Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Over heen gelezen babbii😁 Helemaal top de rest is ook aan haar zelf!

Ah dat scheelt vaddie ons bed is best laag en ben blij als die straks wat hoger is! Dat schiet alweer op met de dozen en mooie is dat je de meeste weer kwijt ben.

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Angel; heerlijk he die zwangerschaosdementie. Is hier nooit meer goed gekomen, lekker hoopvol he 😋. Wat leuk al die cadeautjes, maar eh, mag toch hopen dat je wel verschillende maten in al die laden hebt; want maatje 50/56 zijn ze zo vergroeid 😋😋😋😋.

En ben je inmiddels bij je vriend of bij je ouders nog?

Jacq, zou heel fijn zijn als de kleine aan het indalen is. Betekend inderdaad dat jullie kindje is gedraaid. Een draaipoging lijkt mij niet fijn, geen ervaring mee overigens....

Lekker dat je je man er even op hebt uitgestuurd. Lekker een bankavond voor je alleen ;).

Vaddie, je bent weer lekker actief bezig geweest. Veel pijn nu of valt het mee?? Je bent verder ook njet eigenwijs aangelegd denk ik? Althans iedereen hier gaat maar door. Tja, we kunnen ook niet anders he.

Hoe is het met je dochtertje? Al iets opgeknapt?

M'n bed moet ik nog even bekijken, ga echt geen klossen nemen. Had juist meer pijn met klossen in bed te komen dan zonder klossen. Vindt het gezegend met de Kraamzorg hahahaha.

Flowers wat gaaf een babyshower, ben je goed verwend????

Hier niks te melden. Inmiddels 33 weken en dik! En helaas een dochter die klaarwakker in bed ligt en enkel roept: doet zeer doet zeer. Morgen bel ik de ha en als die geen ab voorschrijft, mocht ik altijd kno weer bellen! Dus dan doen we dat. Een week lang ruim 39 graden koorts, bijna 40 graden. Eten doet ze amper, toevallig vandaag paar happen nasi en dat was het. Drinken krijg ik er amper nog in; dus laat me niet langer afschepen. Hij geeft maar ab en anders bel ik ter plekke kno!

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dit is dus m'n dikke buik 😂😂

4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.901
    5.156
    113
    Even een kort berichtje dames. Ik zal later op iedereen reageren en meer vertellen.

Afgelopen middag zijn wij trotse ouders geworden van drie prachtige kindjes.
    Om 12:48 is M. geboren met 1655 gram, om 12:50 N. 1780 gram en om 12:53 V. 1560 gram.

Het is allemaal goed gaan. Ze hebben nog wel wat ondersteuning nodig. Met mij gaat het redelijk goed. Ik heb morgen alleen een bloedtransfusie omdat ik teveel bloed verloren heb.

Ik voeg even een afbeelding toe met de hele namen van grote zus en de drie kindjes. Het liefst de namen niet overnemen. Ik haal het later weer weg

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nogmaals van harte madeliefje! Je mag trots op jezelf zijn het zolang met zo ziek zijn te hebben volgehouden. Ga lekker genieten van je kleine schatten!

En nogmaals; prachtige namen 😍

6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.901
    5.156
    113
    Dan ga ik nog een keer zeggen dat je een prachtige buik hebt!!

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha, dank je wel meis. Vindt hem zelf niet zo mooi ;). Want voel me mega dik.

Ga lekker rusten jij!

8. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Van harte gefeliciteerd Madeliefje en Partner natuurlijk!! Wat een leuke namen en voor een drieling hebben ze volgens mij nog wel een prachtig gewicht, ben blij dat ze het goed maken! Wat naar dat je zoveel bloed bent verloren hopelijk knap je een beetje op van de bloedtransfusie! Geniet van je kindjes en de tijd die komt!!

9. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Babbii wat een prachtige buik! Heb gevoel dat je flink gegroeid bent haha😉 Ben benieuwd wat de huisarts morgen zegt, ze is nu wel al heel lang niet lekker. Ik hoop dat ze vanacht toch beetje slaapt en jij dan ook!

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik denk ook dat ik enorm ben gegroeid 😂. Waggel niet voor niks rond. Doe gezellig met Boommm mee hahahaha.

Als de Ha niks doet kan ik altijd KnO bellen. Die pikken het niet bij chronische keelontstekingen een kind zolang zo ziek laten doorlopen. Ze kennen verdorie haar dossier dus snap het überhaupt niet. Ik kan het in ieder geval niet meer aanzien. M'n moederhart huilt heel hard!

11. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Haha ach we worden beetje de waggelclub hier.;)

Ik snap dat je er als moeder niet meer tegen kan en zo te horen ga jij dit morgen even oplossen of te wel met huisarts anders kno arts. Dit is mamelijk heel zielig inderdaad! zet hem op morgen

12. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Mooie buik hoor Babii!!

Super leuke namen Madeliefje, leuk wat van je te horen.
    Succes met de transfusie

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Gefeliciteerd Madeliefje!! Super dat alles goed is gegaan en de kindjes een goede start hebben!
    Nu lekker genieten van je drie prachtige kindjes!

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Angel1233 (19 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 16 Maart 2016 - Meisje!
    Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje!
    Boommm (26 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje!
    Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje!
    Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje!
    Jacq84 (31 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje!
    Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - Jongetje!
    Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Jongetje!
    Dracaena (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Meisje!
    Babii (28 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongetje!
    Lasje (23 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Meisje!

Jongens: 5 & Meisjes: 6 & Verrassingen: 0

♥ Bevallen ♥

MirjamRamon (25 jaar) derde kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 06 Januari 2016 (30 .2)
    Madeliefje (29 jaar) tweede kindjes Geboren: ♥ M. ♥ & ♥ V. ♥ & ♥ N. ♥ op 07 Februari 2016 (32.6)

♥ Afspraken ♥
    08 februari
    Babii - Controle gyn.
    09 februari
    Boommm - Controle gyn.
    Lasje - Controle gyn.
    23 februari
    Lasje - Echo.

♥ Sterretjes ♥
    ☆ Rae (weer zwanger), ☆ Lieke86, ☆ Inky85 (weer zwanger), ☆ Me321, ☆ Schorpioen79, ☆ Nicolletjuh, ☆ Loes221983.

---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

15. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Gefeliciteerd Madeliefje.
    Fijn dat alles goed gaat met de kindjes en "redelijk" met jou.
    Wat een prachtige namen.
    Lekker rusten en genieten nu!

Babii prachtige buik hoor :)

Hier gisteravond aan de schoonmaak gegaan en verder lekker op de bank gehangen.
    Man was om 23.30 uur thuis en ligt nu zijn roes uit te slapen.
    Ben hem alleen vergeten te vragen of de oudste nu carnavalsvakantie heeft of gewoon naar de peuteropvang moet.

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @babii: ik eigenwijs? Valt reuze mee. hahaha Maar ja, inderdaad weinig keuze. En de hele dag op de bank/ in bed is ook niet gezond. Kreeg te horen van fysio en gyn dat ik echt wel in beweging moet blijven ondanks de pijn omdat het herstel anders langer duurt.
    En gisteren echt heel braaf geweest. :)
    En mooi buik!!
    Hopelijk snel ab kuur zodat ze minder last heeft van haar oren

@madeliefje: volgens mij idd mooie gewichten voor een drieling. Super knap dat je het zo lang hebt volgehouden.

Waggelen: hier ook enorm.

Weer veel wakker geweest afgelopen nacht. Maar net besloten dat ik geen dutje ga doen. Twee dagen bijna niks gedaan in huis en dat is nu wel te merken. (man moest andere dingen doen van mij haha)

17. Angel1233

Angel1233 Lid

10 aug 2014
    98
    5
    8
    amsterdam
    babii mooie buik! mijn buikje is denk ik iets kleiner dan die van jou maar ik waggel ook ontzettend hoor haha. Ik heb gelukkig wel verschillende maten liggen in de kast haha maar ook met hydrofiele luiers en lakentjes liggen de lades vol. Ik ben sinds gisteravond weer thuis wel zonder vriend die is in zijn eigen huis.

en madeliefje gefeliciteerd. geniet van je wondertjes

18. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd madeliefje! Wat een leuke namen. En inderdaad nog mooie gewichten!
    Hopen dat je je snel beter voelt, en lekker kan gaan genieten van je kleintjes!

Succes bij de huisarts babii!

Ik ga strakkies naar de verloskundige, alles word even extra gecontroleerd naarmate de klachten.
    Verder een rustig weekje voor de boeg.
    Na mijn verjaardag vieren etc veel te veel gedaan (eigenwijs):p

19. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.901
    5.156
    113
    Bedankt voor de felicitaties dames!! :)

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Geen ab, maar wel spoed afspraak kno voor morgen. Arm kindje :(.

En angel, het is ook jouw eerste ;). Ik draag zelf altijd onwijs naar voren (van achteren zie je niet dat ik zwanger ben), dus binnenkort kukel ik voorover 😋

Iedereen succes vandaag! Ik heb ook een onwijs drukke dag. Gyn en bekkenfysio

Deel Deze Pagina