Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Kijk dat is super nieuws! Fijn dat alles goed gaat met de kleine, wat een verademing!

2. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Boommm ik was woensdag jarig :D Het is de bedoeling dat alles doorgaat alleen duurt t weer wat langer omdat de opzegpapieren ook ingediend moeten worden bij de hypotheek verstrekker.

Babii de starterslening voor de kopers van ons huis is inmiddels goed gekeurd het is alleen nog wachten op het papieren ok.

We gaan maandag naar Halestorm in de tivoli in Utrecht. Mijn favoriete hardrockband :D Heb er zin in hoop dat ik niet instort. We zijn al bij 3 concerten van hen geweest en elke keer stond ik een stukje dichterbij.. ik zal t nu maar niet wagen om vooraan te gaan staan. Dan hebben we een pletbuik en pletbaby :D

3. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Ik kan het echttttt niet bijhouden 😔 Ik werk elke dag tot 17.30 uur en dan eten, opruimen etc en dan zijn er een aantal pagina's bij... Ik blijf m'n best doen het bij te houden!

Madeliefje fijn weer wat meer van je te horen, het is allemaal niet niks! Fijn dat ze nog lekker warmpjes in de buik zitten en nu hopen dat ze dat nog even volhouden! Wel top dat je Netflix gewoon kan kijken daar! Ik ben begonnen met pretty little liars, heerlijk wegkijken is dat!!

Oh Babii wat stout die tackle zeg!! Gelukkig ben je goed terecht gekomen!

Boommm heerlijk zeg wat jij aan het eten was!! Eet je vaker van die culinaire hapjes?
    Fijn dat je contact hebt opgenomen met MirjamRamon en dat alles goed gaat!

Draca wat stoer dat je nu nog naar concert gaat! Veel plezier alvast!!

4. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Wat fijn dat je een prive-kamer hebt! Lijkt me juist wel even fijn al kan het natuurlijk ook wel heel stil zijn. Maar ey geen gesnurk meer dat is in ieder geval een voordeel. 34 weken is prachtig doel.. Vind dat je het nu al lang uit houd. Wat fijn dat N steeds met je komt knuffelen en wat goed dat je man vanochtend met haar is wezen zwemmen, dat zal ze fantastisch hebben gevonden!

Boom jouw foto ziet er verrukkelijk uit.... 😋Ik krijg spontaan trek in iets lekkers maar helaas niets in huis. Hoe is het met billen?

Babbii dat is inderdaad wat ik bedoelde.. Zo denk ik ook is hun probleem en ik zal er vast niets meer van horen. Omhelzing met de wc? Nu nog steeds? Deze zwangerschap heb je geen zwangerschap vergiftiging toch? Arme jij in ieder geval! Hoe is het met de knie?

Ik de hele dag op bed liggen? Ik vond die halve dag al zonde..😜 nadat ik eindelijk energie kreeg ben ik met me moeder even wezen lunchen... Naja een late lunch hoor haha. Het weekend word me nieuwe badkamerkast eindelijk door manlief opgehangen dus kan ik eindelijk de badkamer goed schoonmaken en inrichten. Carnaval? Uhhm nee... Ben ik totaal niet voor in.

Ik ken MirjamRamon niet maar wat fijn dat ze een mooi vooruitzicht hebben!

Draca wat naar al die tegenslagen mbt huis die je hebt gehad afgelopen week. Helaas zijn de hypotheek regels zo onwijs streng geworden.. Balen dat de spaarcenten nu op zijn! Maar geen zorgen momenteel hebben wij dat ook ... wacht nog steeds 2x op loon van man.. en spaarcenten zijn op. Gelukkig heeft de kleine alleen maar liefde nodig... Hopelijk hebben jullie straks weer de kans om te sparen.. want het voelt niet fijn. Veel plezier morgen bij je band.. Ik zou idd niet te veel vooraan gaan staan haha.. Ben benieuwd hoe je het ervaart.. Lekker genieten ervan!! Ik zou 26 feb naar marco borsato gaan maar dat werd afgeraden door verloskundige zo laat in de zwangerschap en nu met die voorweeen en harde buiken lijk mij het de juiste keus.

Flower geeft toch niets.. Wij hebben net iets meer tijd om te reageren:)

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Jawel hoor, ik heb een beginnende zwangerschapsvergifitiging. Maar m'n waarden zijn nog binnen de normen. Als je hem eenmaal hebt gehad, is de kans 98% dat je hem weer krijgt aldus de gynaecoloog. Lig niet voor niks elke nacht over de wc. En braken, yep ik braak elke zwangerschap 9 maanden lang. Heb driemaal daags medicatie ervoor die ik rectaal opsteek, snap daarom ook niet dat ik al 20 kilo ben aangekomen 😱. Shit happens, m'n zwangerschappen gaan altijd gepaard met enkel ellendeC denk aan fikse bekkeninstabiliteit enz enz.

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Flowers, doe rustig aan meid. Ik zit thuis dus heb veel meer tijd. Hoe lang nog tot je verlof? Zal er ook wel aankomen nu lijkt mij?

7. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.903
    5.164
    113
    Boommm: Ik ga morgen een begin maken aan Orphan black, ben benieuwd.
    Pasta is hier ook vaak de oplossing als ik niks weet. Lekker makkelijk. Was het lekker? En nog last van je val?
    En wat fijn dat je contact hebt gezocht met MirjamRamon, zat mij ook niet helemaal lekker. Gelukkig gaat alles goed! :) Fijn er iets over te horen.

Dracaena: Gefeliciteerd nog!
    En inderdaad een beetje oppassen bij het concert.

Flower86: Haha begrijp helemaal dat je het niet kan bijhouden. Er wordt veel gepraat. Hoe gaat het met werken? Wanneer heb je verlof?
    Pretty little liars is ook favoriet hier!

Lasje: Ik vind het ook fijner om alleen te liggen hoor. En N vond het zwemmen heel leuk. Leuk dat je even met je moeder bent gaan lunchen.

8. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Naar babbii... Maar je hebt er twee prachtige meiden voor terug en zometeen ook een leuk jochie! Zou je niet zeggen 20 kilo... Maar soms weet je dat toch niet.

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Op een kamer met meer mensen, linkt me onwijs naar. Gelukkig altijd alleen gelegen, maar top det je nu ook een beetje privacy hebt madeliefje! Lijkt me een fijn idee.

Lasje, ach ja mij hoor je ook niet zeuren. Niet klagen maar dragen zeggen ze dan ;). Haha; ik zie die 20 kilo echt wel! Ben normaal goed slank; maar ook dat komt wel weer.

Ik ga zo een poging doen tot slapen.... Althans; ja een poging lol

10. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Ik hoop dat je beetje kan slapen.. Slaap lekker meis!! Je bent een taaie hé. Ik ben aan het smelten bij de voice kids herhaling😍

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    M'n jongste is erg onrustig en wordt steeds wakker en zegt: doet zeer mama doet zeer. Zo sneu. Ze is net 20 maanden :(. Maar die ellendige hoektand icm keel doet zeer.

Dus als ze zo nog een keer komt, gaat er eerst een zetpil in (had ze al) maar moet toch iets weer.

O heb het niet gekeken. Wordt zo moedeloos van alle programma's die al tig keer zijn geweest op de tv hahaha. Maar zal ongetwijfeld super cute zijn!

12. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Ach wat sneu babbii.. Ze heeft al aantal dagen flink last van. Ja als mama kan je helaas ook niet veel doen, dan veel knuffelen en troosten! Hoop dat ze lekker doorslaapt en dat anders die zetpil een beetje gaat werken.

Haha de voice kids vind ik nog wel leuk.. Hoop noh steeds één van mijn peuters(5 jaar peutergroep gedraaid, nu babygroep) terug te zien op tv haha!

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat zou wel super gaaf zijn als je die zou terug zien!

Ja, we zijn niet anders gewend. M'n oudste was geholpen en toen begon zij. Nu wordt zij rond de 2 jaar geholpen en dan zal broertje beginnen. Zolang ze maar snel actie ondernemen vind ik alles prima.

Als ze maandag nog zo is krijgt ze een ab kuur. En inderdaad, ze had al een zetpil, maar moet 4/5 uur tussen zitten.

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Alles prima, nou ja liever niet ziek zijn. Staat er wat stom 😂.

Ik ga even douchen, want m'n zoon waant zich een baan door m'n buik en komt er zo nog uitzetten 😂😂

15. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.903
    5.164
    113
    Babii: Was wel gezellig voor een praatje maar een kamer alleen bevalt me toch stukken beter!
    Haha ik word ook zo moedeloos van al die programma's. Zeker talentenjachten.

Lasje: Zou wel heel leuk zijn als je die terug zou zien! Ik ben soms ook zo benieuwd hoe het met kinderen gaat die ik les gegeven heb.

Ik voel me nu helaas weer niet zo goed. Ik ga snel proberen te slapen

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Draca. Oh nog gefeliciteerd dan! Hardrock, wauw haha. Hier vonden alle baby's het tot nu toe nooit een probleem, harde muziek. Sliepen ze gewoon doorheen in m'n buik. Kon springen wat ik wilde haha. Veel plezier!

Flowers. Gaat het werken nog goed? En voel je niet verplicht om te reageren hoor! Ik probeer wel vaak dat soort dingen te maken. Vind koken en bakken hartstikke leuk. Alleen dit was een kant en klare brownie uit de supermarkt haha. Heb hem alleen zelf leuk aangekleed :D

Lasje. M'n billen voelen beurs haha. M'n stuitje doet echt zeer en is heel onhandig met liggen en zitten.
    Leuk dat je lekker bent wezen lunchen. Gezellig!

Madeliefje. Hier is pasta ook altijd goed. Vooral omdat de kinderen dat ook altijd lekker vinden. Heb vooral nog last van m'n stuitje. Maar ben allang blij dat ik de baby gelijk voelde.
    Vervelend dat je weer zo beroerd bent.. Hopelijk helpt het slapen. Heb wel veel respect voor je hoor, je doet het zo goed!

Babii. Vervelend dat A zoveel pijn heeft, zo sneu. Hopelijk slaapt ze lekker verder.

Hier inmiddels weer wakker..

17. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Wat een nachtbrakers zijn wij... Elke nacht wel één die nog laat berichten plaats!

Madeliefje snap ik heel goed... Je hoopt toch dat ze allemaal goed terecht komen en dat hun leven gaat zoals ze dat willen en dat ze vooral gelukkig zijn. De helft van de kids zie je nooit meer maar toch haha vaak zijn de kinderen die dan eerst zullen zeggen, hé juf!

Maar rust even goed uit.. Want je voelt je nog niet toppie zo te horen!

Babbii hoe was je nacht? Is de jongste nog vaak wakker geweest? Ik hoop dat het wat beter met der gaat dan gister. De kleine in je buik ook wat rustiger geworden na het douche?

Boommm dat klinkt niet fijn! Hoe heb je verder geslapen? Haha die van mij trapt en schopt als muziek hard staat dus soms doe ik de volume iets zachter😜

Ik ben hier totaal niet lekker ik werd vannacht wakker met heftige misselijkheid en buikpijn boven in me buik. 2 minute later aan de race en stond ik dan om half 4 onder de douche omdat ik zo buikpijn had. Langzamerhand trok het weg de buikpijn en was ook zo moe... Nu voel ik me nog steeds niet lekker dus ik ga even kijken of ik nog wat kan slapen..denk een griepje

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou Lasje, zou die bovenbuik pijn niet onderschatten! Kan namelijk zw vergiftiging zijn. Dus als het aanhoudt bellen en echt even je urine laten checken.

M'n dochter was erg onrustig, maar sliep wel door. Ik wat minder daarentegen ;). Ook veel buikpijn, druk kindje en onrustig slapen.

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Madeliefje. Hoe gaat het nu?

Lasje. Beroerd haha. Heb van 01.20 tot 05.00 wakker gelegen. Strakjes als de meiden slapen ook weer eventjes naar bed.
    Haha wat grappig dat jouw baby juist zo actief wordt.

Wij zijn nu op de kinderboerderij. Kindjes vinden het geweldig en ik slenter van bankje naar bankje. Lijk wel een pinguïn.

20. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.903
    5.164
    113
    Lasje: Blijft jammer dat je een heel groot deel nooit meer gaat zien. Sommige kinderen blijven toch in je hoofd zitten.
    Wat vervelend van je nacht. Hopelijk helpt slapen een beetje. Goed in de gaten houden hoor.

Babii: Vervelend van je nacht, gelukkig sliep A wel door. Vandaag rustig dagje?

Boommm: Jeetje je hebt lang wakker gelegen. Last van je buik waardoor je niet kon slapen?

Hier echt ellende weer. Nog erger dan dinsdag. Ik ga zo nog maar een poging doen om te slapen

Deel Deze Pagina