uitgerekend eind januari begin februari 2011.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door suuzie, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijntje82

Konijntje82 Actief lid

25 jul 2010
    140
    0
    0
    momenteel geen
    Purmerend
  2. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Oeh bah wat een vieze foto hihi :p ik ben nog niks verloren en het is nog steeds ontzettend rustig hier :D maar mijn moeder heeft haar slijmprop nooit gezien en haar vliezen zijn ook nooit spontaan gebroken net als bij mijn tantes en oma... dus zal het toch van de weeen moeten hebben denk ik :p en zoals iedereen zegt als het echt begint weet je het ;)... hier echt om het uur naar de wc en gister was het zo erg dat ik binnen een half uur 4 x ben geweest... gelukkig sliep ik nog niet :p

3. 1984Wen

1984Wen Actief lid

28 jun 2010
    200
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Heerlen
    Ja hier had ik ook al gekeken maar na het lezen van die slechte meningen weet ik niet of ik het boek ga aanschaffen.

S1986, het kan nog altijd. Hoop doet leven, toch?

Suuzie, ik heb niet eens gemerkt dat ik de slijmprop verloren had. Had alleen 's ochtends toen ik na de wc ging met afvegen een heeeel klein beetje bloed :). Ik dacht dat misschien een adertje gesprongen was.

Het verliezen van de slijmprop zegt inderdaad niets over de aankondiging van de bevalling. Je lichaam kan zelfs nog een nieuwe slijmprop aanmaken maar denk dat dat zover in de zwangerschap niet meer gebeurd.

4. s1986

s1986 Niet meer actief

Das zeker waar!!!

5. FEE88

FEE88 Niet meer actief

he meiden nog ff wat fotootjes van mn dikke toeter... haha hij is nu officieel ovaal :p

6. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Nog eentje

7. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hmm wel scheef he...

8. FEE88

FEE88 Niet meer actief

En de laatste :d

9. 1984Wen

1984Wen Actief lid

28 jun 2010
    200
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Heerlen
    Mooie buik Lisette.

10. Konijntje82

Konijntje82 Actief lid

25 jul 2010
    140
    0
    0
    momenteel geen
    Purmerend
    Grappig hè zo'n scheve buik, waarschijnlijk lag hij of zij rechts toen je de foto maakte ;)

Kmoet even vloeken hoor...me schoonmoeder ugh...en hier is het lekker onpartijdig (me moeder heeft er ook al helemaal genoeg van en me beste vriendin is out of range op een crematie in Engeland).

Khad net visite en toen we net zaten te eten ging de huistelefoon. Ik neem dan niet op, logisch tog, en dacht als het echt nodig is bellen ze me wel mobiel. Blijkt dat het me schoonmoeder was en die heeft tegen me vriend gezegd, toon ik me goeie wil is t nog nie goed.

Hallow...als ik zat te poepen kon ik tog ook niet opnemen :x

Kwil haar een cadeautje geven en een weekendje weg...als cadeautje dan een overhemd met extra lange mouwen en van die mooie gespjes op de rug en als weekendje weg iets met een kamer met gewatteerde muren. Kan ze daar even de boel op stelten zetten.

Ben er echt zo klaar mee!!!

Vanmiddag nog een rare stuiter gemaakt, wilde me balkondeur extra goed dichtdoen door de onderste klem erop te zetten (het tochtte). Trek ik aan de klem om de deur extra goed dicht te trekken, wat denk je dat er gebeurt. Vlieg ik ineens een halve meter naar achteren en land vol op me kont met de helft van die klem in me handen. Ik gelijk wel even gestressed, vk gebeld maar die stelde me lachend gerust. Zolang als ik nie ineens kramp kreeg en de baby nog steeds voelde was er niks aan de hand pfff ;) wat een stress, maar achteraf wel hilarisch hihi

11. Chammie

Chammie Lid

14 jul 2010
    83
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo meiden

Ik heb jullie verhalen weer gelezen sorry dat ik niet op ieder persoonlijk reageer. De afgelopen dagen heb ik gelukkig iets meer rust kunnen nemen. Mijn zoontje is het weekend uit logeren geweest en heeft het super naar zijn zin gehad. Dat is wel heel fijn voor hem, ik was wel blij dat hij weer lekker thuis was. Vandaag was hij echt heel gezellig en vrolijk en dat is dan ook zeker wel genieten... Morgen moeten we weer naar het ziekenhuis voor een controle. Alleen is het nu geloof ik met een leerling verloskundige, daar wordt je ook niet vrolijk van. Ik ga morgen nog wel aangeven dat het echt wel steeds zwaarder wordt. Wie weer doen ze er wat mee....

Ik ben wel erg benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen ???

12. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    #472 Humpie86, 25 jan 2011
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
    s1986; nog alles rustig? Spannend, morgen gaan ze strippen, hé?

suuzie; succes bij de vk vandaag! Ik moet ook vandaag (13.10 uur).

Madelief; where are you? Of heb ik haar over het hoofd gezien?

Chammie; leuk je nog even te zien hier. Ook nog niks gebeurd dus. Ben benieuwd hoe ze er vandaag op reageren bij jou. Ik ga ook zeggen bij de vk dat alles zwaarder wordt.
    Fijn dat je zoontje fijne dagen heeft gehad, is hij dus ook van opgeknapt en dat heeft natuurlijk een positieve uitwisseling op elkaar. :)

Lisette; mooi buikje(s)! ;) Nog helemaal geen 'streepjes/scheurtjes/striae' ergens? :$

Konijntje; hier ook al ongeduldige mensen, vooral de (schoon)moeders! ;)
    Niet teveel aantrekken van je schoonmoeder; etenstijd is toch een vreemde beltijd? Inderdaad, voor hetzelfde geld zat je te poepen. Wat zei je vriend er van?
    Toen ik laatst niet opnam (nummer van schoonmoeder nummer 2), belde ze mijn man, ze dacht dat we al in het ziekenhuis waren. ;) Maar mijn man zei dat we haar dan echt wel belden. :)

Baco; hoe is het met jou? Je bent hier de 22e voor het laatst geweest en had toen regelmatig krampen. Is er bij jou al meer aan de hand? 8)

Chrisie; hoe is het? We missen je al 10 dagen! ;) (Pb je even.)

Heb sinds vandaag veel meer last van mijn bekken met lopen en erop steunen. Heb echt zin om me weer een beetje als vanouds te voelen in mijn lichaam. :)

GEBOREN

1984Wen - 26 - 1e - 06-01-2011 - 38w2d - Søren - 3610gram - ± 50cm - 8/2 cb - 15/2 controle vk

VERWACHT

suuzie...........24j..1e.28-01-'11.meisje...25/1 vk
    Madelief (D)...28j..2e.29-01-'11.meisje...uiterlijk 28/1 ingeleid :)
    Baco.............31j..1e.30-01-'11.bekend...
    Humpie86.......24j..1e.31-01-'11.jongen...25/1 vk
    Konijntje82.....28j..1e.31-01-'11.meisje...28/1 vk
    s1986............24j..1e.31-01-'11.verrassing...26/1 strippen
    Lisette V........23j..1e.02-02-'11.bekend...27/1 vk, uit. 9/2 ingeleid
    Chrisie...25j(28/1)..1e.03-02-'11.verrassing...
    Chammie........30j..2e.13-02-'11.meisje...7/2 keizersnede

13. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Mijn buikje zondagavond (op 1 dag na 39 weken):

14. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    humpie86, jij ook suc6 vandaag bij de vk. het is wel heel toevallig ik moet ook om 13.10.
    wat een joekelse buik val je niet om? :)

s1986, spannend morgen, dus het kan wel zo zijn dat jij de volgende ben.

gr suuzie

15. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Humpie nee nog niet op mn buik maar begint behoorlijk te trekken dus als beebje opschiet dan blijft mij dat deze keer bespaard wel op mn benen en billen en rug hoor en mn borsten heel erg... denk je dat je buik zo hard groeit nja ben dr wel blij mee :D idd wat een grote buik!! :D leuk he haha...

Vandaag weer ff CTG laten maken en dan morgen de uitslag van bloedonderzoek... :)

16. s1986

s1986 Niet meer actief

Bekijk bijlage 124468

Dit was zondag 1 dag voor de 39weken. Hopelijk weer de laatste ook.
    Hier duren de strepen op mn buik ook niet lang meer vrees ik het trekt enorm. Ze zitten al wel op mn billen bovenbenen, borsten en paar bij mn heup zeg maar.

Er gebeurd hier echt heel weinig. Al heb ik wel heeeel veel afscheiding alleen maar doorzichtig. Lijk wel een slak joh bahhh. Na het plassen kan je wel 4 keer afvegen en elke keer evenveel slakkenslijm:(

@Chammie je heb gelijk pak je rust zolang t kan en geef aan dat je het bijna niet trekt. Weet nog dat je 1.60 was en een flinke baby alleen iet meer hoe groot?
    Vind het hier al rot gaan allemaal uk was met 38 weken al 8 pond en ben 1.83....

Word tijd dat het lijstje eens veranderd hier;)

17. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Ja, ik heb ook zin in een ander lijstje! :D

Vanaf de zijkant:

18. Chammie

Chammie Lid

14 jul 2010
    83
    0
    0
    Rotterdam
    @s1986; mooie buik hoor !! Ik heb eigenljk nog niet echt foto's van mijn buik genomen. Maar die van mij is ook flink !! Ik ben zelf 1.60m en mijn meisje was met 36 weken 3800gr !! Ze was toen in een week 300gr gegroeid dus ik ben erg benieuwd hoe groot ze nu is.. Als ze steeds 300gr groeit zou ze met 39 weken bij de keizersnede misschien wel 4700gr zijn. Dus dat is voor mij echt wel zwaar... Ik ga nu onderweg naar het ziekenhuis en ik hoop dat ze nu iets meer begrip hebben...

Ik ga voor iedereen duimen dat we weer over een bevalling kunnen lezen !!!!

19. s1986

s1986 Niet meer actief

Jaaa dat was t!!! ik vind het voor 38weken al mega;) Wees blij dat je zeker te weten een keizersnee krijgt!!! Pfoee moet er niet aan denken hoor. Is de keizersnee omdat ze zo groot is of heeft het nog meerdere redenen?

20. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey ladies,

vandaag weer bij de vk geweest en alles was weer goed.
    ik heb aardig last van krampen maar er zit geen regelmaat in en heb een zeurderige pijn in mijn onderrug en dikke klodders aan het verliezen van mijn slijmprop de vk zei het is niet fijn maar het is het begin.
    ik vroeg namelijk wat ze gingen doen als ik over tijd loop. dan gaan ze met week 41/ 41.4 waarschijnlijk strippen. maar ze zei zo te horen is het dan niet meer nodig. dat klonk me goed in me oren, spannend!!
    ene er hoeft niet per see bloed bij het verliezen van je slijmprop te zitten.
    fijne avond dames!! gr suuzie

Deel Deze Pagina