He meiden wat is het rustig zeg ik heb de hele nacht harde buiken gehad!! En dus niet geslapen werd er zo gestoord van... :*(... maar mn puppie bleef gewoon lekker slapen toen mijn man de deur uitging naar zn werk dus toch nog ff een uurtje kunnen pakken vanochtend :d
Hier voor de verandering een bijzondere goed nacht gehad!!!! Joepie, maar 1x eruit voor toiletbezoek! Lekker hoor!
Nou meiden, Ik heb gister egt de schrik van mijn leven gehad. Sinds eergisteren toen ik ging slapen bewoog onze kleine meid "niet" meer... Ik enorm hard geduwd op me buik in de hoop een reactie te ontlokken...wist maar niet wat ik met mezelf aan moest. Er bewoog wel iets, maar meer als een soort van terugschuiven ipv een schop terug of een echte reactie (normaal verbouwd ze mijn hele buik). Toevallig belde me moeder en die gaf me een beetje op me kop, zo van bel de vk dan als je je egt zorgen maakt. Je komt niet over als iemand die overbezorgd is!!! Dus ik half 4 's middags schoorvoetend gebeld. Gelijk langskomen Vriendlief gebeld op zijn werk dat ik naar de vk ging en waarom en of ie ook wou komen. Met ziel onder me armen naar t ziekenhuis gewaggeld, boven aangekomen...je krijgt een hartfilmpje EEN WATTES??? was er echt niet helemaal bij, voelde alleen maar dat "dode" gewicht in me buik. Hartfilmpje gekregen, half uur lang. Durfde niet naar de monitor te kijken, weet immers niet wat goed is of niet...maar jawoor er was een hartslag te horen. En na wat uren leek begon ze zowaar als vanouds tegen dat apparaat op me buik aan t schoppen. Ik kon het niet geloven dus wachtte netjes tot die vrouw terugkwam. Het hartfilmpje is GOED!!! zei ze. De pieken en dalen willen we juist zien, omdat dan te zien is dat ze beweegt (hartslag gaat dan omhoog). Maarrr...we hebben het vermoeden dat ze omgedraaid ligt. Dus na al die tijd goed gelegen te hebben, ligt onze eigenwijze meid nu waarschijnlijk met hoofd naar boven en kont naar beneden. Het zou volgens de vk iig een goede verklaring zijn waarom ik haar "niet" meer voelde (beentjes hebben minder ruimte in je bekken) en waarom me buik ineens zo anders voelde. Dusss as vrijdag krijgen we ook een LIGGINGSECHO!!! En als ze verkeerd om ligt gaan ze proberen haar te keren... Ik moet bekennen, dat zelfs nu, de dag erna...ik nog steeds een beetje van de wereld ben. Was zo bang...
Jeetje konijntje dat is schrikken ik zou volgens mij ook helemaal in paniek zijn!!!!!! Maar erg fijn om te horen dat toch alles goed is en het waarschijnlijk 'alleen' maar is gedraaid, ook niet ideaal natuurlijk maar als alles maar goed is met de kleine!!!! Spannend hoor, dus nu vrijdag even afwachten liefs Es
@Lisette. Verkeerd gelezen. Dacht dat je het over het beginnen van de bevalling had dat je daar veel rekening mee houd. Maar met je bekken is anders, dat is inderdaad vervelend. @konijntje. Dat is schrikken.... Kan me voorstellen dat je nog van slag bent. Maar dat ze nu nog gedraait is. Knap hoor. Suc6 vrijdag.
@konijntje ik weet precies hoe jij je voelt had het zelf met 31 weken :S pff wil ik ook nooit meer meemaken maar fijn dat alles goed is alleen het draaien is wat minder... Was je kindje nog niet volledig ingedaald? @Chrisie haha nee dat zou geen doen zijn nu al rekening houden met de bevalling haha wat ik wel leuk vind is dat je nu al aanplakbiljetten ziet van na 2-2-11 en dan denk ik stiekum wel ff hopen dat ons kleintje er dan is Vanmiddag een trollbeads (zelfde concept als pandora) gekocht ben er heel blij mee
Ze hadden wel gezegd dat ze ingedaald was, maar of ze volledig ingedaald was, dat weet ik niet. De bewegingen zijn nu echt veel fijner, net als veel vroeger in de zwangerschap. Maar ben superblij dat ik haar weer voel
Het begint bij mij toch al wel door te dringen, maar ben er vrij rustig onder merkte ik toen ik gisteren felle steken door mijn vagina voelde. Het mag om mij nu eigenlijk wel doorzetten! Konijntje; wat een schrik! Ik heb hem ook wel eens een poos niet gevoeld en voelde hem gelukkig uiteindelijk toch, maar zo'n hartfilmpje is helemaal spannend! Lag jullie meisje alleen ingedaald, of ook vast in het bekken? Hopelijk draait ze zelf weer bijtijds terug. Chammie; hoe is het met je zoontje en zijn uitslag? Wendy; ben echt benieuwd naar die lege, platte buik. Lijkt me zo vreemd na zo'n tijd. Fijn dat jullie zoontje goed gaat en je man zo trots is! 8) Zijn de knopen al van je hechting geknipt? Baco; goede echo gehad dus; toch altijd afwachten na zo'n schatting hoe groot of zwaar ze echt ter wereld komen. Wij hebben in december borstvoedingscursus gehad en inderdaad, daar komt heel wat bij kijken hé! GEBOREN Elif82............27j....1e...25-01-'11...Seyhan (29-12-2011, 27 dagen te vroeg) 1984Wen.......26j....1e...18-01-'11...Søren (06-01-2011, 12 dagen te vroeg) VERWACHT suuzie...........24j....1e...28-01-'11...meisje... Madelief (D)...28j....2e...29-01-'11...meisje...uiterlijk 28/1 ingeleid Baco.............31j....1e...30-01-'11...bekend... Humpie86.......24j....1e...31-01-'11...jongen...18/1 vk Konijntje82.....28j....1e...31-01-'11...meisje...14/1 vk Lisette V........23j....1e...02-02-'11...bekend...14/1 vk Chrisie...25j (28/1)...1e...03-02-'11...verrassing...20/1 groeiecho Chammie........30j....2e...13-02-'11...meisje....17/1 groeiecho, 18/1 vervolggesprek
goeie morgen dames, hoe is de nachtrust geweest? zo humpie86, jij was er vroeg bij vanmorgen! konijntje, wat is dat schrikken zeg gelukkig doet ze het en hopen dat ze goed ligt. hier gisteravond enorme krampen en harde buiken gehad ,echt met regelmaat, dus ik dacht gaat het nu beginnen maar helaas weer niet. vandaag naar de vk. gr suuzie
Ja, ben altijd wel vroeg. Mijn man zijn wekker gaat meestal tussen 5 en 6 uur en meestal ga ik er met hem af, omdat ik ook wel aardig wakker ben/word. Maar we liggen dan ook 'nooit' later dan 10 uur à half 11 (zelfs in het weekend door het continue ritme dat je op een gegeven moment ontzettend gewend bent). Suuzie; spannend, wanneer zou het nu gaan doorzetten?
Hallo allemaal Ik heb een paar heftige nachten en dagen achter de rug. Mijn zoontje zit echt enorm onder de waterpokken. Het begon met een paar maar ondertussen zitten ze echt overal en er komen nog meer bij. Ze zitten zelfs in zijn mond op zijn tong en op zijn tandvlees. Echt zo zielig. Nu werk ik al meer dan 10 jaar met kinderen maar ik had nog nooit waterpokken in een mond gezien. Hij wil ook niet eten en drinken. Met veel pijn en moeite krijgen we er iets in. Hij heeft ook steeds koorts en wil alleen maar tegen me aan hangen. Ik mag niet eens even plassen of van zijn zijde wijken... Slapen doet hij ook niet echt. Ik moet bij hem liggen en hij wil me ook niet loslaten. Het liefste ligt hij tegen me aan of half op me. Nu erg lastig want dan lig ik steeds in een houding en dan krijg ik weer last van mijn buik. Ik krijg ook meer last van harde buiken... Ik ben echt versleten. Ik hoop dat het vandaag en vannacht een beetje beter gaat.... Zo dat is wel ff lekker om je verhaal te kunnen doen... Liefs Chantal
GEBOREN Elif82............27j....1e...25-01-'11...Seyhan (29-12-2011, 27 dagen te vroeg) 1984Wen.......26j....1e...18-01-'11...Søren (06-01-2011, 12 dagen te vroeg) VERWACHT suuzie...........24j....1e...28-01-'11...meisje... Madelief (D)...28j....2e...29-01-'11...meisje...uiterlijk 28/1 ingeleid Baco.............31j....1e...30-01-'11...bekend... Humpie86.......24j....1e...31-01-'11...jongen...18/1 vk Konijntje82.....28j....1e...31-01-'11...meisje...14/1 vk + liggingsecho Lisette V........23j....1e...02-02-'11...bekend...14/1 vk Chrisie...25j (28/1)...1e...03-02-'11...verrassing...20/1 groeiecho Chammie........30j....2e...13-02-'11...meisje....17/1 groeiecho, 18/1 vervolggesprek
Chantal; heftig hoor, zoveel waterpokken! En zwaar voor jou ook, met je dikke buik. Hopelijk knapt ie deze week gauw een beetje op!
Suuzie, Lijkt me enorm lastig, voortekens of niet? Gaat het beginnen of niet?.... Humpie86, Je was er idd vroeg bij, hier trouwens ook maar niets gepost! Chammie, Beterschap voor je zoontje! Hier is het lekker rustig. Mezelf voorgenomen om niet bij elk pijntje te denken van: "zou het gaan beginnen?" Ik ga er gewoon vanuit dat het nog 3 wk duurt. Wel moeilijk maar hopelijk gaat de tijd dan ook wat sneller!
hey ladies, chammie, wat vervelend voor jouw en voor je zoontje. ik heb/had er ook nog nooit van gehoord dat dat ook in je mond kan zitten. sterkte en beterschap. humpie86, tis eigenlijk wel goed toch zo'n vast ritme, bij mij is die ver te zoeken hahaha. mijn man is nu ook thuis dus vandaar. baco, goeie instelling moet ik echt een voorbeeld aan nemen. vandaag weer bij de vk geweest was weer allemaal goed met onze kleine meis. ze kon niet heel veel over de krampen en harde buiken zeggen. dus ja gewoon doorgaan en afwachten. k heb vandaag toch maar wat extra boodschapjes gedaan, zoals koffie en thee beschuit voor stel je voor als dan hoeft mijn man niet alles te halen als ze geboren is. gr suuzie
Chammie: Arm kereltje. Hopen dat het snel afneemt. Suuzie: Je weet het niet he wanneer het doorzet........ heel vervelend! 't is gewoon afwachten. Konijntje: Haha nee hoor je bent niet de enige. Bij mij dringt het ook niet zo door. Gister liep ik met vriend en hond behoorlijk groot rondje todat ik halverwege me pas toch echt heel stuk moest minderen. Toen drong het pas tot me door dat ik eigenlijk al hoogzwanger ben. Nachten gaan hier aardig. Vanacht alleen heel veel gedroomd en liggen draaien. Kan wel heel moeilijk in slaap komen. Duurt soms wel meer dan een uur.:x Vanochtend controle geweest en de kleine is eindelijk klein stukje ingedaald Vond alleen me bloeddruk wel stukje hoger dan noormaal maar vk maakte zich er niet zo druk om. onderdruk zit normaal zo rond 60 en soms naar 75 maar was nu 85. Vind ik toch wel stukje hoger?!