Jeetje boommm, balen van je nachtrust, maar je bent wel officieel gedegradeerd tot pinguïn hahahaha. Madeliefje, nou rustig... Gaat hier al ruim 2 uur een carnavalsoptocht doorheen en m'n jongste ligt klaarwakker erdoor en die heeft juist haar slaap zo hard nodig!
Hier wel een goede nacht maar een mega off day. Gisteren na de massage ging het iets te lekker en dus te veel gedaan. Vandaag zo veel pijn aan mijn bekken/ rug dat het om te huilen is. Vanmorgen naar de markt geweest op de fiets en daarna moest ik gewoon plat. Man is druk laminaat aan het lekker en ik hang op de bank. Met dochter want die is niet helemaal lekker.
Oh Madeliefje wat shit zeg dat je je weer zo slecht voelt... Een beetje kunnen slapen? Hoe lang kijken ze het aan totdat ze actie ondernemen? Boommm haha pinguïn, dat vind ik een leuke benaming! Ik herken het volledig! Babii hoe is het nu?? Hopelijk zet de zw vergiftiging niet door (voor zover dat kan.....) Ik werk nog lang door namelijk tot 4 weken vooraf, 25 febr laatste werkdag. Vandaag wat boodschapjes gedaan met man, veel spullen nog gekocht en nu echt kapot... Overal pijn! Vooral m'n bekken, dus nu even plat! Lasje, gaat het nu alweer beter? Klinkt niet goed... Vaddie wat naar dat je een off day hebt... Gelukkig kan je nu even plat en bijkomen! Hopen dat je je snel weer beter voelt!
Goedenavond dames, Mag ik ook met jullie meekletsen Ik ben op 16 maart uitgerekend en ik krijg een klein meisje 😊
Ha meiden.. Ja heel raar geen bericht meldingen.. Maar zo te zien is er een hoop geschreven. Met mij gaat het... veel misselijk, niet echt lekker voelen, naja beroerd voelen. De buikpijn van vanacht heb ik niet meer gehad gelukkig ik was op dat moment ook bang voor zwangerschap vergiftiging.. ergste is dan die darm krampen en vervolgens ook nog voorweeën erbij.... nu echt grieperig... Wat naar boom dat je niet zo lekker heb geslapen... Had toch betere hoop voor je! Ik hoop dat je vannacht wat beter slaapt. Heb je vanmiddag nog even kunnen slapen? Madeliefje wat zeggen de artsen... Hoop niet dat het beroerd voelen nog erger word. Rust goed uit.. Duim voor je!! Voor de rest reageer ik later even.. Moet even me soepje afmaken
vaddie dan was de massage in ieder geval heel goed.. Beetje jammer dat jij vandaag dan op de blaren moet zitten door je enthousiasme! Is het laminaat helemaal gelegd? Hoe is het met de kleine? Heeft de kleine nog een beetje kunnen slapen ondanks de optocht? Hoe is het nu met haar en met jou? Beetje kunnen slapen?
Flower wat goed dat je gaat proberen tot de 36 weken vol te houden te werken. Denk je dat je het tot die tijd vol houd? Ik as donderdag verlof en ik kan niet wachten... Realiseer me wel dat de kleine er dan straks is en me verlof ook zo weer om is! Welkom angel!! Je mag mog steeds mee schrijve. Hoe verloopt de zwangerschap tot nu toe? Eerste kind? E wat leuk ook een meisje👍
Madeliefje. Ja m'n buik blijft mega onrustig. En dan vooral snachts haha. Wat rot dat je je zo voelt. Nu na het slapen ietsje beter? Hoop het echt! Babii. Haha ja ik waggel echt, heb jij dat niet ook nu hij helemaal ingedaald is? Flowers. Wauw, respect dat je zo lang doorwerkt! Is de pijn in je bekken al wat minder geworden? Angel. Welkom. Gezellig. Hoe gaat je zwangerschap tot nu toe? Hoe oud ben je en hoeveelste kindje is dit? Dan zet ik je op ons lijstje erbij. Lasje. Lekker, wat voor soep heb je gemaakt? Vervelend trouwens dat je je zo beroerd voelt, hopelijk knap je snel op!! Ik heb vanmiddag heerlijk 2,5 uur geslapen. Daarna nog boodschappen gedaan en toen weer plat op de bank. En daar lig ik nu nog steeds Vriend gaat zo met collega's borrelen en stappen, dus ga een saaie avond tegemoet.
Ik heb net aangegeven dat de kindjes gehaald mogen worden van mij. Voel me zo ellendig dat ik nog langer niet zie zitten en ik begin me ook alleen maar slechter te voelen. Ze gaan straks overleggen, maar aangezien ik vandaag meerdere keren heb gehoord dat ik niet te ziek moet zijn voor de ks en hun ook al hebben laten vallen dat het niet lang zo door kan gaan, denk ik dat de kindjes snel komen. Ik laat het weten zodra ik het weet!
Vaddie, je hebt in ieder geval een goede massage gehad. Het direct weer te fanatiek zijn herken ik enorm. Wel balen dat je nu dus een off dagje hebt en je meisje ook nog eens ziek is. Hopelijk snel beter! Flowers, wauw wat werk je lang door, waarom als ik vragen mag? Ben je wellicht zelfstandige waardoor je dat doet, of? Heb er diep respect voor meid. Angel, meepraten kan altijd. Gezellig! Lasje, fijn dat de buikpijn is afgenomen. Let goed op de signalen van je lijf. Wellicht heb je toch iets verkeerds gegeten en reageerde je lichaam daarop. Je bent sowieso al een stuk gevoeliger tijdens een zwangerschap. Boommm, haha, ik was al een tijdje gedegradeerd tot pinguïn. Loop inderdaad ook als een waggelend eendje, ziet er best charmant uit moet ik zeggen. Je bent serieus nog steeds veel te druk meis icm je harde buiken. Maar snap het, het leven gaat door. Zolang je nu maar weer relaxed doet meis. Madeliefje, wat enorm ruk dat je jezelf zo rot voelt meis. Hoop van harte dat de kids zsm gehaald worden. Een spoed ks is ook niet fijn, dus hoop dat ze hem snel inplannen en dat jij dus zsm beter bent en kan gaan genieten van je kindjes. Wel heel heel spannend meis! Heeft het nog gevolgen op dit termijn? En sta er wel op meis. Als je straks super beroerd bent wordt het een spoed sectio. Nu kan je je nog enigszins ietwat voorbereiden. Dikke knuff! Hier, vanmiddag was er z'n carnavalsoptocht, jawel onder de ramen van de slaapkamers van m'n kids. Nu slaapt de oudste niet meer, maar de jongste wel . Dit resulteerde dus in een dochter die ziek is, moe was en niet kon slapen en compleet overstuur was. In m'n kamer gaan liggen werkte ook niet, want ze maken een bocht en komen dan langs m'n slaapkamer. Kortom, 15 min rust op een hele dag. Veel te weinig! Moesten daarna nog op visite ivm verjaardag van m'n oom, nou ja; die van m'n man; dus ging super. Nu ligt de jongste uitgeput in bed met zetpil. Vuurrode wangen, spuit luiers en veel huilen en zeggen; doet zeer doet zeer. Arm poppetje. Moet nog zoveel doen! Wc schoonmaken, kledingkast oudste herindelen en te kleine kleding eruit enz enz. Ze slaapt weer bij opa en oma, want gaat morgen weg met opa en oma, baal er enorm van. Maar zij heeft het leuk. Morgen maar die kledingkast doen en dan morgen maar de wc ed. Ben nu echt zo goed als gesloopt 😱.
Vaddie. Vervelend van je offday. Lekker vroeg naar bed en hopelijk morgen beter. Babii. Zodra m'n vriend thuis is lig ik altijd op de bank en tijdens het slaapje van de meiden (3 uur lang) vaak ook, maar meer rust zit er echt niet in. Super kut trouwens van die carnavalsoptocht, zou daar zo boos om kunnen worden haha. Sneu voor A, hopelijk maakt ze een goede nacht. Gaat E wat leuks doen met opa en oma?
Herken dat inderdaad Boommm. Hier zit meer rust als 1,5 uur per dag er niet in. Vandaar dat ik rond 19 uur echt plat lig, maar m'n hoofd draait overuren. Moet nog zoveel doen en kan er niet tegen pfff E gaat op visite bij een tante van m'n man. M'n man was gek op haar, ze is jarig en E wilde graag mee. Vandaag was ze ook bij opa en oma, heb haar wel 2 uurtjes gezien. Maar baal zo enorm. Enerzijds is de rust best fijn even, maar mis m'n meisje enorm! Ga morgen maar profiteren van de "rust" en even snel de kledingkast doen.
Spannend madeliefje!! Ik snap dat je er elemaal klaar mee bent en je hebt het al zolang volgehouden... Onwijs trots op jezelf zijn! Ben benieuwd wanneer ze gehaal worden... Dikke knuffel hopelijk heb je er zelf rust over! Babbii wta vervelend dat de kleine meid der rust vandaag njet heb kunnen hebben. Wel leuk dat ze op stap gaan met opa en oma! Weet jkj trouwens wanneer ze jouw kleine al gaan halen straks? Doe je beetje rustig aan vanavond? Want volgens mij heb je ook veel voor je kiezen gehad vandaag. Ik hou het zeker in de gaten.. Prettig was en is het niet!
Heb precies hetzelfde. Elke keer denk ik dat ik wel klaar ben, maar ik verzin altijd nieuwe dingen om te doen. Dan wil ik de keukenkastjes anders ingericht, de babykast toch nog hersorteren of de kelder opruimen. En zo frustrerend dat het dan niet lukt. Kan daar echt heel chagrijnig en verdrietig om worden, haha. Wat leuk voor E, maar snap wel dat je haar mist. Maar ze heeft vast een super leuke dag morgen!!
Lasje, absoluut doen meis. Bij enige verandering of mogelijk vannacht hetzelfde, bel even en laat het checken. Ja, ik weet mijn datum al. Die is al z'n 4 weken geleden afgegeven geloof ik. Ivm de vele pijn. Van de week officieel bevestigd.'maar ivm meelezers plaats ik het niet online. Boommm, pffffff ben blij dat ik niet de enige emotionele doos (bedoel ik niet rot) ben die kan huilen om alles wat ik verzin en wat ik niet gedaan krijg hahaha. Het is voor de kleine meid inderdaad erg fijn. Maar ik kan gewoon heel slecht zonder ze, ook al weet ik dat ze het goed hebben en ook al halen ze het bloed onder m'n nagels vandaan. Z had me gisteren toch getackeld? Wat denk je, oma zegt: e heb je mama laten vallen? Ja zegt E. Oma zegt: maar dat mag toch niet, straks valt mama op haar buik en heeft je broertje pijn en bovendien doe je mama ook zeer, waarom deed je dat dan? Nou dat antwoord: nou oma, mama zette mij in de hoek en dat mag ook niet. Daarom dus 😱😱😱😱😱😱. 3 jaar en 4 maanden oud damn 😂😂😂😂
Leuk! Ik ben 19 jaar en dit is mijn eerste kindje. Mijn zwangerschap verloopt tot nu toe heel goed ik mag nergens over klagen heb geen kwaaltjes en kan ook nog steeds van alles doen al moet ik wel zeggen dat het steeds zwaarder word en ze van mij snel in mijn armen mag liggen. Natuurlijk wil ik dat ze pas komt als ze er klaar voor is maar derest begint wel te kriebelen. Ik ben momenteel alleen niet helemaal lekker beetje grieperig en slaap een weekje bij mijn moeder en hier is mijn nachtrust echt slecht ik kom niet in slaap en als ik in slaap val heb ik het gevoel dat ik na 15 minuten weer wakker ben. Als ik thuis slaap heb ik nergens last van en word ik ook niet wakker om naar de wc te gaan dus ik Hoop dat ik thuis weer heerlijk slaap. Ook heb ik mijn geboorteplan net afgerond zodat ik het dinsdag met de vk kan bestreken. En heb eergisteren een gipsbuik gemaakt dat maakt het slechte slapen wel een beetje goed een mooie herrinering aan de zwangerschap
De laatste loodjes wegen inderdaad het zwaarst angel. Wel super fijn dat je zwangerschap zo makkelijk verloopt. Nu de bevalling nog. Laat haar maar lekker nog even zitten tot de 37 weken. Ben je samen met je vriend? Wellicht een brutale vraag, je hebt wel een eigen huisje zo te lezen, heerlijk! Hopelijk ben je snel weer beter!
Babii. Haha nee hoor, kan er echt om huilen. En mij heel erg afreageren op m'n vriend, die heeft het naar zwaar te verduren. Hahaha wat een lekker bijdehandje. Dat wordt nog wat als ze puber is later. Angel. Vervelend dat je ziek bent, hopelijk snel weer helemaal beter. Leuk van je gips buik trouwens, heb dat nog nooit gedaan. Wat staat er allemaal in je geboorteplan? En wil je thuis of in het zkh bevallen?
♥ Zwanger ♥ Angel1233 (19 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 16 Maart 2016 - Meisje! Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje! Boommm (26 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje! Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje! Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje! Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - Jongetje! Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Jongetje! Dracaena (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Meisje! Babii (28 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongetje! Madeliefje06 (29 jaar) tweede kindjes Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Jongetje! & Jongetje! & Meisje! Lasje (23 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Meisje! Jongens: 6 & Meisjes: 7 & Verrassingen: 0 ♥ Bevallen ♥ MirjamRamon (25 jaar) derde kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 06 Januari 2016 (30 .2) ♥ Afspraken ♥ 08 februari Babii - Controle gyn. 09 februari Boommm - Controle gyn. Lasje - Controle gyn. 23 februari Lasje - Echo. ♥ Sterretjes ♥ ☆ Rae (weer zwanger), ☆ Lieke86, ☆ Inky85 (weer zwanger), ☆ Me321, ☆ Schorpioen79, ☆ Nicolletjuh, ☆ Loes221983. --- Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!