Konijntje, hier had ik nog niet van gehoord. Kan het wel eens proberen met dat Johannes Broodpitmeel mocht verhoging van de voeding niet werken. Suuzie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid. Wat een leuke namen!!! Chammie, hij drinkt ongeveer 100 cc per fles. Vanaf vandaag proberen we de laatste 2 voedingen idd omhoog te brengen naar 120 cc. Om 19.00 uur heeft hij 120 cc gedronken en hij slaapt nu nog steeds. Is wel even wakker geweest maar met speentje weer in slaap gevallen. Om 23.00 uur krijgt hij weer 120 cc. Ik hoop dat het werkt. Wil hem die krampjes ivm wisseling voeding eigenlijk niet aan doen.
Wen ik hoop voor jullie dat hij vannacht wel lekker kan slapen. Hopelijk gaat het prima met het ophogen. De broodpitmeel wordt ook vaak gebruikt voor baby's die veel spugen of last hebben van reflux. We hebben dit gebruikt bij onze oudste want hij had reflux alleen het laat een laagje achter in de fles en je moet de fles dan wel gelijk geven anders wordt de voeding te dik. Slaapt hij ook onrustig ?? Je zou hem ook kunnen inbakeren zodat hij meer rust krijgt dat helpt ook weleens om langer te slapen. Het zijn ideeën wie weet helpt het je. Ik hoop niet dat het als vervelend overkomt ??? Liefs Chantal
Chammie, alle tips zijn welkom . Hij meldde zich vannacht gewoon weer rond half 3. Zo opzich slaapt hij wel rustig. Hij ligt er tenminste altijd heel vredig bij. Ik kan natuurlijk de voeding niet teveel verhogen want dan krijgt hij teveel voeding binnen. Vandaag wil hij helemaal niet op zijn rug liggen. Hij ligt dus al de hele dag in de box op zijn zij of op zijn buik te slapen. Achja, hij slaapt tenminste weer na 2 dagen overdag weinig te hebben geslapen. Hij heeft ook regelmatig de hik. Ik weet niet hoevaak kleintjes dat normaal hebben. Konijntje, ben jij niet ongeduldig dan? Toen mijn verlof eenmaal begonnen was mocht de kleine van mij wel komen hoor. Vond dat ik lang genoeg gewacht had.
Kben er altijd vanuit gegaan dat ze in februari geboren word, raar maar waar...dusss en het is nog geen februari...
*egostand aan: He meiden, dachten wij toch echt dat het begonnen was gisteravond kreeg opeens weeen maar t is weer gestopt helaas... Vandaag van de trap gevallen plat op mijn rug :S nu heel veel bekken/rugpijn... Nog steeds veel krampjes en weer echte serieuze voorweeen maar ik zie niet echt hoe ik nu moet bevallen met zoveel pijn ... *Egostand uit...
Lisette, heb je de vk al gebeld??? Mss is het tog al begonnen, maar heb je het gevoel dat het voorweeën zijn!!! Hopelijk veroorzaak ik zo geen stress, maar kon het niet laten dit te zeggen. Iig sterkte
Wen, wel heel fijn dat hij nu overdag goed heeft geslapen. Het is in het begin echt even een beetje puzzelen maar dat komt vast wel goed !! Konijntje, ik wordt ook steeds ongeduldiger... Ik wil zo graag mijn meisje zien en ik heb steeds meer last dus wil graag dat ze komt.. Lisette, spannend hoor die voorweeen. Jeetje dat je van de trap bent gevallen. Schrok je er niet van ?? Hopelijk gaan je weeën doorzetten.. Ik ga voor je duimen Ik heb vannacht ook flink last gehad van voorweeen maar niet doorgezet. Nu ook wel weer harde buiken.... Maar ja we wachten het af ....
He meiden ik heb vanavond weer hetzelfde alleen komt het nu regelmatiger nog niet regelmatig hoor. T begint met een enorme steek en dan een harde buik en kramp maar tis heel snel weer over maar een paar sec en t straalt uit naar mn benen... Ja ik schrok me helemaal rot, had migraine dus was ff op bed gaan liggen en toen lag ik onder aan de trap, gelukkig was mn mannetjes thuis want ben ook nog flauwgevallen denk van de schrik en de pijn... Mn schouder zit een schaafplek op en mn rug/kont zijn blauw dus echt op mn hele rug gevallen en naar beneden geschoven... Pluisje beweegt nog goed en geen bloedverlies ofzo dus volgens mij is alle oke
hey dames, hoe gaat het hier met julie? al iemand bevallen? ik heb niet heel veel tijd om bij te lezen, sorry. hier gaat het goed alleen de borstvoeding wil niet op gang komen dus moet ik haar vandaag bijvoeden ivm dat ze teveel afvalt. dus moet echt om de 3 uur aanleggen en das best pittig. voor de rest gaat het allemaal super en is het geweldig om zo'n wondertje te hebben. ik wens alvast iedereen suc6 voor de bevalling!! gr suuzie
Nou meiden ff een korte update morgen meer. Ben woesdagavonnd opgenomen en ben donderavond bevallen was een zware bevallig uk zat klem en 2 liter bloed kwijt. morgen vertel ik meer als jullie dat willen horen dan
S1986, hartelijke gefeliciteerd met de geboorte van jullie uk. Vertel vertel hoe ging het, hoe heet jullie uk etc etc.
s1986 gefeliciteerd! ben benieuwd naar meer info Even de lijst weer naar voren halen: GEBOREN 1984Wen - 26 - 1e - 06-01-2011 - 38w2d - Søren - 3610gram - ± 50cm - 8/2 cb - 15/2 controle vk s1986............24j..1e.31-01-'11.verrassing...26/1 gestript VERWACHT suuzie...........24j..1e.28-01-'11.meisje... Madelief (D)...28j..2e.29-01-'11.meisje...uiterlijk 28/1 ingeleid Baco.............31j..1e.30-01-'11.bekend... Humpie86.......24j..1e.31-01-'11.jongen...1/2 vk Konijntje82.....28j..1e.31-01-'11.meisje...28/1 vk Lisette V........23j..1e.02-02-'11.bekend...2/2 vk strippen Chrisie...25j(28/1)..1e.03-02-'11.verrassing... Chammie........30j..2e.13-02-'11.meisje...7/2 keizersnede
Madelief, ben je al bevallen? s1986 gefeliciteerd met jullie baby GEBOREN 1984Wen - 26 - 1e - 06-01-2011 - 38w2d - Søren - 3610gram - ± 50cm - 8/2 cb - 15/2 controle vk suuzie - 24j - 1e - 26-01-2011 - 39w6d - sophia - 3210gram - 51cm s1986 - 24j - 1e - 27-01-'11 - verrassing... VERWACHT Madelief (D)...28j..2e.29-01-'11.meisje...uiterlijk 28/1 ingeleid Baco.............31j..1e.30-01-'11.bekend... Humpie86.......24j..1e.31-01-'11.jongen...1/2 vk Konijntje82.....28j..1e.31-01-'11.meisje...28/1 vk Lisette V........23j..1e.02-02-'11.bekend...27/1 vk, uit. 9/2 ingeleid Chrisie...25j(28/1)..1e.03-02-'11.verrassing... Chammie........30j..2e.13-02-'11.meisje...7/2 keizersnede
Thnx!! Het is rustig hier! Hopeleijk een hoop bevallingen. We hebben en dochter Omayra, 55cm en 4110 gram. Woensdag avond waren de weeen echt om de 5 minuten. Was bang om te snel te bellen, maar ze begonnen 5 uur. Om hal 12 had ik 3 cm ontsluiting. Heb toen een slaapprikje gehad met pijnstilling. Heerlijk geslapen werd 6 uur wakker gemaakt. Weeen waren er wel maar ik voelde niets.... Nog steeds 3 c.m..... Infuusje weeen kwame weer op gelukkig. Bij 4e trok ik t niet echt meer was t puffen wel zat dus een prikje met pijnstilling gehad. Deze hielp niet toen ging ze weer voelen rond 18uur had toen 6 c,m ik had echt enorme persdrang. Dus ze ging een ruggeprik aanvragen. De anesesist had het te druk dus moest wachten. Het werd erger en erger en erger, wilde alleen nog maar dood pfoe .Ws het zt en heb heel de boel bij elkaar gescholden toen kwam er eindelijk eens een echte gyn. Had dus al volle ontsluiting en mocht gelijk persen. Waarschijnlijk had ik al n goed uur die volle ontsluiting want het was al die tijd zoooo erg!! Slecht geregeld daar op de verloskamers dat ze niet ff af en toe komen voelen. Maargoed uiteindelijk was er dus paniek. Ze zatt vast achter dr schoudertje. Dan gaan ze trekken en doen, lukte niet!!! Ass. gyn rende de gang HULP!!! 2 man stormde aan. In 3 sec stonnd ik op handen en knieeen moest persen en hun trokken haar eruit.... Gelijk los geknipt weg gebracht,zuurstof.... Kinderarts erbij ze gebruikte dr rechterarm niet!! Arts zei toen dan ze het heel misschien met fysio weg zouden krijgen. Zoniet moesten we naar leiden daar waren ze gespialiceerd erin en konden ze opereren. Er waren dus zenuwen beschadigd. Placenta kwam er toen eindelijk eens uit. Maar er volgde al heel snel een bloedbad. Zal jullie de details besparen 2liter bloedverlies tot gevolg iig. Daarna is de knip gehecht. Volgende ochtend kwam de fysio bij dr kijken. En zei al snel dat dit waarschijnlijk binnen 2 weken weer goed zou zijn. Eeen heeeeel verschil met die kinderarts dus!! Nu gebruikt ze m een beetje knijpt met dr vingers beweegt dr pols en zelden dr elleboogje!! Godzijdank vooruitgang!!! Mocht zaterdagochtend pas naar huis. In t tkort dus een bevalling van 26,5 uur....totaal. Het persen viel me echt reuze mee!!!!!!!! Pers er liever 6 uit ipv 2 uur met persween liggen..... Meiden jullie kunnen het Echt het is me niet tegengevallen. Jaa die bloedingen dacht echt ff dat ik t loodje ging leggen.
Hallo allemaal Het is idd erg rustig.... Hopelijk is iedereen aan het bevallen... S1986 van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wel een pittige bevalling!! En ook wel een flinke meid zeg !! Hopelijk gaat alles nu goed en kan je gaan genieten !! Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest. Alles was goed mijn meisje zit een beetje ingedaald maar nog niet helemaal. Ik hou echt super veel vocht vast. Ik heb onderhand geen enkels meer en mijn voeten doen echt zeer... Nog wel steeds last van voorweeen en mijn rug gaat ook met de dag meer pijn doen. Ik lig nu ff op bed en hoop dat mijn zoontje ook gaat slapen. Net lag hij nog te kletsen maar nu is hij stil en dan kan ik ook ff slapen. Vrijdag moet ik bellen met het ziekenhuis om te weten hoe laat ik er volgende week maandag moet zijn voor de keizersnede. Ik hoop nog steeds dat ze eerder komt, maar we wachten het af. Het wordt in ieder geval een keizersnede.... Dus het is wachten, wachten en wachten....
He meiden hier ook nog rustig, Woensdag wordt ik waarschijnlijk gestript ben dan 40 weken als het kan tenminste. De uitslag van mn leverwaarden enz zijn er maar de assistent kon er niks over zeggen dus wordt vandaag of morgen gebeld door de gyn. Ben heel benieuwd als de waarden niet goed zijn wordt ik waarschijnlijk zo snel mogelijk ingeleid... Spannend hoor nu ik steeds dichter bij mijn uitgerekende datum kom eerlijk gezegd had ik vorige maand nog niet gedacht dat ik nu nog zou rondlopen met een dikke buik
Hallo dames, Onze oma is donderdagavond om 18.30 overleden, 9 uren daarna, om 03.30 (op vrijdagochtend), braken mijn vliezen en heb ik bijna een uur onder de douche gestaan. Wat een water... Daarna kwamen de weeën om de 5 minuten en vervolgens om de 2-5 minuten. Aan het einde van de ochtend had ik al 9 cm (toen pas gevoeld i.v.m. infectie na breken van vliezen). Ik mocht langzaamaan meepersen en aan het begin van de middag volledige ontsluiting en een uur aan het persen geweest. Mooie krachtige weeën, maar er kwam geen kind... Na 11,5 uur thuis en een uur persen met persweeën in de ambulance in volle snelheid naar het ziekenhuis (wat een rit!) en in het ziekenhuis hetzelfde verhaal. Het kind kon de draai in het geboortekanaal niet krijgen en er werd een vacuümpomp opgezet en zelfs dat wilde haast niet. Bijna werd besloten tot een keizersnede, tot de laatste oerkrachten hun werk deden, samen met de vacuüm en een knip en daar was Jorrin, onze zoon. Waarom ging het zo moeilijk? De kleine man woog 4415 gram en 49 cm. Een dik propje dus! Maar hij is prachtig en na een nachtje ziekenhuis mochten we na 24 uur naar huis. Zijn suikers waren uiteindelijk toch goed, hij dronk als een natuurtalent en mama haar koorts ging ook aardig, haar hb moest thuis weer omhoog en Jorrin aan de paracetamol voor zijn hoofdje. Binnenkort meer! En dit is hem dan!
S1986, jeetje zeg dat is echt een pittige en lange bevalling. Blij dat alles nu goed gaat met jullie. Je bent best wel veel bloed verloren. Chammie, ik hoop zo voor je dat kleintje zich eerder meld. Lisette, wat een mooie buik . Hopelijk kan je woensdag gestript worden. Humpie, gecondoleerd met het overlijden van jullie oma. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Wat een lekker kereltje. Hopelijk kunnen jullie er toch van genieten in deze moeilijke tijd.