Het valt me op dat de voorwielen van onze MaxiCosi Mura 4 rammelen. De wielen zitten vast met een kliksysteem en daar zit speling in, als ik de wagen iets voorover duw rammelt hij minder, het lijkt dus alsof er niet genoeg gewicht op de voorwielen komt waardoor ze iets los van de grond komen en dus een rammelend geluid maken tijdens het lopen. Op een gladde ondergrond hoor je het niet. Herkennen jullie dit en is het normaal, of moet ik contact opnemen met de Babydump? En als je het herkent: Is het rammelen minder geworden nu je kindje zwaarder is en bijvoorbeeld de wagenbak er niet meer op zit, maar het wandelwagengedeelte?
Ik herken het niet, moet ik zeggen. Als je twijfelt zou ik voor de zekerheid even terug naar de winkel.
Ik herken het niet maar heb een Mura 3. Is dit als je de wielen vastzet? Heb ze altijd los staan dus dit kan het verschil misschien zijn. Ik zou even bellen naar de babydump, de kinderwagen is echt te duur om te rammelen lijkt mij!
Ik heb ook de Mura 4 maar geen rammelende voorwielen. Ik zou eventjes contact opnemen met de winkel want hij is aardig aan de prijs
Inmiddels heb ik een topic hier op zp gevonden waarin dezelfde vraag gesteld werd. Die is echter van een jaar geleden, maar er zijn er dus meer die het hebben. Raar dat de ene wagen het wel heeft en de ander niet. Ik ga er zeker even voor bellen, maar ben bang dat er niets aan te doen is... Dit is het oude topic dat erover gaat. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/252392-rammelende-wielen-maxi-cosi-mura.html
Wat balen meis. Heb je ook de Mura4 2011? Ik heb m ook maar gelukkig (nog) geen last van. Idd maar ff contacten met babydump. xxx