Mooie buik. Aan de scheurtjes doe je helaas niks;( Hier zitten ze alleen bij mn heup en op mn boven benen. Zijn jullie het ook zooooo zat??
mooi buikie hoor konijntje82, kheb veel meer striae. je doet er niets aan. s1986, ja ben het ook zat heb de hele tijd krampen enz maar het zet maar niet door en ben er heel moe van. kan wel huilen ervan. maar ja dat doen we maar niet. kmoet nog ff gezellig zijn want mijn man is morgen jarig. gr suuzie fijne avond allemaal!!
Suuzie wie weet een mooi kado voor je man zn verjaardag? Hier nu een zwaar gevoel onderin beetje krampachtig trekkend hoop dat dit lkkr door gaat zo houd we n minuutje aan. Maar is echt niet zo vervelend als wat ik de laatste week al gevoeld heb. Maargoed we gaan het zien
Hier ook regelmatig krampen en steken..... We zullen zien! Ik hoop het zo maar toch...afgelopen week vaker last gehad en dat zette ook niet door.
Jammer he hier is het na mn berictje hier ook gelijk weer gestopt. Zitten gaan wel steeds moeilijker hoor pfoe. Een bejaarde is er niks bij!!! Als er dan een hoofdje door je r..t naar buiten wil(naar gevoel) Hoop dat het wel voor woensdag gebeurd eigenlijk zie zo op tegen dat strippen.
Ik probeer het positief te zien, hoe meer voorweeën hoe soepeler de bevalling (schijnt) maar uch ik hou normaal niet zo van regelmaat, maar het mag best wel regelmatiger komen die krampen. Er is echt geen pijl op te trekken lol. Alhoewel, me schoonmoeder denkt dat het een januari-kindje word en ik denk dat het een februari-kindje word. Met voorkeur na 3 februari slecht hè, maar dan is het een konijntje (chinese horoscoop) en heb altijd al een konijntje gewild Word ze ervoor geboren dan is het een tijgertje...
Hey meiden, Heeft er hier iemand ervaring met het boek oei, ik groei? konijntje, wat een mooie buik. S1986, jammer dat de krampen niet hebben aangehouden.
Weet dat het boek heel bekend is en in veel gezinnen te vinden is, maar of het een aanrader is? Geen idee. Op bol.com schijnt niet iedereen blij te zijn geweest met het boek. bol.com | Oei, ik groei !, Hetty van de Rijt & Frans Plooij | Nederlandse boeken Hoe is het met jullie allemaal?
GEBOREN 1984Wen - 26 - 1e - 06-01-2011 - 38w2d - Søren - 3610gram - ± 50cm - 8/2 cb - 15/2 controle vk VERWACHT suuzie...........24j..1e.28-01-'11.meisje...25/1 vk Madelief (D)...28j..2e.29-01-'11.meisje...uiterlijk 28/1 ingeleid Baco.............31j..1e.30-01-'11.bekend... Humpie86.......24j..1e.31-01-'11.jongen...25/1 vk Konijntje82.....28j..1e.31-01-'11.meisje...28/1 vk s1986............24j..1e.31-01-'11.verrassing...26/1 strippen Lisette V........23j..1e.02-02-'11.bekend...27/1 vk, uit. 9/2 ingeleid Chrisie...25j(28/1)..1e.03-02-'11.verrassing... Chammie........30j..2e.13-02-'11.meisje...7/2 keizersnede
Iemand iets gehoord over CHAMMIE? ze heeft lang niks meer gezegd hier. Ze kreeg natuurlijk wel een keizersnee he? Dus wie weet!!! Hier gebeurd er helemaal niets. Ga er maar vanuit dat het woesndag gewoon strippen word;(
s1986,nee niks gehoord of gezien. het kan nog voor woensdag (om ff positief te zijn ) ff een vraagje over die slijmprop, moet daar altijd bloed bij zitten? ben hem geloof ik in delen aan het verliezen. voor de rest gaat het hier goed nog steeds af en toe kramp wat erg vermoeiend is maar zet nog niet door, dus eigenlijk wat bij de meeste meiden is. gr suuzie
Volgens mij (weet het niet zeker) is je slijmprop altijd een beetje bloederig.... Maar heb geen idee, hier ook nog niets gespot hoor wel enorm veel afscheiding laatste 4 dagen.
Zou best kunnen dat er al iets gaande is bij Chammie, ben echt reuzebenieuwd naar de volgende! Over die slijmprop... geen idee, joh. Dacht dat het een soort klont(je) was, beetje slijmerig misschien, maar je zou eens kunnen googlen?
mmmmm vind een link... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/156420-slijmprop.html dat kan m goed zijn zeggen ze nou dan is hij hier ook weg denk
Hihi, smakelijke foto's! 8) Maar zoiets had ik er ook van in mijn hoofd en het lijkt mij dat er best eens wat bloed bij zou kunnen zitten. Klopt het dat het na het verliezen van deze prop best nog 1 à 2 weekjes kan duren tot de bevalling in- of doorzet? Meende dat dat zo was in ieder geval.
getver!!k ging bijna over mijn nek. mijne zijn niet zo bloederig maar meer zoals de eerste foto's van die link. alleen wat groter. dus ik verlies hem gewoon in delen dus dat bloederige kan nog komen haha. maar ja het is het begin
Je kan oei, ik groei ook eerst bij de bibliotheek lenen. Het is een bekend boek, dus de meeste bibliotheken hebben er wel 1 of 2 staan. Die slijmprop??? Ben ik mss ook al kwijt, maar tziet er zo uit als afscheiding (maar dan iets meer) dat ik t niet zeker weet hihi Ach we zien wel... Krijgen jullie ook steeds meer mensen in je omgeving die ongeduldig worden??? Zo van is het er al?!?! PS die foto's had ik niet moeten bekijken yugh