Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Oh wat balen Babii, ik hoop voor je dat het snel minder wordt!!

Lasje wat heerlijk dat je verlof hebt, ik ben jaloers haha! Ik heb 25e pas mijn laatste dag, maar goed het is m'n eigen keuze geweest om 4 weken vooraf te stoppen.
    Dizzy ook al bijna verlof, heerlijk hoor!! :)

Ik ben echt tonnetje rond aan het worden nu, het gaat erg hard!

Madeliefje leuk dat je nog veel meeschrijft, ik kan me zo voorstellen dat je druk bent etc!

Draca ik hoop ook dat er niks voor je afgeeft, ik ben daar ook steeds bang voor. Ik ben volop aan het wassen maar het einde is wel in zicht.
    Fijn dat je een liggingsecho krijgt, wat is de reden dat je dat krijgt of is dat bij jouw verloskundige standaard oid?
    Hoe was de echo en wat schatten ze qua gewicht?

2. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Het kleur doekje heeft gelukkig alles opgenomen Flowers. Liggingsecho is bij mijn vk standaard richting 34 weken om te kijken of de groei goed is en hoe het kindje ligt. Had in mn vorige berichtje al laten weten hoe de echo was ;)

3. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Gelukkig dat het doekje alles heeft opgenomen!

We hebben ongeveer tegelijk getypt dus vandaar dat ik je berichtje niet heb gelezen! Jammer dat er geen goed beeld mogelijk was... Ze is dus wel al flink ingedaald?
    Wel prettig overigens dat je standaard een echo krijgt, dat heb ik helaas niet! Moet afgaan op de schatting die ze doen op basis van voelen.

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier vanmiddag ook echo en bezoek gyn. Ben benieuwd. Hoop zo dat hij al een datum wil prikken.

5. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Tik even in twee delen, anders is mijn verhaal weg!

Vaddie spannend... ik hoop dat je een datum gaat krijgen. Daar ben je nu natuurlijk wel aan het naar uit kijken.

Flowers vind juist super dat je door werkt tot je 36ste week. Ik moest helaas ivm ziektewet al stoppen met 34 weken wat natuurlijk heel logisch is. Maar lieverd had ik het nog twee weken volgehouden hoor! Die twee weken zijn zo om echt waar.. voor je het weet tik jij hier YEAH VERLOF!:) het voel heel gek om nu ineens vrij te zijn. Gister nog prachtige tekeningen van de kids gehad en een verwen pakketje voor mijn verlof. o ben zo blij met me collega's haha! haha groeit je buik ineens zo hard? foto!!

6. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    draca verjaardag was gezellig hoor hij viert het eigenlijk pas zaterdag maar tja hij werd 30 dus we gingen even gezellig hapje eten.;) 7 maart is zo.. ik hoop wel dat de ukkepuk even goed blijft zitten tot tegen die tijd! Wat mooi dat ze al zo goed is ingedaald.. mijne ligt wel goed maar was afgelopen maandag nog niet ingedaald(ze ging spieken want ze kon niet voelen hoe ze lag). ahh jammer... wat voor leuke rompertjes heb jij dan? Ik heb het bij standaard wit gehouden haha!

babbii hou je rustig hé.. hoe is het vandaag met je?

wat vervelend madeliefje dat ze niet mag komen kijken... maar natuurlijk wel heel logisch. de bescherming van de kindjes gaan voor!!

7. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    hier gaat alles goed zoals ik zei nu lekker verlof maar ik was al om 8 uur wakker. Ik moet zo alleen weer de stad in want mijn iphone heeft het begeven :'( mijn scherm was kapot die heb ik in de stad laten maken... en toen was de batterij leeg en sinds dien start hij niet meer op! Dus morgen ga ik mijn geld terug eisen, maar vandaag ga ik een nieuwe telefoon kopen. Wel al een mooi bod gehad voor me kapotte iphone op marktplaats haha! ik hoop dat mijn buik foto's nog kan redden.....

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dizzy. Inderdaad streng zijn qua verkouden mensen, zijn wij ook altijd. Wat lekker dat je nog zo goed slaapt! Haha geen vacuümpomp, lijkt mij ook verschrikkelijk. En zo sneu voor de baby, hebben ze volgens mij flink hoofdpijn van. Waarom mag je ook alweer kiezen voor een sectio? (Sorry, zwangerschapsdenentie..)

Draca. Wat ben je fanatiek bezig geweest de afgelopen dagen. Fijn dat alles nu gewassen en gestreken is.
    Lekkere lange dame dus. Fijn dat verder alles goed was.

Vaddie. Veel plezier bij je echo vanmiddag!

Nou aupair is weer beter, gelukkig. De meisjes zijn lekker op stap met haar. Die hebben zich verveeld denk ik de afgelopen dagen.. Maar ach haha.

9. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    wat Fijn dat de aupair weer beter is boommm! kan je nu dan wel een beetje je rust pakken? Leuk dat de meiden lekker op stap zijn en die zullen het ook leuk vinden om de aupair weer te zien

10. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Lasje ik heb hele leuke eeyoor en Mickey mouse rompertjes (ben nogal disney gek):D Haha ja op hoop van zegen dat ze niet eerder komt ;)

Vandaag de laatste lading strijken Boommm en dan ben ik er wel klaar mee. Fijn dat de aupair weer beter is, zal voor jou wel schelen!

Nu bij de kapper werd weer eens tijd.:D

11. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Wat ga je doen bij de kapper? Veel plezier en laat je lekker vertroetelen. Mijn nichtje had een model nodig.. maandag avond maar even me haren laten knippen. oeh disney altijd leuk!

12. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.887
    5.144
    113
    Boommm: Ik mag waarschijnlijk morgen naar huis. Ik heb er ook een beetje een dubbel gevoel bij..
    Ik ben weer mobiel sinds vandaag. Heeft aardig lang geduurd voor mijn gevoel. En ik ben nog steeds enorm moe terwijl ik wel goed slaap. Maar verder gaat het goed.
    Fijn dat de aupair weer beter is. Wat gingen je meiden met haar doen? Lekker je rust pakken vandaag meis! Heb je wel een redelijke nacht gehad?

Dizzy: Snap helemaal dat je zo steng bent met verkoudheid. Hier ook geweest. Sowieso hoop ik dat de verkoudheid in het land snel weer wegtrekt.
    Lekker je laatste dag werken vandaag!

Lasje: Wat vervelend van je mobiel, zeker de foto's inderdaad. Hopelijk valt het nog te redden.

Met de kindjes gaat het goed. N krijgt al minder ondersteuning met ademen.
    Mijn man is vandaag weer heel de dag werken, was heel druk op zijn werk dus moest even. N is lekker op pad met mijn zusje dus hopelijk heeft zij een fijne dag.

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Boommm, wat fijn dat de aupair beter is! Nu proberen iets meer je rust te pakken, maar dat gaat moeizaam, i know.

Madeliefje, super nieuws dat je morgen wellicht naar huis mag. Wat zal het heerlijk zijn om weer mobiel te zijn. Kan me goed voorstellen dat het een dubbel gevoel is, maar N heeft mama ook eeg hard nodig. Komt vast goed de leuke dag met je zusje en N.

Hier vandaag weer tig afspraken. Net terug van een evt andere school voor de oudste en toch de knoop doorgehakt/ die school wordt het, puur omdat de kleine meid al in groep 1 ging zitten en even vertelde dat de juf iets fout had gedaan 😂. Deed ze op andere school niet en ze blijft maar vertellen dat deze school de school is waar ze heen wil.

Ze doen enorm veel aan creativiteit en de kids begeleiden bij hun dromen. Ze werken conform freinet methode en weinig scholen doen dit!

Kortom, snel inschrijven, vol is vol!

En de pijn, tja due hoort er nu eenmaal bij, maar is vandaag weer goed aanwezig. Schoonmoeder komt zo koken en de kids doen. Heel fijn.... Ben echt ronduit gesloopt. Expres berijdt gaan slapen en toch bekaf zijn :(. Daardoor weinig energie hier te reageren, sorry meiden.

14. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je morgen alweer naar huis mag Madeliefje! Dat zal N ook wel fijn vinden.

Heel lief dat je schoonmoeder je komt helpen Babii. Ik kan me voorstellen dat het niet erg is om eventjes rust te hebben na zo'n drukke dag.

Ik zou ook zo streng zijn met verkoudheid e.d. bij de baby hoor Dizzy. Is niets mis mee, het gaat tenslotte om de gezondheid van een heel klein wezentje wat nog niet veel kan hebben.

Lasje ik heb mn haren weer eens laten kleuren en knippen. Was het zo beu, heb nogal dik haar en dan opeens kun je er helemaal niets meer mee omdat het zo zwaar valt. Dus ik vond dat ik dat wel kon doen nog voor dat de kleine komt :D

Net een nieuwe uitzetlijst uitgeprint, deze aangevinkt en dan leg ik hem naast de andere die ik heb (die lijsten verschillen allemaal zoveel) om te kijken wat er nog mist. We hebben nog wat prenatal bonnen dus die kunnen we mooi gebruiken voor de overige spulletjes.
    De laatste strijk inmiddels gedaan en alles zit in de kisten. Het inpakken van de rest kan volgende week beginnen. Eerst morgen nog lekker met lief naar de film en uit eten en zondag mn babyshower. Het worden voorlopig volle weekenden..

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier ook erg druk met afspraken, veel pijn en ongemak en het gaat daardoor geestelijk niet helemaal lekker.

Vandaag goede controle gehad. Baby wordt nu op ongeveer 2500 gram gezet. Netjes gemiddeld. Vruchtwater lijkt wel iets toe te nemen dus dat wordt in de gaten gehouden.
    Over twee weken weer op controle en een echo en dan wordt de inleiding gepland.

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Angel1233 (19 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 16 Maart 2016 - Meisje!
    Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje!
    Boommm (26 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje!
    Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje!
    Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje!
    Jacq84 (31 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje!
    Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - Jongetje!
    Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Jongetje!
    Dracaena (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Meisje!
    Babii (28 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongetje!
    Lasje (23 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Meisje!

Jongens: 5 & Meisjes: 6 & Verrassingen: 0

♥ Bevallen ♥

MirjamRamon (25 jaar) derde kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 06 Januari 2016 (30 .2)
    Madeliefje (29 jaar) tweede kindjes Geboren: ♥ M. & V. & N. ♥ op 07 Februari 2016 (32.6)

♥ Afspraken ♥

18 februari
    Boommm - Controle Gyn.
    22 februari
    Babii - Controle Gyn.
    23 februari
    Lasje - Echo.

♥ Sterretjes ♥
    ☆ Rae (weer zwanger), ☆ Lieke86, ☆ Inky85 (weer zwanger), ☆ Me321, ☆ Schorpioen79, ☆ Nicolletjuh, ☆ Loes221983.

---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wauw Boommmm, jij ook al een ruk nacht zo te lezen..... Lekker vroeg was je op 😱😱😱

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

Draca. Lekker, even naar de kapper! Is je haar mooi geworden? Welke kleur? Veel plezier vanavond, naar welke film gaan jullie?

Madeliefje. En? Ben je thuis? Kwamen hier heel veel tranen toen, vond het zo naar om ze achter te laten in het ziekenhuis. Weet je al wanneer ze ongeveer mee mogen? Of hebben ze daar nog geen uitspraak over gedaan? Super goed van N trouwens!
    Ze zijn naar het Natural History Museum geweest, hebben een hele leuke dag gehad :) Had N ook een leuke dag met je zusje?

Babii. Wat fijn dat het zo'n leuke school was en goed bij E past! Kan ze sowieso terecht of is het nog even afwachten? Jij ook een slechte nacht gehad dus?

Vaddie. Fijn dat alles goed was met de baby!

Hier dus inderdaad weer een slechte nacht gehad. Maar lig nu weer even in bed, hopelijk zo even slapen. Wil strakjes nog even naar de winkel om Valentijncadeautjes te kopen. Gaan jullie nog wat doen met Valentijn?

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee, heb eigenlijk nooit wat aan Valentijn gedaan (vind ik persoonlijk enkel commercieel). Heb wel 4 jaar geleden een enorm mooi valentijnscadeau gehad, dat was de positieve test van m'n oudste meisje ❤️.

Ja, hier ook een enorme ruk nacht en nog veel pijn, misselijk, beroerd, hoofdpijn enz. Kids gaan even naar opa en oma en mama rusten.

De school mag ze inderdaad heen, als ik haar maar op tijd inschrijf. Maar schrijf haar maandag al in 😇.

20. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.887
    5.144
    113
    Dracaena: Altijd handig die prenatal bonnen! Moet je nog veel spulletjes kopen?
    Hopelijk was de film en het eten gezellig. Wel druk met een babyshower erachteraan. Maar wel heel leuk.

Vaddie: Fijn dat alles goed was en binnenkort een datum wordt geprikt.

Boommm: Ik ben weer thuis! Is inderdaad heel heftig, veel tranen gelaten. Maar N is helemaal blij. Rennen, springen, klimmen.. Bizar 😂
    Er is geen uitspraak gedaan over het naar huis gaan van de kindjes. Hoor steeds dat ik maar de 37/38 weken in mijn hoofd moet houden.
    Wat fijn dat je meiden het zo naar hun zin hebben gehad. N en mijn zusje zijn naar beekse bergen geweest. Ze houdt onwijs veel van dieren (heeft ze niet van mij ;)) dus een geslaagde dag.
    Heb je nog een beetje kunnen slapen? En geslaagd met cadeautjes? Was zeker super druk?
    Wij doen altijd wel een klein cadeautje met valentijn, maar nu heb ik natuurlijk niks kunnen halen.

Babii: Dat is nog eens een cadeau! Vind het ook een beetje een commercieel iets. Wat je allemaal wel niet ziet in de winkels.
    Heb jij nog lekker kunnen rusten? En hebben de meiden het wel leuk gehad bij opa en oma even?

Hopelijk hebben jullie beide een betere nacht dames! Ik duim voor jullie

Deel Deze Pagina