uitgerekend eind januari begin februari 2011.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door suuzie, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1984Wen

1984Wen Actief lid

28 jun 2010
    200
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Heerlen
    Ik hoop het. Heb echt momenten dat ik denk van mij mag het nu beginnen ipv morgen. Moet er niet te hard op hopen want het kan ook nog een weekje of 3 a 4 duren ipv 2 weken.

Ik pas mn spijker zwangerschapsbroeken ook niet meer. Had gelukkig niet alleen spijkerbroeken gekocht dus als we ergens heen gaan hoef ik niet in trainingsbroek te gaan.

Stiefzoon vindt het ook spannend worden. Hij was hier zondag en toen ik zei dat het niet meer zo heel erg lang ging duren (hij vraagt iedere keer hoelang hij nog moet wachten op zijn broertje of zusje) zei hij: owh komt die morgen dan. Hij had al goed geoefend hoe hij het kleintje moet vasthouden met zijn neefje. Ben blij dat hij er zo goed op reageert.

2. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    wen: wat leuk dat je stiefzoon leuk reageerd dat had ook anders gekund toch? je hoort wel is van die verhalen.

van mij mag het ook wel beginnen het liefst zaterdag want vanaf dan mag ik thuis bevallen wat ik graag wil.
    kheb al een paar dagen veel krampen en harde buiken en veel druk onderin zeg maar. maar ja het zegt niets.
    (mijn banner loopt niet helemaal goed twee dagen voor)
    we wachten maar gewoon .....

3. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    lisettev: heerlijk is dat he die pyama broek van je man hahaha
    ik heb alleen allemaal trainingsbroeken waar je echt niet mee over straat kan. ze zijn van mijn zus geweest dus die woonde er ook in tijdens haar zwangerschap. ach ja k ga toch niet veel meer de deur uit.

4. Chammie

Chammie Lid

14 jul 2010
    83
    0
    0
    Rotterdam
    Spannend dat het voor sommige nog maar kort duurt.

Wen: bij mij kwam de oudste met 38 weken en 2 dagen. En onze hond was ook echt steeds bij me in de buurt. Ik ga voor je duimen....

Lisette: hier loop ik ook het liefste in een pyjamabroek of een legging die lekker mee rekt gaat ook nog wel. Maar idd schoenen of laarzen aandoen duurt wel even. Bij de oudste was in uitgerekend in mei en was het buiten redelijk weer. Ik kon toen alleen nog de slippers van mijn man aan ( maat 42 in heb zelf 38 !! ) ik hield toen echt veel vocht vast.

Ik heb ook af en toe last van maagzuur. Erg vervelend gevoel is dat.

Ik zal mijn afspraken ook nog even doorgeven!! Ik krijg het op de een of andere manier niet op het lijstje.
    10 Jan Bloedprikken voor glucose
    17 Jan groeiecho
    18 Jan gesprek met de gyn over hoe het verder gaat. Ligt er een beetje aan hoe snel ons meisje groeit.

Baco: jij hebt toch ook een groeiecho gehad ?? Hoe groot is jullie baby nu ?? Die van mij was met 33 weken en 5 dagen 3186gr ze hebben wel gezegd dat wanneer ze te hard groeit ik weer een keizersnede krijg rond 39 weken. Stiekem hoop ik dat ze eerder komt.

5. 1984Wen

1984Wen Actief lid

28 jun 2010
    200
    0
    0
    Heerlen
    Suuzie, ja je hoort idd wel eens verhalen die anders zijn. Ben benieuwd hoe het gaat als de kleine er is. Hij zal dan niet meer alle aandacht krijgen. Achja, niet te druk over maken het gaat zoals het gaat.

Ik wilde in het begin ook thuis bevallen maar mn vriend ziet dat echt niet zitten. Ik vind wel dat we er beide achter moeten staan. Dus jammer genoeg word het voor mij een ziekenhuis bevalling.

6. Konijntje82

Konijntje82 Actief lid

25 jul 2010
    140
    0
    0
    momenteel geen
    Purmerend
    Lieve meiden,

Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt met oud en nieuw, laat maar beter laat dan nooit. Ik heb sinds 1 januari 3 uur 's morgens vroeg niet meer gerookt. :)

Heb sindsdien enorme pijn in me hoofd en nu ben ik sinds vandaag nog ziek ook. Ene moment heb ik t ijskoud en loop ik te rillen, andere moment zweet ik me te pletter.

Heb net de vk gebeld omdat ik me toch zorgen maakte, maar die zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken. Uitzieken dan maar en hopen dat ik die kleine nie al te moe maak met me gehoest. Iedere keer als ik moet hoesten lijkt t alsof ze wakker schrikt. :(

7. Baco

Baco Actief lid

24 jul 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dat is ook flink!!
    Hier schatte ze de beeb met 33 weken ook een kleine 7 pond. Ik heb toen geen groeiecho gehad. Wel rond de 29/30 weken en toen was alles nog netjes binnen de lijntjes.
    Het is meer een vermoeden van de VK's. Iedere keer als ik langs kom dan wordt het weer bevestigd door hun....
    We zien het allemaal wel.
    Ik heb a.s. maandag de groeiecho. Ik ben dus erg benieuwd! Dinsdags weer naar de VK om de echo te bespreken.

8. Baco

Baco Actief lid

24 jul 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn idee trouwens dat er meer meiden er maar 'zozo' bij lopen!!
    Hahaha. Heerlijk, lekker rondhangen in fijn zittende kleding....

Ik ben trouwens geslaagd wat laarzen betreft. 2 maten groter dan normaal.
    Ik kreeg vandaag dus echt mijn eigen laarzen niet aan, dus op pantoffels naar de schoenenwinkel! :D

@ hond:
    Die wordt steeds waakser. Het is al een waakhond maar hij heeft sterk de neiging om er nog een schepje bovenop te doen.
    Enne, hij heeft alle geduld als ik mijn schoenen niet aan kan krijgen. Hij gaat dan rustig zitten en wachten, hihihi!

@ man:
    Ook lief en bezorgd!
    Gisteren is hij meegeweest naar de partnerles van de yoga. Dat hele yoga gebeuren was niet echt wat voor mij maar toch...vond ik het wel belangrijk om een partnerles mee te maken.
    Manlief is nu extra bezorgd en let regelmatig op mijn ademhaling...
    Beeb zit erg hoog dus ben soms wat benauwd. Dmv buikademhaling gaat het allemaal wat makkelijker.
    Trouwens hylarisch: de weeendans! We hebben ons suf gelachen samen!

9. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    konijntje82: ten eerste wat goed dat je gestopt bent idd beter laat dan nooit. misschien heb je daar ook een beetje last van. en ten tweede wat super vervelend dat je ziek bent geworden alsof het allemaal niet zwaar genoeg is.

ikzelf ben de 23ste een jaar gestopt echt bewust voor de zwangerschap. en ik ben gastouder dus hier in huis mag er ook niet gerookt worden dus dat is wel fijn en wou ook niet de hele tijd buiten staan.

1984wen: idd het gaat zoals het gaat je kan het van tevoren allemaal niet zegen hoe het lopen gaat, gewoon je gevoel volgen das het beste.

10. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    hoi meiden.
    Ik meld me hier ook weer. Is volgens mij al heel lang geleden en was topic gewoon kwijt.
    Zal zo de lijst weer bijwerken. Ga vanaf nu weer lekker meekletsen.

11. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    1984Wen..........26j....1e...18-01-'11...verrassing...11/1 vk
    Elif82...............27j....1e...25-01-'11...jongen
    suuzie.............24j....1e...28-01-'11...meisje...6/1 vk
    Madelief (D).....28j....2e...29-01-'11...meisje...uiterlijk 28/1 ingeleid :)
    Baco...............31j....1e...30-01-'11...bekend...10/1 groeiecho + 11/1 vk
    Humpie86.........24j....1e...31-01-'11...jongen...6/1 vk
    Konijntje82.......28j....1e...31-01-'11...meisje...7/1 vk
    Chrisie............25j (28-01 26j).....1e...03-02-'11...verrassing... 6/1 VK 20/1 groeiecho
    Chammie..........30j....2e...13-02-'11...meisje
    Lisette V..........22j (10-01 23j)...1e...02-02-'11...bekend...14/1 vk

Zo ik sta er ook weer bij:D

12. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    1984Wen..........26j....1e...18-01-'11...verrassing...11/1 vk
    Elif82...............27j....1e...25-01-'11...jongen
    suuzie.............24j....1e...28-01-'11...meisje...6/1 vk
    Madelief (D).....28j....2e...29-01-'11...meisje...uiterlijk 28/1 ingeleid :)
    Baco...............31j....1e...30-01-'11...bekend...10/1 groeiecho + 11/1 vk
    Humpie86.........24j....1e...31-01-'11...jongen...6/1 vk
    Konijntje82.......28j....1e...31-01-'11...meisje...7/1 vk
    Chrisie............25j (28-01 26j).....1e...03-02-'11...verrassing... 6/1 VK 20/1 groeiecho
    Chammie..........30j....2e...13-02-'11...meisje 10/1 Bloedprikken voor glucose,17/1 groeiecho, 18/1 gesprek met de gyn
    Lisette V..........22j (10-01 23j)...1e...02-02-'11...bekend...14/1 vk

chammie ik heb ff voor je erbij gezet, ik was ff aan het terug lezen en zag dat het niet lukte vandaar.

13. 1984Wen

1984Wen Actief lid

28 jun 2010
    200
    0
    0
    Heerlen
    Konijntje, wat goed dat je gestopt bent met roken. Beter laat dan nooit toch? Hoop dat je het volhoudt :). Ik wens je beterschap.

Baco, fijn dat je laarzen hebt gevonden.

Chrisie, welkom terug. Hoe is jou zwangerschap tot nu toe verlopen?

14. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Baco; die tas staat hier al een poosje klaar (week 28; op toilettas na), want mijn man wilde dat graag voor het geval dat.
    Ach, die bezorgde mannen willen toch nog ergens controle over hebben! ;)

O ja, naast wat nieuwe kleertjes heb ik ook heel veel dingetjes via Marktplaats. Moet wel net treffen, maar je hebt er leuke advertenties bij! :)

Heb je al leuke laarzen/schoenen/instappers gevonden? Ja dus, lees ik!
    Haha, je bent op pantoffels geweest. Geweldig! :D

Ik ben 1.76 lang, normaal 60 kilo, maar nu bijna 75 kilo en 104 cm buik (niet het hoogtepunt, na indaling weer iets 'ingezakt').
    Mijn zwangerschapsbroeken worden ook strakker, maar kunnen desnoods nog wel.
    Hoewel ik op het moment in mijn joggingbroek leef, die warempel blijft passen! 8)

Ik lees wel eens dat mensen 's nachts wakker worden van getrappel, maar mijn kleine vent slaapt aldoor (of houdt zich rustig) en wordt pas wakker als ik wakker word. Wie herkent dat nog meer? ;)

1984Wen; spannend is dat hé, als je het hartje niet meteen hoort. :( Gelukkig was alles toch goed!
    Wat mij betreft mag het nu ook wel komen, of volgende week vanaf de 37e week. Moet er niet aan denken nog 5/6 weken zo te lopen! :$
    Jij bent al in je 38e week! 8)

Als mijn man thuis is, trekt hij mijn schoenen aan en anders zet ik mijn voet op de trap, dat wil nog best goed!
    Alleen kost het wel meer moeite, die sokken en schoenen. Ben benieuwd hoe het straks zonder dikke buik weer voelt!

Konijntje; goed van je dat je gestopt bent... je lichaam moet nu ontwennen. Succes! Blijf volhouden hé! ;)

Chrisie; welkom terug!

1984Wen.......26j....1e...18-01-'11...verrassing...11/1 vk
    Elif82............27j....1e...25-01-'11...jongen
    suuzie...........24j....1e...28-01-'11...meisje...6/1 vk
    Madelief (D)...28j....2e...29-01-'11...meisje...uiterlijk 28/1 ingeleid :)
    Baco.............31j....1e...30-01-'11...bekend...10/1 groeiecho, 11/1 vk
    Humpie86.......24j....1e...31-01-'11...jongen...6/1 vk
    Konijntje82.....28j....1e...31-01-'11...meisje...7/1 vk
    Chrisie...25j (28/1)...1e...03-02-'11...verrassing...6/1 vk, 20/1 groeiecho
    Chammie........30j....2e...13-02-'11...meisje....10/1 glucose, 17/1 groeiecho, 18/1 vervolggesprek
    Lisette V...22j (10/1)...1e...02-02-'11...bekend...14/1 vk

15. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Dit was gisteren in mijn joggingbroek. :)

16. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Het wiegje!

17. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Gezelli dat er weer mensen terug komen toch, nu hebben we weer een leuk actief clubje!!!!

Humpie: Mooi dat wiegje zeg, wij hebben er eentje met gebroken witte gordijntjes enz. vind dat wit altijd zo zierlijk hahahaha (vind andere ook mooi hoor ;) ) en mooie buikfoto!!!een mooie grote toeter :)

Ik loop hier ook de hele dag in een joggingbroek rond als het even kan, de zwangerschapsspijkerbroek zit een beetje strak en daar krijg ik na een tijdje harde buiken van............

Konijntje: goed dat je gestopt bent met roken hoor!!!!maar mag dat eigenlijk wel als je al zover bent???ik bedoel vanwegen de stress enzo????

Baco: Dus nu passen je voeten tenminste weer in laarsen hihihi, hier ook bijna te klein maar probeer ze er steeds weer in te wurmen.............wil geen nieuwe te grote :) hoop het vol te houden nog 3 weken.

Christel: :) leuk dat je er bent!

xxxx

18. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Madelief; 't is hier echt alweer wat levendiger geworden! :)
    En over die spijkerbroek, dat heb ik ook. Vooral die buikband, dat elastiek, dat dan een randje achterlaat in je buik. ;)

19. Konijntje82

Konijntje82 Actief lid

25 jul 2010
    140
    0
    0
    momenteel geen
    Purmerend
    Ik heb geen zwangerschapsspijkerbroeken gekocht eigenlijk, vond ze duur en vaak een lelijke kleur. Ik zweer daarentegen bij mijn zwangerschapslegging met een tuniek of jurkje erop... ;)

20. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Ik had ze van Marktplaats; bijna als nieuw (1 zwangerschap gedragen) voor een tientje.
    Later, toen die strakker werden, 1 nieuwe gekocht. Die pas ik gelukkig nog, maar thuis kies ik toch voor mijn joggingbroek! :)

Deel Deze Pagina