uitgerekend eind januari begin februari 2011.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door suuzie, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Haha haar haar achter gaat nu weg dat zijn nog echt die babaykrulletjes zeg maar, voor op haar hoofd was het helemaal kaal maar nu dus vol met haar :)

2. s1986

s1986 Niet meer actief

heyy dames ik dacht kom weer eens kijken hier! Maar wat worden ze allemaal groot he!! Het gaat zo snel allemaal. Hoe doen jullie kindjes het?

Hier is het een hoop getob ze drinkt slecht en weinig en komt dus weinig aan maar omdat ze (dik) was bij de geboorte heeft ze reservevet en is het niet erg dat ze weinig aankomt....Lkkr makkelijk dus;). Dr armpje is ook nog steeds niet helemaal goed ze zijn nog niet echt tevreden;( ook moeten we naar het sofia voor dr heupjes dat was best ernstig en konden ze hier niet verhelpen in het ziekenhuis....

3. Konijntje82

Konijntje82 Actief lid

25 jul 2010
    140
    0
    0
    momenteel geen
    Purmerend
    En hier is dan mijn kleine meid :D als ik minder moe ben dan schrijf ik wel weer een keer meer. Hopelijk gaat het bij jullie allemaal goed.

4. 1984Wen

1984Wen Actief lid

28 jun 2010
    200
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Heerlen
    Humpie, dank je wel :)

Vandaag weer naar het CB geweest. Gelukkig de laatste spuiten gehad voor de komende paar maanden. Hij zit kwa ontwikkeling precies goed. Met de lengte zit hij iets boven de middenlijn.

Op het KDV vindt hij het gelukkig ook leuk. Hij lacht naar de leidsters en dat geeft mij weer een gerust gevoel.

Verder eigenlijk niets te klagen en gaat alles goed. Ik hoop bij jullie ook

Deel Deze Pagina