Madeliefje van harte proficiat met je 3 prachtige kindjes! Ik hoop dat alles goed gaat en jullie snel genoeg aansterken om naar huis te mogen. En jij heel veel succes met je transfusie. Je kunt echt enorm trots op jezelf zijn!!! Ik ben wel heel benieuwd naar de namen die ik nu gemist heb
Arme meid nog een nacht waarin ze niet lekker is! Gelukkig kan je morgen terecht en word er hopelijk snel actie ondernomen dit is zo sneu voor haar! Succes vandaag met de drukte! Barbsan hoe was de controle bij de verloskundige? Ik hoop alles oké! Angel heb jij een beetje beter geslapen vannacht? Ik heb ook ladekast maar wist niet dat een kleine zoveel ruimte in beslag zou nemen haha! Achja... Toen ik de was ging draaien dacht ik oke nou word ik echt moeder want die was stapel gaat natuurlijk groeien.😝
Jacq. En?? Hoe dronken was je vriend toen die thuis kwam? Haha. Flowers. Wat leuk! Wat hebben jullie gedaan en ben je erg verwend? Babii. Super mooie buik heb je! Vervelend dat ze geen ab krijgt. Waarom de spoedafspraak morgen? Hopelijk kunnen ze haar helpen, want dit is ook geen doen zo. Rn succes vandaag bij de fysio en de gyn! Madeliefje. Wat een goede gewichten hebben ze trouwens! Hoe voel jij je nu na de infusie? Kan je het al een beetje bevatten dat je bevallen bent? Oja, misschien een tip. Ken je de site earlybirds? Daar kun je je aanmelden en zij maken fotoshoots van kindjes die te vroeg geboren zijn (gratis) in het ziekenhuis. Zijn hele mooie foto's altijd.
Spoed afspraak is omdat er duidelijk weer een keelontsteking is en de Ha geen donder uitvoert. Ze kunnen telefonisch niet de situatie en dosis beoordelen qua ab, dus willen haar zien. En ik voel enigszins aan m'n water dat er ook een ok gepland gaat worden.....
Madelief gefeliciflapstaart! Hopelijk is de transfusie goed gegaan en voel je je al wat beter. En wat een mooie namen! Balen Babii, maar wel fijn dat de kno het wel serieus neemt! Ik heb al die pagina's van de afgelopen dagen wel gelezen maar ik weet t echt allemaal niet meer Sorry dames Hier was mn verjaardag zaterdag echt ontzettend vermoeiend, gisteren hebben we een uitrustdag gehad. De laatste afleveringen van American Horror Story gekeken Was weer een goed verhaal . Vanavond nog naar het concert, ik hoop echt dat ik het vol ga houden. We gaan wat later aangezien het voorprogramma niet zo boeiend is en de hoofdact begint pas om half 10. Waarschijnlijk kijken of we een plekje op het balkon kunnen bemachtigen zodat ik op de reling kan leunen en op de trap kan gaan zitten als het niet meer lukt. Urgghh de nesteldrang word ook steeds erger en het feit dat ik er niets mee kan maakt het niet beter. Van de week opbergdozen bij de ikea halen en dan maar de kleertjes alvast gaan wassen en strijken. Iemand tips voor het wassen?
Draca druk druk druk ben je! Maar goed dat je gister even een rustdag heb gehad. Wat leuk dat je vanavond naar concert gaat en hoop dat je inderdaad een goed plekje kan bemachtigen.. Wel zo fijn nu! Voor het wassen... geen wasverzachter gebruiken! Wist je dat al? Dit ivm als het kind een allergie heeft. Hydrofiele doeken mag je niet strijken.. Na het wassen deze gelijk goed uitkloppen en ophangen.. Zo worden ze weer groot.. Helaas wel kreukels erin maarja als je ze strak opvouwt en even met je hand eroveheen strijkt zie je dat niet meer. En ik heb van die kleuren opvang doekjes gekocht... vangt kleuren op die afgeven. Zo blijft gestreepte kleren echt wit en bijv rood. Voor de rest succes haha het was me een berg😂
Jakkes Babii, veel sterkte! @wassen.. ik heb alles met Robijn puur en zacht gewassen met ook die wasverzachter. Alle 60 graden was de eerste keer op het babyprogramma van 95 graden en de kleding met overige dingen op 40 graden op het babyprogramma gedaan en heb gisteren de vooralsnog laatste babywas gedraaid (met het nieuwe boxkleed, jawel alles moet eraan geloven). Ruikt heerlijk trouwens.
Wasverzachter wist ik al. Wie doet er kleertjes e.d. in de droger?? Waarom mag je hydrofiele doeken niet strijken Lasje? Ik heb ook van die hele zachte kleertjes (van die teddy stof) ik ben bang dat als ik die alleen maar uithang dat het niet meer zacht is en die kun je natuurlijk niet strijken. Mijn eigen zachte kleding doe ik wel in de droger al word het daar erg statisch van maar is het wel weer zacht...
Hier gewoon alles gestreken, inclusief hydrofielen. (maar ze zijn niet nieuw) Alles gewassen op 40 graden en doe het meeste gewoon in de droger. Veel te veel werk al dat kleine spul ophangen. Idd geen wasverzachter, maar dat gebruikt ik alleen in de zomer om te zorgen dat de handdoeken en planken worden. hahahaha Dochter nu met een vriendinnetje boven aan het spelen. Wat een verschil. Dochter is net 4 en andere meisje is net 6 (gaat na de zomervakantie naar groep 3) @draca: hier trouwens alles gestreken. Ook kleding van teddystof. Met een stoomstrijkijzer gaat dat best goed.
Ik ga vanavond even uitgebreid reageren. Lig helaas plat op bed , slechte dag vandaag. Maar Boommm hij heeft zich keurig gedragen en was niet dronken hahaha. Wel aangeschoten maar dat was te verwachten. Had het erger verwacht en vond hem ook op tijd thuis
Top babbii heeft je al geantwoord draca. hoe was het in ziekenhuis babbii? Haha ik heb een hekel aan me droger.. Naja nu dan ik denk dat ik straks met kleine niet meer zonder kan haha!
Jac je man heeft zich gedragen en 23:30 is toch een heerlijke tijd haha! Was die vandaag wel een beetje te doen voor je of heb je hem flink vermeden😝
Barbsan, succes bij de vk,althans, je zal wel al geweest zijn, vervelend he die laatste loodjes, maar we hebben er zo te lezen allemaal fikse last van, de één wat meer als de ander, maar ruk is het wel . Zwanger Zijn is gewoon geen pretje. Boommm, had het al even snel uitgelegd. De HA wil geen ab voorschrijven, omdat hij niet vindt dat een kindje van deze leeftijd volgepropt moet worden met ab. Ben het dus wel met hem eens, maar ja, een kind dat niet eet en niet meer drinkt, baart mij zorgen. Dus ja, heb zelf kno gebeld en ze kon met spoed terecht na overleg kno arts. Is helaas niet m'n eigen arts, maar ga ervan uit dat deze ook gepaste actie onderneemt. Hoe voel jij je meis? Madeliefje, we hebben elkaar al op de app gesproken. Fijn dat de transfusie goed is gegaan. Hopelijk ben je snel weer aangesterkt en kan je snel je mooie kids knuffelen. Is N inmiddels al bij je geweest, of toch maar niet ivm je aansterken ed? Draca, ik wens je veel succes bij het concert, lijkt me niet tof die muziek voor je kleine, haha. Doe de kleine maar alvast gehoorbeschermers op 😜. Nee zonder gekheid, hopelijk kan je ervan genieten en ben je morgen niet compleet afgebeuld. Jacq, haha, dus wel aangeschoten en niet dronken, hilarisch hahahaha. Gelukkig is hij goed thuisgekomen en had hij de emmer niet nodig lol. Hier vandaag bij gynaecoloog geweest en bekkenfysio. M'n bekken zijn niet meer te redden, maar wisten we al. Is echt even het eea uitzingen, maar goed, nog een x aantal dagen, we tellen hier af. Gynaecoloog vond m'n gewichtstoename wel extreem in 1x dus direct bloed moeten prikken, morgenochtend hoor ik de uitslagen. Bloeddruk was nog redelijk ok, klachten waren niet helemaal ok, maar we hopen dat ik het net als bij A volhou tot de ok datum, maar we gaan er wel vanuit, is me toen ook gelukt vanaf week 24. Kindje zat goed en had het goed, mama was doodziek, vooral op het einde. Maar icm de medicatie toen en strenge controles toch gered, dus ik doe m'n best. Heb de mazzel dat het 1 kindje is, want bij een meerling kam het heel snel gaan, maar dat hebben jullie gezien. Moet nu elke week bloedprikken en bloeddruk meten. Tevens elke dag met een dipstick, wat ik al deed, m'n urine op eiwitten checken. Zijn momenteel nog 1+ dus acute zorg is niet direct nodig. Wel 24 uur in een kan plassen momenteel en dan inleveren. Zucht, het zal eens meezitten. Maar het belangrijkste, de kleine man doet het goed, vruchtwater is nog ok, alleen mama niet zo. Maar nogmaals. Die laatste dagen ga ik voor! Boommm, 22 februari check gynaecoloog
Zo dat was me een dagje wel voor jou. Goed om te horen dat ze geen risico's nemen en, hoe vervelend het ook is voor jou. Gelukkig gaat het met je kleine ventje alles goed! Vind dit erg naar voor je. Hopelijk zijn het niet meer te veel nachtjes en is het eind in zicht voor je. 💋
Lang zat aangezien ik pas 33 weken ben . En ja een zw vergiftiging is heel hels. Je kan goed, heel goed ziek zijn en je leeft met veel pijn. Maar nogmaals: zolang hij het goed doet, probeer ik het te rekken en de artsen ook. M'n bloeddruk is nog ok dus dat is al erg positief. Hopelijk m'n organen ook.
Ach, heb bij m'n jongste va week 24 ermee gelopen. Ze bleef zitten tot week 38. Maar was toen ook echt doodziek hoor.
Bedankt dames! Vanochtend de bloedtransfusie gehad en dat ging goed. Ik heb nu wel wat last van de wond en ik ben ontzettend moe, maar ik mag niet klagen. Moet alles echt nog gaan bevatten. Zo snel gegaan. De kindjes krijgen hun voeding via een infuus en worden ondersteund bij het ademen. Gaat allemaal goed met ze gelukkig. Ik heb net lekker V vastgehouden. Enorm fijn gevoel. En N (N die thuis is, nu hebben we twee N'en ) is vanmiddag heel eventjes langs geweest. Ben zo trots op haar ook. Is toch niet niks voor haar. Dizzy: Ik zal je zo even een pb'tje sturen met de namen! Dracaena: Hopelijk hou je het concert vol. Ik hoop dat het leuk hebt. Denk wel dat je morgen helemaal kapot bent. Babii: Zo sneu voor A allemaal (hoevaak ik dat de afgelopen dagen ook niet heb gezegd. Heb zo met haar te doen). Hopen op morgen ab en dat het snel aanslaat. Zal jou ook wat geruster stellen. En ik ben ook benieuwd naar jouw uitslagen. En in zo'n kan plassen is echt niet te doen met een dikke buik vond ik. Wat een gedoe. Of lag dat aan mij Maar wel fijn dat ze het wel allemaal zo goed in de gaten houden en vaak controleren, die klachten zorgen toch voor geen fijn gevoel. Ik ben ook lekker mee aan het aftellen voor je! Boommm: Hoe gaat het met jou meis?
Madeliefje, niet zo gek dat je nu last hebt van de wond. Lekker je rust pakken waar je kan meid. Heel erg belangrijk voor jouw herstel. En wat super dat je de kleine heerlijk hebt vastgehouden! Ik hoop van harte dat je jezelf snel wat beter voelt. Elke dag zal een stukje beter gaan . Bluhhhhh, lig hier in bed met fikse krampen.... Denk wat voel ik nu weer? Jep weer spastische darm en wc bezoek. Wordt er alles behalve vrolijk van, zit alweer 25 min op het toilet. Ben moe en gesloopt en wil slapen. Denk elke keer dat m'n bevalling is begonnen en dan blijkt het dit te zijn....