericht geplaatst heb zie ik het wel
Ha meiden, Rustig hier... Hoe is het? Met mij goed. Af en toe vlagen van misselijkheid. En ik heb voor mn gevoel een opgeblazen buik! Voel me gelijk zo dik! Hebben jullie dat ook? Ik hoefde bij mn 1e zwangerschap pas rond de 18 weken zwangerschapskleren aan. Ben benieuwd hoe dat nu gaat! Zijn er hier meiden die echt moeten overgeven enzo? Ik heb dat bij mn zoontje niet gehad en hoop dat ik dat nu ook niet krijg! Doei!
He dames! Allereerst gefeliciteerd natuurlijk voor jullie allemaal Ik had gister een positieve test en schat dat ik rond 29 april ben uitgerekend. Volgende week ga ik de verloskundige bellen om een eerste afspraak te maken. Ons meisje is nu 19,5 maand en zal zo'n 2 jaar en 4 maanden zijn als haar broertje of zusje komt. Vind het zo spannend. Hoe zal ze reageren op het nieuwe kindje? En inderdaad, wat doen we met het bedje en de kinderwagen? Ik denk dat we in ieder geval een kiddy board kopen. Onze dame loopt al ruim 8 maanden. Tegen die tijd kan ze wel een behoorlijk stuk daarop staan hoop ik. Nog niet heel erg misselijk hier gelukkig. Alleen wel de hele dag zo'n vervelend gevoel in mijn buik. Bij de vorige zwangerschap was ik behoorlijk misselijk maar heb gelukkig maar 1 keer overgegeven. Leuk om elkaar op de hoogte te kunnen houden hier! Ciao!
Gefeliciteerd met de positieve test!! Ik ben rond 20 april uitgerekend, onze dochter is net 13 maanden, dus de kids zullen straks 21 maanden schelen. Gelukkig loopt onze dchter tegen die tijd ook dus Spannend allemaal weer he!
Wat de wandelwagen betreft. We hebben een 2e buggy dus de wandelwagen is helemaal vrij. Ledikant: Wij kopen een peuterbed voor Ryan.
Wij hebben inderdaad ook een aparte buggy. Als we met zijn tweetjes op stap gaan met beide kinderen kan er dus 1 in de buggy en 1 in de kinderwagen. Als ik in mijn eentje met beide kids op pad ga, dan zit ik er toch ook aan te denken om van een draagdoek gebruik te maken voor langere stukken zodat de oudste in de buggy kan. Voor korte stukjes, even boodschappen doen bijvoorbeeld, dan kan de oudste op een kiddyboard. Jullie ervaring met een draagdoek? Onze dame is er nu nog niet aan toe om in een peuterbedje te slapen. Lastig vind ik het hoor. Gelukkig hebben we nog even de tijd!
Hoe we het straks gaan doen met ledikantje, wandelwagen enzo vind ik nog zo'n ver-van-mn-bed-show! Kan nog maar amper bevatten dat ik zwanger ben! Eerst de eerste 3 maanden door zien te komen. Maar we hebben ook een aparte buggy. Zo'n sta-plankje lijkt mij ook handig! En we hebben een wiegje, dus ons mannetje kan eventueel wat langer in het ledikantje en dan ws in een gewoon bed.
Hoi Love47! Kan ik me heel goed voorstellen hoor. Ik kan het ook nog steeds niet helemaal bevatten. Vind het nog een heel onwennig idee en kan bijna niet geloven dat we straks twee kindjes hebben. Moet ook eerlijk zeggen dat ik nu nog best bang ben dat het toch fout gaat. Kan echt niet wachten tot de eerste echo!
Hoi allemaal, Hoe gaat het met iedereen hier? Ik zie dat het langzaam begint door te dringen bij iedereen. Hier ook hoor. We hebben woensdag de eerste echo gehad en er is een kloppend hartje. 2 uur na de echo verloor ik bloed en dus mocht ik gisteren weer voor een echo. Weer een kloppend hartje. Begin er nu eindelijk een beetje vertrouwen in te krijgen. De misselijkheid wordt hier al minder, blijf wel ontzettend moe. Jasmijn is vorige week de hele week goed ziek geweest en ook 's nachts weer aan het spoken geweest dus moet daar nog even van bijkomen. We moeten eigenlijk een lijst maken met alle afspraken en uigerekende data maar ik ben daar niet zo handig in. Iemand anders die dat ziet zitten?
Oh ja, de uitgerekende datum is een dag eerder zagen ze op de echo. Het is nu 30 maart geworden. Maar nogmaals bij Jasmijn was ik 11 dagen overtijd en ingeleid dus ik ga nog steeds uit van april.
@Athalia: wat fijn dat je een goede echo hebt gezien! Gelukkig wordt de misselijkheid wat minder bij je. Je loopt een maand voor op mij, en bij mij begint de misselijkheid nu juist. Hoop echt dat het mee zal vallen en snel over is. Ik zal wel een poging doen om een lijst op te stellen. Goed idee!