Ah wat fijn madelief dat alles goed gegaan is. Die wond zal je nog best wel voelen, maar dat zal wel wat beter worden. Wat fijn dat je 1 van de drie heb mogen vast houden en knuffelen.. Een erg speciaal moment!! Wat vind N van haar broertjes en zusje? Of heeft zij ze nog niet kunnen/mogen zien. Fijn dat ze in ieder geval langs is geweest is voor jou als mama natuurlijk super!! Zo te horen maken de ukkies het na omstandigheden goed... Zo positief nieuws! Jij bent wel de klos hé babbii... Erg naar dat je dit steeds hebt en dat je denkt dat de bevalling begint. Heb je nu je zwanger bent er meer last van? Helaas is er niet veel aan te doen denk ik... Ik hoop dat je zo nog lekker mag slapen. Succes morgen bij de kno! Ga nu iok slapen kleine meid is eindelijk rustig, de niet aangename gevoel van ondere is weggetrokken samen met de voorweeën.
Hier vannacht ook aan het spoken geweest. Hypo gehad (dus mijn suiker was zo laag dat ik er enorm beroerd van was) Ondanks dat toch lekker geslapen en voor het eerst in dagen wakker geworden zonder pijn in mijn heupen/rug.
Wat fijn Madeliefje dat je al een kindje hebt kunnen knuffelen! De snede doet inderdaad pijn, krijg je ook morfine? En heb je zon papagaaienpoot boven je bed? Ik vond dat toen wel heel erg handig om overeind te komen ipv dat uit bed rollen. Pbtje komt wel als je er tijd voor hebt J Vaddie, hopelijk het begin van een goede dag voor jou. Lasje, heb je veel last van drukte in je buik als je gaat liggen? Bij mij helpt het om op mijn linkerzijde te liggen met een voedingskussen half onder mn buik en tussen mn benen. Hopen dat de zwangerschapsvergiftiging niet door zet Babii. Zon dipstick is eigenlijk ook wel een idee voor mij, ik moet nu ook iedere week bloeddruk meten en plassen in het zh maar als ik dat thuis kan doen, ben ik er natuurlijk ook meteen bij (vorige keer zw bij 34 weken). Ik zit op mn werk, laatste weekje.. aftellen is begonnen!
Uiteindelijk heb ik tot 4.30 op de wc gezeten. M'n hele buik doet er nog zeer van . Net bij kno geweest en m'n dochter heeft een ab kuur gehad. 2 maart weer terug. Bovenste luchtweginfectie plus amandelen en oren. Tja, wist ik wel he...
Bah babii, het zit je maar niet mee he. Gelukkig heeft ze nu ab, als het nu niet wegtrekt wat gaan ze dan doen? Het concert was weer geweldig Met leunen op een railing en af en toe eens gaan zitten was het best vol te houden. Naderhand wel een hoop harde buiken gehad, maar dat was te verwachten. Net nog even kisten bij de ikea gehaald dus ik kan morgen aan de was en de inpak. Nu lekker bankhangen en uitrusten
Ab werkt altijd wel. Alleen de kans dat het binnen 2 weken terugkomt is gewoon groot. Shit happens, heeft ze weer ab tot ze 2 jaar is.
Dizzy inderdaad s avonds en s nachts Is ze erg bewegelijk met gevolg harde buiken. Ik ga eens proberen op me linker zij, bedankt voor de tip. Babbi hopelijk knapt ze snel op van de ab kuur en keer het niet terug. Hebben ze het over ok gehad? Jij hebt een nare nacht achter de rug.. Het zit je allemaal even niet mee!
Draca voorzichtig hé met die kleine! Maar gelukkig heb je ondanks je harde buiken heel goed kunnen genieten. Het was het vast waatd!
Dat was het zeker Lasje. Met het besef dat het een van de laatste keren zou zijn maakt het bitterzoet. Vandaag al minder harde buiken maar wel flink last van mn banden. Hopelijk kan ik vannacht slapen zonder al teveel onderbrekingen
Dat hoop ik ook voor je hihi! Als de kleine er straks is kan je vast nog wel een keertje gaan toch? Of zie je het echt als achter laten. Hopelijk slaap je vannacht een beetje beter!
Eh Lasje, niet rot bedoeld, maar heb al meerdere malen uitgelegd waardoor haar keelontstekingen komen. En in m'n laatste berichtje staat ook dat de kans groot is dat het gewoon terugkomt helaas. Amandelen moeten er gewoon uit, ze is nu te jong. Moet in maart weer terug naar eigen kno. Ik probeer later even te reageren op iedereen. Ben nogal moe helaas....
Ps terugkeren zal het helaas ongetwijfeld doen. Maar hopelijk voorlopig niet, kans is alleen klein . Fijne avond meiden!
Dat weet ik ook maar gister had je zelf over ok dus vandaar. Dacht dat ze die keel en neus amandelen er zo vroeg mogelijk uithalen. Maar hoop dat ze op knapt!
Dizzy: Was het pb'tje weer helemaal vergeten. Maar gestuurd nu! En lekker aftellen met werken. Je bent zeker wel aan verlof toe? Dracaena: Fijn dat het concert zo leuk was. Heb je lekker kunnen uitrusten vandaag? Babii: Gelukkig de ab zo snel aanslaat, maar blijft ellendig door het idee dat het snel terug is. Ben benieuwd naar de volgende afspraak met je eigen kno arts. Helaas duurt dat nog een maand. Lekker op tijd slapen meis. Ik duim voor een betere nacht. Ik ga ook een tweede poging doen om te slapen. Slaap lekker dames
Lasje in ieder geval voorlopig voor mij de laatste. Of en wanneer er voor mij weer eentje komt zie ik dat tegen die tijd maaaarrr ik vermoed dat dat wel even op zich laat wachten. Babii wat vervelend dat ze er te jong voor is, zou een hoop terugkerende problemen schelen. Madeliefje redelijk uitgerust. Morgen weer lekker uitslapen Slaap trusten voor iedereen!
Juist niet, onder de 2 jaar is er een hele grote kans op nabloedingen, dus liever dus niet. Vindt 2 jaar al erg vroeg eerlijk gezegd . Maar de kans daaronder kunnen er dus veel nabloedingen komen, moet er niet aan denken. Ok moet ik met haar eigen kno bespreken, dit was echt Eem spoed kno arts. Begin maart weer terug. Thanks En nu ga ik languit lol
Oh echt? Haha ik dacht dat serieus.. weer wat geleerd😝 Ben benieuwd wat je eigen kno zegt. Maar voor nu laat haar er maar ff snel vanaf zijn, vind het zo sneu. Maar ga jij nou maar lekker pitten, slaap lekker!
Draca dan heb je dubbel dwars extra genoten! Nu genieten van je laatste weekjes zwanger zijn en dan straks van je kleintje!
Yes, alweer een goede nacht. Gisteren wel weer druk geweest dus wel zere harde buik. Daarom ook relax ochtend ingelast. Wel een last minute afspraak om 11 voor mijn vrijwilligerswerk.
Wow positief nieuws vaddie😝 Dan doe je het in ieder geval beter dan mij haha. Wat voor vrijwillergers werk ga je doen? Leuk!! Zet hem op zo bij het gesprek. Ik ga zo de stad in alle laatste dingentjes kopen😁