Succes met strippen morgen S1986!!! Hebben jullie ook vaak 's avonds dat het net is of je heupen op slot schieten???
Soms wl overdag dat met mn heup... En heb sinds een aantal uur ontzettende rugpijn die steeds erger wordt zal het een beginnetje zijn
Bedankt!!!! Heel de nacht liggen spoken zie er zo tegenop. Maar wie weet klappen mn vliezen nog wel in de wachtkamer en is het niet nodig.... Heb alleen geslapen van half 1 tot 3 verder elke minuut gezien pffff. Jullie horen me als ik terug ben!!
Hoe laat moet je? Hier ook alles goed bij de vk. Humpie bewoog tijdens het voelen en stak uit. De vk was bijna bang dat ie zo uit mijn vel zou steken, haha! Ze verbaasde zich over hoe dicht hij onder de huid lag en constateerde ook veel vruchtwater. Bij 10 dagen overtijd wil het ziekenhuis me zien en/of afspraken maken, maar hoop dat het uit zichzelf eerder komt! GEBOREN 1984Wen - 26 - 1e - 06-01-2011 - 38w2d - Søren - 3610gram - ± 50cm - 8/2 cb - 15/2 controle vk VERWACHT suuzie...........24j..1e.28-01-'11.meisje... Madelief (D)...28j..2e.29-01-'11.meisje...uiterlijk 28/1 ingeleid Baco.............31j..1e.30-01-'11.bekend... Humpie86.......24j..1e.31-01-'11.jongen...1/2 vk Konijntje82.....28j..1e.31-01-'11.meisje...28/1 vk s1986............24j..1e.31-01-'11.verrassing...26/1 strippen Lisette V........23j..1e.02-02-'11.bekend...27/1 vk, uit. 9/2 ingeleid Chrisie...25j(28/1)..1e.03-02-'11.verrassing... Chammie........30j..2e.13-02-'11.meisje...7/2 keizersnede
Ben alweer terug. Mn eigen gyn had ik niet. Maar had een leif vrouwtje ze deed het omdat ik zei dat hij dat wilde gaan doen ivm grote uk. Okee zegt ze zo vroeg. Maar ze wilde wel even voelen of er wat gaande was en evt. strippen. Heb dr uitgelegd waaaarom ik er tegenop zag. Scheelt misschien weer, snap trouwens niet dat ik me daar zo druk over heb gemaakt!!! Deed geen zeer voelde een beetje tjaa.... Drukkend? Baarmoedermond was goed rijp en had al een ruime cm ontsluiting. Nu maar hopen dat he niet voor niks is geweest. 2-2-11 weer terug.
Dus volgende week weer terug, maar hoe groot is de kans dat het nu gewoon door gaat zetten deze week? Je hebt al 1,5 cm ontsluiting, het begin is er!
Zelf dacht ze dat ik het niet ging redden! Ze dacht me eerder te zien zei ze. Volgende week had ze de nachtdienst van de verloskamers vertelde ze. Dus denk dat ze het hoopvol inzag? Heb al een topic geopend met de vrag of het wel eens heeft geholpen in de 39e week. Voel wel wat krampjes moet ik zeggen beetje ongiachtig maar heel licht.
@s1986: spannend ik hoop voor je dat het gaat doorzetten en dat meer ontsluiting gaat krijgen !!! @Humpie: hopen dat je volgende week niet meer hoeft en dat de baby er dan is !! Het wordt nu wel spannend voor iedereen!!! Ik ben gisteren bij het ziekenhuis geweest en alles was in orde... Nog niet ingedaald... Ik heb aangegeven dat het echt wel heel erg zwaar wordt. Maar ze willen toch liever niet eerder een keizersnee doen. Volgende week moet ik weer op controle ( maandag ) en wanneer ik het dan nog zwaarder krijg dan kunnen ze het nog in het team bespreken. Dus het is nog even uitzingen en hopen dat mijn vliezen gaan breken of dat ik weeën krijg want dan krijg ik zeker eerdere een keizersnee...
Konijntje, wat een gedoe met je schoonmoeder. Chammie, gelukkig heb je een paar dagen je rust kunnen nemen. Hoe was het in het ziekenhuis? Lisette, heb je de uitslagen al binnen van het bloedonderzoek? Suuzie, fijn dat alles weer goed was bij de vk. S1986, fijn dat het geen pijn deed. Ik hoop dat het begin is gemaakt en je kleintje zich snel meld. @fotos, wat een mooie buikjes . @iedereen, ik hoop dat jullie ook snel jullie kleintjes op jullie buik hebben liggen. Ik word iedere dag nieuwsgieriger wie de volgende is. Ik ga misschien overstappen op voeding voor hongerige baby's, althans om te gebruiken voor de laatste voeding. Dan kan ik misschien wat langer slapen dan 3 uurtjes. Voor zijn gewicht heeft hij die nachtvoeding niet nodig maar hij meldt zich iedere nacht rond half 3. Hoop dat het werkt.
Wat een rust hier vanaf gistermiddag; is er iemand stiekem bezig? 8) Vannacht maar 4 uurtjes geslapen en net nog 1,5 uur. Maar goed, doen we weinig aan. Wendy; hoe laat geef je de laatste fles? Ons neefje is nu 8 weken oud en aangezien zij vroeg gaan slapen (21.30-22.00), komt ie rond 03.00 iedere nacht, maar zodra hij bij oma slaapt (mama is 15 jaar, krijgt gelukkig veel hulp van oma), komt ie pas rond 6.00, omdat oma hem pas de laatste fles geeft rond 00.30 (van tevoren natuurlijk ook nog een slokje). Op deze manier, zei ze, kon ze tóch een soort van 'doorslapen' en werd haar slaap niet onderbroken. Maar hier moet je wel een nachtbraker voor zijn, denk ik. Succes met het uitproberen van voeding voor hongerige baby's, wie niet waagt... Gisteravond op visite geweest bij manlief zijn oma. Ze kreeg begin december onderzoeken waaruit kanker bleek; longen, botten, de lever, overal zat het... De artsen zeiden dat ze de bevalling niet meer zou redden, maar ze ging ervoor! De Kerstdagen haalde ze, boven verwachting. Oud en Nieuw ook, maar het zou niet lang meer duren zeiden de artsen. Gisteravond waren we er en van de heldere momenten, had ze evenveel warrige momenten en viel bijna steeds weg, maar echt slapen deed ze ook niet. Ze is echt uitgeput, het lichaam is op, praten ging zelfs moeilijk en haar man en dochter (en andere broers/zussen) zien haar dagelijks achteruitgaan en zelfs verschil met gisterochtend. We denken dus dat ze het niet meer haalt (eten en zo krijgt ze ook niet meer op enkele goede dagen na die ze gehad heeft, dus afwachten hoe sterk het lichaam is), maar we zijn wel bang dat we straks in onze kraamweek naar crematie moeten, of aan het bevallen zijn... we wachten af.
Even de lijst weer naar voren halen: GEBOREN 1984Wen - 26 - 1e - 06-01-2011 - 38w2d - Søren - 3610gram - ± 50cm - 8/2 cb - 15/2 controle vk VERWACHT suuzie...........24j..1e.28-01-'11.meisje... Madelief (D)...28j..2e.29-01-'11.meisje...uiterlijk 28/1 ingeleid Baco.............31j..1e.30-01-'11.bekend... Humpie86.......24j..1e.31-01-'11.jongen...1/2 vk Konijntje82.....28j..1e.31-01-'11.meisje...28/1 vk s1986............24j..1e.31-01-'11.verrassing...26/1 gestript Lisette V........23j..1e.02-02-'11.bekend...27/1 vk, uit. 9/2 ingeleid Chrisie...25j(28/1)..1e.03-02-'11.verrassing... Chammie........30j..2e.13-02-'11.meisje...7/2 keizersnede En een foto:
Humpie, we geven rond 23.00 uur de laatste fles. Op papier zou hij daarna 6 uur moeten kunnen doorslapen maar helaas rond half 3 meld hij zich. Ja juist, wie niet waagt.... Veel sterkte met de oma van je man.
Wen, voor zover ik weet is dat heel normaal als je borstvoeding geeft...of doe je dat niet en ben ik vergeetachtig Het duurt meestal een tijdje voor je kindje een dag-nachtritme krijgt...
Hij krijgt al vanaf het eerste uur de fles. Het duurt idd een tijdje voordat ze het ritme hebben. Overdag komt hij ook na 2,5 a 3 uur. Als hij dan na 2,5 uur komt kan ik hem nog wel even stil houden. Denk dat hij een grote eter is. Hoop echt dat die ander voeding werkt.
Een vriendin van me gebruikt Johannes Broodpitmeel, dan heeft hij langer een verzadigd gevoel. En bij haar werkt het
hey ladies, onze kleine hummel is gister geboren!!! ze heet sophia alida iris, roepnaam sophia. 51 cm en weegt 3210 gram tis uiteindelijk heel snel gegaan, k werd om 4.20 uur wakker van een enorme kramp in mijn buik. ben toen ff onder de douche gegaan want ik dacht het zal wel weer vals alarm zijn maar daar werdt de kramp er niet minder van en heb toen meteen om de 2 minuten weeen gehad. toen de vk gebeld en die kwam. ik had ik 3 cm ontsluiting. vk was nog ff weg gegaan een uurtje en kwam terug toen had ik al 5 cm. ze moest nog een visite doen een straat achter ons ze was nog geen 20 min weg en ik had al persdrang. mijn man belde haar en ze kwam meteen toen had ik al 10 cm ontsluiting en na 35 min persen was onze kleine meid er al. het was nog wel ff spannend want de plasenta wou er niet uit maar dat is uiteindelijk goed gegaan. en alle cliche's kloppen hoor!! het is zo'n mooi bijzonder moment, bij deze wens ik iig iedereen heeeeel veel suc6 en sterkte met de bevalling. GEBOREN 1984Wen - 26 - 1e - 06-01-2011 - 38w2d - Søren - 3610gram - ± 50cm - 8/2 cb - 15/2 controle vk suuzie - 24j - 1e - 26-01-2011 - 39w6d - sophia - 3210gram - 51cm VERWACHT Madelief (D)...28j..2e.29-01-'11.meisje...uiterlijk 28/1 ingeleid Baco.............31j..1e.30-01-'11.bekend... Humpie86.......24j..1e.31-01-'11.jongen...1/2 vk Konijntje82.....28j..1e.31-01-'11.meisje...28/1 vk s1986............24j..1e.31-01-'11.verrassing...26/1 gestript Lisette V........23j..1e.02-02-'11.bekend...27/1 vk, uit. 9/2 ingeleid Chrisie...25j(28/1)..1e.03-02-'11.verrassing... Chammie........30j..2e.13-02-'11.meisje...7/2 keizersnede gr suuzie
@Humpie: mooie foto's zeg !! Leuk om het zo vast te leggen !!! @Suuzie: van harte gefeliciteerd !!! Mooie namen zeg !! Wat fijn dat alles goed is gegaan... En nu eindelijk knuffelen met je meisje !! Hele fijne kraamtijd en heerlijk genieten... @wen: hoeveel cc drinkt je mannetje ?? Wanneer je voeding voor hongerige baby's geeft kan het ook zijn dat hij daar even krampjes van gaat krijgen.. Deze voeding valt namelijk zwaarder. Je zou ook de laatste voeding meer kunnen geven. Bijvoorbeeld als hij nu 120cc krijgt kan je hem 150cc of eventueel meer kunnen geven. En anders de laatste twee voedingen ophogen. Ik heb deze vraag ook vaak gehad van ouders bij mij op het dagverblijf en soms werkt het. In het begin is het vaak echt nog even zoeken wat goed werkt. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Suuzie, kheb me al die tijd afgevraagd wie de volgende zou zijn en dat was jij dus Van harte gefeliciteerd met je kleine meid en geniet lekker saampies van je kraamtijd. Liefs Wen