Wassen. Ik was alles voor de kinderen altijd met Zwitsal Robijn. Maar dat verkopen ze hier niet en ben bijna door m'n voorraad heen, dus moet dan even opzoek naar iets nieuws. Ruikt wel heerlijk!! Hier gaat ook veel in de droger.. Jacq. Vervelend dat je je zo rot voelde. Inmiddels wat beter? Ah netjes hoor, van je vriend! Hier kwam mijn vriend laatst wel dronken thuis. Heb m maar op de bank gelegd toen haha. Madeliefje. Wat Fijn dat ze het zo goed doen en jij je ook beter voelt sinds de transfusie. Krijgen ze volledige beademing? Heeft N de waterpokken al gehad of mag ze nog niet op bezoek bij haar broertjes en zusje? Vaddie. Wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad ondanks je hypo. Is je suiker nu wel weer goed? Draca. Wat fijn dat het concert zo leuk was en dat het goed gegaan is. Waar komen de kastjes te staan? Enne, je kan ondanks dat je moeder bent nog steeds leuke dingen doen he! Lasje. Leuk, veel plezier! Wat moet je nog allemaal hebben? Hier een paar dagen niet geweest want ging even niet zo lekker. Slaap zo beroerd en dat begint mij nu wel echt op te breken. Aupair is ook ziek (zul je net zien, haha) en vriend is natuurlijk de hele dag weg en komt pas thuis als de kinderen er al inliggen. Merk ook dat ik snel geërgerd ben naar de kinderen toe en dat vind ik zó erg.. Maargoed, nog maar een paar weken en dan hebben we eindelijk ons meisje. Heb trouwens super leuk filmpje van m'n bewegende buik, maar je kan hier geen filmpjes uploaden..
♥ Zwanger ♥ Angel1233 (19 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 16 Maart 2016 - Meisje! Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje! Boommm (26 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje! Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje! Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje! Jacq84 (31 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje! Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - Jongetje! Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Jongetje! Dracaena (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Meisje! Babii (28 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongetje! Lasje (23 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Meisje! Jongens: 5 & Meisjes: 6 & Verrassingen: 0 ♥ Bevallen ♥ MirjamRamon (25 jaar) derde kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 06 Januari 2016 (30 .2) Madeliefje (29 jaar) tweede kindjes Geboren: ♥ M. & V. & N. ♥ op 07 Februari 2016 (32.6) ♥ Afspraken ♥ 18 februari Boommm - Controle Gyn. 22 februari Babii - Controle Gyn. 23 februari Lasje - Echo. ♥ Sterretjes ♥ ☆ Rae (weer zwanger), ☆ Lieke86, ☆ Inky85 (weer zwanger), ☆ Me321, ☆ Schorpioen79, ☆ Nicolletjuh, ☆ Loes221983. --- Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!
@lasje: bestuurslid bij de speelotheek. Kom daar al een poosje als lid en eind vorig jaar bezig geweest met een project via hun. Nu gevraagd als secretaris. Officieel gestart op 8/2 maar in praktijk ga ik pas na de bevalling actief aan de gang. Nu snel dochter ophalen van school.
Boommm het zijn doorzichtige kisten waar ik alvast alle gewassen spullen in kan doen zodat het schoon blijft Heeft je vriend wel eens een papadag dat jij even je rust kan pakken? Net de lakens gewassen en zitten nu in de droger. De lading witte kleertjes zitten er nu in met gewoon wit wasmiddel. Ik ga ze naderhand wel strijken dus hopelijk is dat wasmiddel niet te erg. De hydrofiele doeken staan in koud water dus als de kleertjes klaar zijn gaan die er in. Dat word een hoop strijkwerk vanavond Heb nog wel een vraag, ik heb een duo en een normaal deken die moeten op dertig graden maar de hoeslakens (beige en grijs allemaal) mogen op 40. Zal ik het dan op 30 of 40 graden wassen?
Zooo.... Pff.. Eindelijk lekker op de bank. Bed staat op klossen planken in baby kamer opgehangen, de winkels afgestruint naar de allerlaatste spulletjes, nu eindelijk alles in huis, noodtas is bijna helemaal ingepakt... te veel gedaan dus en dat voel ik! Draca jij bent ook lekker bezig.. ga je vanavond ook nog alles strijken.. Wauw! Hier al 1 week gewassen en nog steeds niet gestreken haha. Of 2 wasjes draaien of 1 was van 30 graden. Dat is wat je zelf wilt. waarom had je de hydrofiele doeken in koud water staan? Wat leuk vaddie!! Een nieuwe uitdaging is altijd leuk.. Eerst lekker genieten van je verlof en de kleine straks!! Boom je rust pakken hoor en natuurlijk missen we je mee schrijf verhalen maar jouw gezondheid en van de kleine gaat voor. Balen dat je nog steeds niet een nacht hebt gehad waarbij je even kom bijtanken.. Beetje nare situatie dus nu. Is er niet een andere oplossing dan de au-pair voor een dagje? Ja is bij jou natuurlijk veel lastiger regelen. Of misschien snel een papa dag plannen? Wat tips maar natuurlijk weet ik niet of dat haalbaar is voor jou! Leuk dat filmen! Ik heb maar heel licht kunnen filmen. En helaas idd kunne we geen filmpjes uploaden!
Lasje ik had gelezen dat het weken in koud water voor de eerste wasbeurt het krimpen tegen gaat. Aangezien ik ze de eerste keer op 60 graden heb gewassen wilde ik zeker weten dat ze niet zouden krimpen. Zo alles naar beneden halen en dan aan de strijk
Oh aha vandaar, slim idee!! Hydrofiele doeken wassen wij op het werk standaard op 60 graden. Hier op 40 grraden alles gewassen. Succes met strijken!!!
Haha ik vond je al een ster dat je er vandaag al aan begon! Wat strijk jij allemaal dan? Oh heb vandaag weer kleertjes gekocht...😅 Weer wassen!
Alle lakens en alle (witte) kleertjes zijn nu gestreken. Waarschijnlijk eenmalig ben normaal nooit zo'n strijkheld Nu kan het allemaal nog netjes en dan in zo'n kist, die kan weer open na de verhuizing als de babykamer af is.
Boommm: Wat vervelend dat je zo slecht slaapt. En ook de aupair precies ziek nu. Zit niet mee. Hopelijk knapt zij snel op zodat jij iets meer je rust kan pakken. Je zit wel steeds in me hoofd meis. Hoop zo dat alles goed gaat. En N heeft de waterpokken nog niet gehad, dat is inderdaad de reden dat ze niet naar haar broertjes en zusje mag. Sinds gisteren is ze ook enorm aan het huilen. Komt er allemaal even uit bij haar. Ik voel me er heel rot over. Dracaena: Lekker dat je al een hoop was en strijk werk gedaan hebt!
Draca. Ah handig, die gebruik ik altijd voor de te klein geworden kleertjes. Hier ligt alles al gewassen en gestreken in de kasten. Geen papadag hier. Bijwerkt 5 dagen in de week en in het weekend proberen we altijd leuke dingen met het gezin te doen. Lasje. Drukke dag gehad dus, wel helemaal klaar nu? Madeliefje. Zo stom he, dat ze dan niet langsmogen komen. Wel heel logisch natuurlijk. Is ook een lastige situatie voor haar.. Hopelijk vind ze snel haar draai weer. Wanneer mag/moet jij naar huis? Ik vond dat toen een heel naar moment.. Hoe gaat het nu met jou? Trek je het allemaal nog?
Hier gelukkig weer redelijk goed geslapen. Mijn suiker gaat alle kanten waardoor ik me vaak niet lekker voel, ben een potvis op het droge en buik/rug/ heupen doen continu zeer. Maar verder gaat het best lekker. Straks fysio en morgen groeiecho en afspraak gyn.
Wat sneu voor N, Madeliefje, is er ook geen mogelijkheid dat ze achter glas kan gaan kijken of een mooie tekening voor de kindjes laten maken? Mijn zoontje heeft ook nog geen pokken gehad heb daar ook helemaal niet bij stil gestaan. Ben wel al heel streng naar ml geweest over verkouden mensen, dan kan hij dat met de kraamvisite straks allemaal mooi regelen; die mogen er niet bij (RS virus). Boom wat vervelend dat je zo slecht slaapt, ik heb daar niet echt een tip voor, ik verslaap me heerlijk iedere ochtend zo'n half uur en dan is het vliegen om naar het werk te komen. Misschien wat beter/regelmatiger opletten met eten Vaddie voor je suiker? Vandaag weer een afspraak bij de gyn gehad. Het is geen IUGR, gewoon een wat kleinere baby die nu fijn zn eigen lijntje doorgroeit. Ik ben nog steeds niet uit over de bevalling (ik mag kiezen voor sectio) maar heb wel alvast aangegeven dat ik geen vacuumpomp wil (lol, dat was het enige dat ik kon bedenken). Nog 2 dagen werken!!! Jippie.
Jeetje Madeliefje dat is wel vervelend voor N. Maar gezondheid gaat voorop! Dizzy heb je al zin in je verlof? Zo de "laatste" babywas zit er in. Alle bonte kleertjes met de dekens en de hoezen in het beige/grijs. Hopelijk geeft er niets af. Ik heb er al twee heel fel gekleurde kleertjes tussenuit geplukt (fel roze en donker rood). Ik denk dat ik die (het zijn wat grotere maten) pas ga wassen als we eenmaal verhuisd zijn. Eerst weken met azijn denk ik. Dus vanavond (lees: morgen ) nog 1 strijk en dan zitten er twee kisten vol. Dan nog volgende week de familie contacten waar we een hoop van over nemen dat we alvast de kleinere spullen komen halen. Dat streept wat makkelijker op de uitzet lijst. Dan weten we wat er nog moet komen en dan kunnen we nog even aan de shop Vanavond liggingsecho, we zullen eens zien of ze al goed ligt en wat voor gewicht ze haar gaan schatten. Met het strijken gisteren een hoop kleertjes in mn handen gehad waarvan ik denk dat ze die nooit zal dragen omdat ze te klein zijn
Heb echt geen energie te reageren momenteel meiden. Maar de kleine man zit nog, loop alleen om van de afspraken en veel pijn. Niks aan de hand dus, maar ga wel even rusten. Veel hoofdpijn, duizelingen, buikpijn en bekkenpijn.
Schiet het verhuizen al op draca? Wanneer ook alweer? Fijn dat alles gestreken is! Ik heb vanaf nu.... VERLOF!!!! Wow hoe fijn is dat!
Hopelijk voel je je snel wat beter babii! Was de verjaardag gezellig Lasje? Morgen de laatste lading strijken dit zit nu in de droger. 7 maart krijgen we de sleutel pas, ga van het weekend al wel beginnen met dozen inpakken. Kan het maar gehad hebben. Net liggingsecho gehad. Mevrouw ligt zo diep in mn bekken achter mn schaambeen met haar hoofd en dan ook nog gekanteld dat een goed beeld niet lukte. Laat staan een meting. Buikje was goed vol en ze heeft lange beentjes. Ben bang dat maatje 50 niet gaat passen. Wat ontzettend jammer zou zijn, daar heb ik echt leuke rompertjes in