Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel1233

Angel1233 Lid

10 aug 2014
    98
    5
    8
    amsterdam
    Babii mijn vriend en ik zijn nog samen alleen loopt het niet allemaal zo soepel momenteel ga er vanuit dat de hormonen meespelen en het voor ons beide spannend is het komt toch steeds dichterbij. En van mij mag ze blijven zitten tot ze er klaar voor is om de wereld te verkennen.

Boommm ik wil in het ziekenhuis bevallen. In mijn geboorte plan staat onder andere dat ik het zonder pijnbestrijding wil proberen en alleen als ik er nadrukkelijk om vraag ik pijnbestrijding wil. ik denk dat ik ook met de tens wil gaan bevallen als ik toch pijnbestrijding ga gebruiken en dat ik de baby zelf aan wil pakken. En verder staat er in dat ze alles wat ze gaan doen met mij moeten overleggen en ook mij vragen of ik het met dingen eens ben. Ik weet dat we niet kunnen weten hoe het loopt maar vind communicatie toch heel belangrijk.
    Een gipsbuik is inderdaad super leuk ik heb het gewoon met de prenatal set gedaan en ga het nu brengen naar een vrouw die goed is in het versieren dan wanneer ik bevallen ben gaat ze de baby haar gegevens op de buik zetten en mooi met stof en lint versieren

2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.903
    5.161
    113
    Babii: Jeetje ik zou echt niet blij zijn met zo'n optocht. Wist je van te voren dat het echt in jouw straat zou zijn? Maarja heb je niks aan natuurlijk, valt niet tegen te houden.
    Is de huishoudelijk hulp trouwens al geweest? En niet in 1x teveel doen hoor meis.
    Snap helemaal dat je E mist, maar inderdaad wel even je kans om wat rust te pakken/iets te doen. Het knuffelen haal je wel weer in!
    Ik moet stiekem zo lachen om het gesprekje tussen E en oma hahaha. Lekker pittig karakter heeft ze toch.

Boommm: Hier ook de emoties hoor, soms echt extreem heftig. Herken dan mezelf niet eens. En ik kan me ook aansluiten bij de pinguïn degradatie club.
    Ik zou lekker vroeg proberen te slapen meis!

Angel1233: Welkom!
    Fijn dat je zwangerschap zo goed verloopt, al zal het nu zwaarder worden inderdaad. Ik hoop dat je snel opknapt van je griepje. Werk je nu nog?

3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.903
    5.161
    113
    En de kindjes worden morgen gehaald dames!! Spannenddd

4. Angel1233

Angel1233 Lid

10 aug 2014
    98
    5
    8
    amsterdam
    Madeliefje06
    Ik ben nu met verlof dat heeft mijn lichaam nu ook echt wel nodig ik probeer ook per dag te kijken hoe ik me voel en daarop plan ik mijn dingen de ene dag is het makkelijker dan de andere dag ze ligt ook al sinds 28 weken ingedaald dus ze gaat nu echt hangen op mijn banden.

En spannend ik las dat je een drieling kreeg lijkt me echt super leuk maar ook best wel zwaar zo tijdens de zwangerschap ik vind 1 soms al zwaar. ik hoop dat alles spoedig en fijn zal verlopen bij je en je snel je kindjes bij je mag hebben succes alvast

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Pffff kak ineens in meiden..... Ineens weer extreme pijn..... Zit toevallig ff op de app met madeliefje, maar reageer morgen weer hier!

Super spannend madeliefje! Komt helemaal goed!

6. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Babbii.. Gelukkig is alles voor jou duidelijk omtrent wanneer etc. En ik snap dat je ivm privacy het liever even niet deelt. We horen het van zelf wanneer de kleine er is.😉 Een echte mama die haar dochter mist, maar ze is snel weer teruh bij jou met heel veel verhalen waarschijnlijk. Hopelijk kom je in de gelegenheid om de kast te gaan doen.

Ik snap jullie tranen omtrent dingen niet kunnen heel erg goed.. Ik kan ook bepaalde dingen niet meer maar de meeste dingen gelukkig nog wel. Maar jullie ladies hebben het wel zwaar te voorduren! Maar wat een goede volhouders zijn jullie.:)

Beterschap angel!! Er heerst iets ook ik ben niet lekker.. Pak je rust en ziek goed uit.

7. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Oehh madeliefje spannend!! Maar tegelijkertijd ook wel een opluchting voor jou denk ik! Ik hoop dat je dan ook snel wat beter gaat voelen. Voor nu hoop ik dat je een beetje kan slapen ondanks de spanning en het beroerd voelen. Wat een spannende dag morgen maar wat is 7 februari toch een mooie datum! Zet hem op en geniet van je kindjes en succes met het herstel!! 💋

8. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Sterkte babbii denk je ook een beetje aan jezelf? Hoe moeilijk dat ook is met die twee meiden zo druk om je heen. Sterkte vannacht ik hoop dat die pijn beetje mag weg zakken en je een beetje goede nachtrust hebt.

9. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Grappig dat jouw bevallingsplan al helemaal vast staat.. Geen idee of dat hier gaat gebeuren en wanneer. Ach ik loop ook 1,5 week achter op jou! Goed dat je het zo duidelijk genoteerd hebt en je dit gaat bespreken. Is alleen je vriend bij de bevalling of wil je ook meer mensen erbij? Hormonen... Momenteel ben ik ook onuitstaanbaar naar manlief🙄 Heb gezegd dat ik vast wel weer de oude word... Ondanks mijn hormonen buien is die onwijs lief en heeft die begrip. Ik hoop dat het me tjou en je vriend ook goed gaat komen. Wonen jullie samen of dat niet?

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wat goed dat je alles zo duidelijk hebt beschreven. Ik heb nog nooit een bevalplan gemaakt, haha.

Madeliefje. Haha we zouden eigenlijk in een rijtje achter elkaar moeten waggelen. Super spannend trouwens, dat ze morgen gehaald worden!!! Heel veel succes, komt vast helemaal goed! Morgen heb je gewoon je drie mooie kindjes al in je armen!

Babii. Slaap lekker!

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Heel veel succes Madeliefje. Spannend hoor om te weten dat vandaag je drie kindjes geboren worden.

Hier echt een bagger nacht. Lagen er om 10 uur in maar viel pas tussen 1 en half 2 in slaap.
    Blijf echt super veel last hebben van mijn heupen/ onderrug en buik.

12. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Heb je juist veel last met slapen vaddie of eigenlijk de hele dag wel? Die massage was dat eenmalig of is dat vaker te doen voor je? In ieder geval heel naar dat je er zo last van hebt... toch even fysio anders of
    Liep je daar nou al? Vandaag een beetje 'rustig' aan.. Alhoewel dat niet helemaal kan bij jou denk ik.

Hier juist een prima nacht.. Wel steeds vaker last van voorweeën en harde buiken. Als ik naar de wc moet, als ik me omdraai, als ik verkeerd ligt, als de kleime stuitert en soms helemaal om niets. Ach de laatste loodjes wegen het zwaarst toch? En tot nu toe kan ik dat prima aan.

Madeliefje je zal dit voorlopig niet lezen maar ik hoop dat alle drie de
    Kindjes gezond zijn en het goed doen. Is de ks goed verlopen? In ieder geval neem je rust en tijd en probeer van je nieuwe baby's te genieten!

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Gaat weer lekker met de gebroken nachten lees ik alweer. Hoop dat iedereen snel weer iets beter slaapt.

Hier was ik om 3 uur nog klaarwakker, sliep ik eindelijk, werd om 5 m'n dochtertje huilend wakker en wilde water door de keelpijn. Direct zetpil erin gedaan, kwam ze om 7.30 uur weer, niks voor haar, ze komt altijd rond 9.15/9.30 uur.

Ben dus zo gaar als een ...... Wel net de kledingkast van m'n oudste gedaan! Mag wel even gaan bij shoppen, want is niks van overgebleven. Waarom groeit die meid zo ontiegelijk snel. 3 jaar en 4 maanden en maatje 110/116. Doe even normaal pfff.

Kan voor A ook alweer maatje 92 uit de berging gaan pakken. Had net die hele kast opnieuw ingericht lol.

Madeliefje, heb je al een appje gedaan, maar heel veel succes! Ik weet niet hoe laat ze gehaald worden, maar hoop stiekem al dat je aan het genieten bent en op de uitslaapkamer ligt! Dikke knuffel en ik denk aan je.

Ps Boommm, meldplicht hahahaha ;).

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ps en angel, wat naar dat het even niet zo goed gaat tussen jou en je vriend. Zijn jullie al lang samen? Hormonen kunnen een hele grote rol spelen :(. Toen ik in m'n ivf traject zat wn 3 jaar hormonen spoot, was ik serieus een hormonster ipv de oude Babii. Babii man had heel wat te verduren :(.

15. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Wat fijn dat je even de kasten heb kunnen doen babbii! Niet te veel gedaan hoop ik.:) de jongste is wel gewoon bij jou vandaag toch alleen de oudste was met opa en oma mee toch? Dat word dus echt shoppen voor jou.. Ja ze groeien vaak toch ineens hard. Ach heb je wat te doen vanaf de bank of ga je proberen de stad in te gaan?

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee, ik ga nu nog niet shoppen. Als ik zelf ga shoppen, trekt ze het toch niet aan. Ze wil tegenwoordig haar eigen kleding kiezen ;).

Best vervelend hoor z'n snelle groei, m'n dochter groeide altijd al zo snel. Zit ook altijd boven de Bovenste lijn van cb. Veel mensen denken ook dat ze allang de 4 jaar is gepasseerd haha.

Heb enkel de kast van m'n oudste gedaan, de rest had ik al gedaan. M'n jongste slaapt, dus ik ga nu even slapen. Kan normaal niet, dus maak er mooi gebruik van. Hopelijk besluit ze nu om goed te slapen!

17. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Hallo Mama's,

Ik lees vaak stiekem met jullie mee omdat ik
    24 maart uitgerekend ben van een jongetje.
    Is ons derde kindje en dolgelukkig dat het na 2 meisjes een jongen mag worden :)

Ben niet zo'n kletskous maar wilde toch even Madeliefje
    heel veel succes wensen , spannend hoor!!

18. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Slaap lekker!! Hopelijk kan je even bij slapem.

Vervelend dat je snel moet shoppen... Je hebt een lekker eigenwijs ding zo te horen haha, moet er stiekem om lachen. Dat word dus een shop moment plannen met haar.;) gaat ze niet miepen dat je haar klerenkast nu hebt opgeruimd?

19. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Madeliefje wat spannend!! Zet 'm op!! 👌🏻

Bekkenpijn is nog steeds erg aanwezig, gister echt teveel gedaan.
    Ik wil tot 4 weken vooraf werken zodat ik achteraf meer weken heb. Geen idee of dit een goede keuze is aangezien het wel heel zwaar aan het worden is! Ik werk als senior intercedent dus lekker in loondienst!
    Sorry even kort... 😔

20. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vaddie. Vervelend dat je zo'n rot nacht hebt gehad. Doe lekker rustig aan vandaag! Heb je al gedoucht? Misschien dat dat helpt?

Babii. Vind het zo zielig dat A zich weer niet lekker voelt. Hopelijk snel verbetering. Fijn dat je de kast hebt kunnen doen. Hier hebben ze juist veeeeeeel te veel kleding, ik kan echt niet stoppen met kopen. Zeker niet nu ik zo weinig doe, kasten puilen uit. Hoe lang en zwaar zijn A en E nu? Hier juist altijd hele langzame groeiers.
    Slaap lekker! Hopelijk kunnen jullie allebei een paar uurtjes slapen.

Angel. Wat vervelend dat het even niet zo goed loopt tussen jou en je vriend. Ik ben hier ook echt een kreng af en toe, kan zo onredelijk zijn. Maar gooi het altijd maar op de hormonen.

Jacq. Je mag ook af wn toe meekletsen hoor. Leuk, een jongen!! Alles blauw nu?

Madeliefje. Ik denk aan jullie! Hoop dat je kindjes al geboren zijn en alles goed gaat!

Hier wel een oké nacht gehad. Maar twee keer een uur wakker geweest. Hier echt niets gedaan deze ochtend.

Deel Deze Pagina