Net weer terug van de VK ivm sterretjes zien.... Bloeddruk was ok maar af en toe kan de bloeddruk gaan dalen waardoor je ook sterretjes kunt gaan zien. Hetzelfde probleem heb ik tijdens het douchen, duizelig enzo....ook dat het er mee te maken. Hb geprikt, was ok. De moeheid komt echt van de sprankelende nachten die ik momenteel heb
Lisette: Gefeliciteerd met je man. Super. Wel fijn dat hij gewoon kan rijden als je evt naar het ziekenhuis moet. Baco: Ik heb behoorlijke lage bloeddruk en heb inderdaad ook tijdens douche dat ik vaak niet lekker word. Vooral tijdens afdrogen enzo als je even voorover staat. Vandaag controle bij VK was alles goed. Houd alleen heel veel vocht vast sinds een paar dagen. In 1 week 1,5 kilo aangekomen Met haar over pijnbestrijding gehad en heb gezegd dat ik vond dat er zo veel nadelen aan zitten. Ze was het helemaal met me eens willen het liefs ook zo lang mogelijk wachten en als zij zien dat het echt niet meer gaat dan als nog pijnbestrijding.
Lisette; van harte gefeliciteerd !! Wel een fijne gedachte dat je man straks kan rijden als het nodig is. Wen: spannend die krampen ik ben benieuwd of het gaat doorzetten, wie weet ben je nu wel aan het bevallen... Baco: fijn he die nachten... Ik ga er ook vaak uit om te plassen en het omdraaien in bed is ook niet altijd een pretje.. Crisie: ik hou ook vocht vast. Ik heb van de week mijn trouwring afgedaan omdat mijn vinger anders gaat afknellen. Ik heb dit met de oudste ook gehad, maar na de bevalling is het wel minder. Ik ben daarna ook brandnetelthee gaan drinken. Niet super lekker maar het vocht gaat dan wel wat sneller je lichaam uit. Vandaag hebben mijn man en mijn zoontje de woonkamer omgetoverd tot een duplo paradijs... Heerlijk om te zien dat ze zo lekker samen kunnen spelen...
hey dames, vandaag bij de vk geweest, en wat dingetjes besproken. ik heb zins een paar weken voor kerst ruzie met mijn ouders en na een paar goed maak pogingen die ik heb gedaan is het er niet beter van geworden. alleen het probleem is mijn moeder zou bij de bevalling zijn en ik heb besloten dat ik dat nu niet meer wil. dit moet ik nog wel ff meededelen want volgends mij gaat ze er nog steeds van uit dat ze er bij mag zijn, alleen weet ik niet hoe ik dit moet doen wat vinden julie? kan dit gewoon via een mailtje? door alle stress heb ik veel harde buiken en krampen. maar gelukkig gaat het wel goed met mijn babytje. nu stelde de vk voor om een geboorteplan te maken om voor mezelf en mijn man rust te brengen en er over na te denken hoe we het voor en na en tijdens de bevalling willen. maar jeejtje ik ging net ff google om te kijken wat het inhield en nu wordt ik nog zenuwachtiger want dan moet je echt overal over na denken, hebben julie misschien tips of dingen zovan dat moet je niet vergeten? sorry voor mijn elle lange verhaal. gr suuzie
Suuzie: wat vervelend voor je dat je ruzie hebt. Het lijkt me best lastig om dit dan aan je moeder te gaan vertellen. Ik zou ook even niet weten hoe je dit zou kunnen doen. Kan je er niet met haar over praten. Je zou kunnen aangeven dat je het toch liever samen met je vriend wilt meemaken. Voor het plan kan je voor jezelf op papier zetten wie je er bij wilt hebben en of je wel of geen pijnstilling wil hebben. En wat je na je bevalling wi. Of dat je wil dat de baby lang bij je blijft liggen. Ik zeg ook maar wat ik denk. Ik beval in het ziekenhuis dus ik laat het wel over me heen komen en wanneer ik dan iets niet wil geef ik het dan wel aan.
Wat een lastige positie..... Ik weet niet wat er precies is gebeurt en wat je gevoel hierin is maar toch....een mailtje is wel makkelijk maar toch...ook niet echt persoonlijk. Je moet goed voor jezelf zorgen en voor je kindje. Je moet kiezen wat het beste voor je werkt en past. Succes! W.b geboorteplan. Een leuk idee maar je weet nooit precies hoe het gaat. Wij hebben geen plan, we gaan er blanco in en we zien het wel. Misschien niet handig voor de evt. praktische zaken maar aan de andere kant valt het niet tegen als het niet volgens plan loopt....
Voor de dames die nu aan het eten zijn.....eet u smakelijk..... Maar ik heb toch wel een groot probleem, ik kan moeilijk van mijn ontlasting af komen. Ik heb wel drang maar dat stop op een gegeven moment. Als ik echt pech heb hangt er een mega drol "er tussen" en wil het niet weg met als gevolg heul veul toiletpapier om er dan maar verlost van te zijn. Ik drink voldoende, eet veel vezels maar dit probleem wordt steeds groter n.a.v de zwangerschap. En dan vooral nu zo op het einde. Iemand tips of trucs? p.s. Fijn hoor zo'n anoniem forum
hihihihi ja fijn he De enige tip die ik kreeg was veel drinken.......verder was er weinig voor mij omdat de rest weeen op kan wekken maar aangezien dat nu toch wel mag............dan kun je die roosvicee drinken (laxo ofzo) pruimen enz...... liefs Es
Suuzie: goh wat lastig zeg allemaal. Ik weet ook niet wat je moet doen, bellen of e-mail..........ik denk dat bellen toch de beste optie is als de ruzie niet te groot is en anders op je gevoel afgaan en een e-mailtjes sturen! Geboorteplan weet ik niets van want dat kennen ze hier niet echt liefs Es
Baco, ik zweer bij probiotica en dan nie dat wat in die dieetyoghurts zit, maar de poedercapsules die je bij de reformwinkel koopt. Mijn darmen werken sowiezo nie helemaal naar behoren, maar schijnt dat het vaak aangeraden word tijdens de zwangerschap. Zodat je ontlasting werkelijk een ontlasting word ipv een extra belasting haha. Ondanks dat (ben beetje laks geweest tijdens de feestdagen) zit ik met het meest sexy zwangerschapskwaaltje...aambeien ugh. Zwangerschapsplan, plan een avondje alleen en erna met je partner om er eens goe over na te denken. Ik geloof zelf niet in het allemaal op me af laten komen. Sommige dingen moeten gewoon geregeld zijn. Zoals, ik wil liefst bevallen op een bevallingskruk (dus moet ie aanwezig zijn). Mijn vriend wil de navelstreng doorknippen (dus moet dat afgesproken worden). Verder kleine dingetjes als voedselallergiën enzo maar ook of er studentes wel/niet bij aanwezig mogen zijn... Wij moeten ons bevallingsplan morgen inleveren!!!
Vanmorgen EINDELIJK mijn drol (lees = grote bal) kwijt! Daar heb ik dan een hele dag/nacht overgedaan. Bah, ben er nog flauw van! Vanaf nu heb ik er nog een kwaaltje bij: bloedende aambeien! De HA maar gebeld. Normaal gesproken ben ik niet zo dol op medicatie wat de stoelgang moet bevorderen maar nu....geen probleem Ben er gewoon sjaggie van! :x
Hallo dames, Hier even een kort berichtje van mij..... 6 januari om 18.37 uur zijn wij de trotse ouders geworden van een zoontje, genaamd Søren. Bevalling is goed gegaan. Foto volgt zo senl mogelijk
Ohw Wen, Wat leuk, je bent de eerste. Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!! Liefs konijntje PS vandaag bij de vk geweest, onze kleine meid is ingedaald en ligt goed op schema qua groei
Wen: gefeliciteerd meid!!!!!geniet er lekker van Baco: Fijn dat die eruit is, en nu geen nieuwe meer produceren hihihihihi Konijntje: Fijn te horen dat alles goed was en dat de kleine is ingedaald! Hier is vandaag 1 van mijn 2 konijnen dood gegaan kwamen er net achter..............ze wonen altijd buiten en met dit weer gaan we altijd in de avond voeren enz. Nu lag die ene dus dood in zijn hokje......zielig maar ze waren ook al 6 jaar dus niet meer de jongste liefs Es
Wen: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Baco: Zo te lezen bij jou ook al een hele bevalling. Als ik er last van heb drink ik veel roosvicee laxo. Dan komt het weer aardig op gang. konijntje: Fijn dat het ingedaald is. Zit er hier ook op te wachten het zit zo hoog dat ik soms niet normaal kan zitten. Madelief: ahh zijn geen leuke dingen. Maar voor een konijntje toch wel aardig oud toch?? Suzzie: Heel vervelende situatie, weet niet hoe het contact nu is tussen jou en je moeder maar telefoon is wel het persoonlijkst dan. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Sterkte En geboorteplan hebben wij ook niet echt. Wel duidelijk aangegeven dat ik er geen stagaire bij wil en dat Yan na de geboorte steeds met de kleine mee gaat als er onderzoeken gedaan moeten worden. Dan kan hij dat daarna weer aan mij vertellen wat ze met de kleine gedaan hebben. En als het een keizersnede word hij het op zijn blote borst neemt.
Hey wen!!! Wat goed !! Van harte gefeliciteerd !! Nu heerlijk genieten van je zoon. Die eerste nacht vond ik zo speciaal !! Ik kon alleen maar naar hem kijken vol ongeloof dat hij degene was die al die tijd in mijn buik had gezeten !! Echt heel speciaal !! Wordt er nu nog emotioneel van ... Baco: wat zal je blij zijn wat kan dat opluchten zeg !! Madelief: he wat vervelend voor je ... Suuzie: ik hoop dat het je lukt om de situatie met je moeder te bespreken. Chrisie: wat fijn dat je het hebt kunnen bespreken wat je wil met de bevalling. Konijntje: mooi dat de baby ingedaald is. Bij mij is ze denk ik ook wel ingedaald, tenminste zo lijkt het aan te voelen.. Moet zeggen dat het echt anders aanvoelt dan bij mijn zoontje... Hij lag in een stuit dus dat was echt wel anders. Ik heb een beetje een baaldag gehad vandaag. Ik heb nu al weer 4 weken hoofdpijn.... Maar de ene keer wat meer als de andere keer. Maar vandaag echt al de hele dag. Bijna de hele dag op bed gelegen en geslapen maar na 4 paracetemol nog hoofdpijn. Wordt er echt wel een beetje moe van... Nu ff lekker op de bank hangen. Mijn zoontje ligt heerlijk te slapen en mijn heeft koopavond dus die is pas laat thuis...
Chammie: Hoofdpijn heel irritant, je weet niet waardoor het komt?? Ik heb het een paar jaar elke dag gehad. Ben er nu gelukkig vanaf. Vanochtend om 5 uur weer wakker en om half 6 er maar uit gegaan. Op de bank toch weer in slaap gevallen en om half 7 me bed weer in. Toch nog heerlijk tot 9.15 geslapen. Heb een druk weekend, me ouders zijn op vakantie en van het weekend moet ik de paarden voeren enz 4 x per dag. Veel op en neer rijden. Na het weekend is er gelukkig vervanging geregeld.
1984wen Gefeliciteerd! Lekker op tijd ook ... hier dus geen schimmelinfectie gelukkig gewoon normaal bevallen dus maar waar die jeuk dan vandaan komt? Herkenbaar?? Gisteren in de AH opeens mn onderbroek nat ik schrik me helemaal kapot maar is niet weer gebeurd dus gewoon afscheiding (hoop tenminste dat het geen urine is ). Maandag ben ik jarig maar we vieren het gezellig vandaag dus lekker druk dagje