Jij hebt letterlijk 3 kleine Valentijn cadeautjes gekregen ❤️❤️❤️. Wel fijn dat je weer thuis bent meis. Zal vast heel dubbel zijn. Fijn dat N zo heeft genoten! Wij zijn ook gek op dieren en de kids ook. Heb ook een dierentuin abonnement voor ons allen. Zodra ik me weer beter voel ben ik daar weer te vinden met de meisjes haha. Ik ben wel gaan liggen, maar niet gaan slapen. Maar heb geluisterd naar je . Knap van mij he, hahah. Meisjes hebben pannenkoeken gegeten en mochten lekker in her grote bad. Werden helemaal fris en fruitig in pyama en al afgeleverd .
Jaa 😊 Dierentuin vind ik ook heel leuk. Ik ga toch ook eens nadenken over een abbonement. En straks loop je daar lekker met je drie kinderen! Haha goed dat je geluisterd hebt. En lekker dat de meiden fris en fruitig aankwamen. Konden ze gelijk hun bed in. Maak jij het ook niet te laat meis?
Babii. Dat is natuurlijk het allermooiste cadeau wat er is! Fijn trouwens dat ze naar die school kan! Ik moet ook echt een keuze gaan maken voor N en M, ben al super laat eigenlijk. Van de week maar eens naar kijken. Madeliefje. Wat fijn dat N zo blij was dat je weer thuis bent! Kan je via de webcam kijken bij de kindjes? Wat leuk, hier is de dierentuin ook altijd een grote hit! Heb vanmiddag nog een paar uur geslapen, gelukkig. Winkelcentrum was echt mega druk. Maar ben geslaagd, heb een nieuw spel voor z'n PS4 gekocht haha.
Trouwens; ik heb hier een aantal meelezers die me een soort van "stalken". Erg vervelend...... Dus ik plaats gewoon nirt heel veel privé dingen hier.
Boommm: Veel scholen zeker in de buurt om uit te kiezen? Lijkt me toch een stuk lastiger zo in het buitenland. Fijn dat je nog wat geslapen hebt. Ik kan me voorstellen dat het superdruk was. Heb je altijd met die dagen. Al enig idee wat jij gaat krijgen? Babii: Gewoon plaatsen wat je wilt plaatsen. Je kunt altijd appen als je het over iets wil hebben he meis!
Ja ik zal braaf naar je luisteren Madeliefje en op tijd gaan slapen: doe jij dat dan ook, haha. Als boommm nu ook eens luistert, dan wordt het nog wel wat met ons. Een dierentuin abonnement is zo super leuk voor de kindjes! Ja toch Boommm, vond ik ook een prachtig cadeau en was voor m'n man ook het mooiste cadeau ever! Leuk dat je een spelletje hebt gekocht voor op de ps4, mannen blijven foch mannen he hahaha. Hoe is het met je harde buiken?
En btw, snapte wat je bedoelde met Valentijn hoor Boommm.... Wij gaan morgen gewoon even naar papa toe: m'n oudste vroeg erom, dus dan doen we dat . Zo is dat Madeliefje! Maar is wel erg vervelend soms, je moet echt soms opletten wat je schrijft.
Madeliefje. Haha ja een hele hoop. En dan ook nog gemixte scholen of meisjes scholen of privé scholen... Maargoed, kan dus op m'n to-do lijstje erbij haha. Ben jij al bezig met een school of hoeft dat niet zo vroeg? Nee geen flauw idee wat ik ga krijgen.. Maar ik hou van cadeautjes, dus ben heel benieuwd Babii. Haha ik ga zo netjes slapen! Is hier een uur eerder he, dus hier is het nog best vroeg! Harde buiken zijn er nog steeds. Maar momenteel is het rustig gelukkig
Bij jullie zullen ze denk ook in z'n school outfit moeten; of kijk ik nu teveel films 🙈🙈🙈. Laat het vooral maar even rustig blijven. En is het serieus pas 22 uur bij jullie? Wauw hahahaha.
Haha dat heb je dus ook nog, scholen met uniform en zonder. De meeste zijn met uniform geloof ik. Vind het altijd wel schattig staan.
Hahah bij boommm is het natuurlijk een uur vroeger. Nooit aan gedacht. Dan moeten wij maar snel gaan slapen babii 🙈 Poeh wat een keus qua scholen. Heb je wel al een beetje een idee? Dat bijvoorbeeld meisjes scholen al afvallen? Grote kans dat N gewoon naar de school ga waar ik werk. Maar ik wil me binnenkort ook wel verdiepen in andere scholen in de buurt.
Vindt het ook erg schattig staan Boommm. En bovendien scheelt het een hoop kleding elke dag uitzoeken 😋. Lekker gemakzuchtig ben ik he, hahaha. Madeliefje; ja dat is leuk bij mama op school! Welke groep geef jij les en is het montessori of ander onderwijs?
Wow er is een hoop geschreven in die korte tijd! Hihi weet niet eens meer allemaa wat! In ieder geval fijn daf je een school heb kunnen kiezen en haar heb kunnen inschrijven babbi althans gaat inschrijven. Boom wat een keuze's bij jlu zeg hebben ze okk lange wachtlijsten bij jou? Madeliefje wat fijn dat jij weer thuis bent is het vokr jou natuurlijk heel dubbel! Is het ziekenhuis ver van jouw huis of valt dat redelijk mee? Je dochter zal in ieder geval blij zijn dat je weer thuis bent al is het dubbel voor je! Hoe gaat het verdsr met je herstel? Want op de been is anders dan weer een beetje de oude te worden. Goed nieuws dat N minder ondersteuning krijgt. Dr
Haihai, Ik ben zooooo moe dus lig alleen maar op de bank doelloos tv te kijken, maar baby zit nog gewoon in m'n buik! Hoe is het hier met iedereen?
Hihi als je bank maar lekker lig! Wat ben je aan het kijken? Hier even wat financiele dingen regelen bij moeders op bezoek en dan straks ff haar model zitten voor een nichtje. Baby wss gister heel erg stil toen ik gister avond de vk belde begon ze na 10 minutrn zich uit te leven. Alles is dus toch in orde maar mama schrok wel even.
Hier slechte nachten dus ook erg moe. Gisteren echt niks gedaan, lekker serie kijken. Vandaag beetje aan het rommelen/ schoonmaken/ opruimen. Ondanks dat alles zeer doet.
Ik ben ook steeds uitgeteld... Zeker na een dag werken, poe! We kunnen denk ik echt spreken van de laatste loodjes! Ik lig ook echt niet meer lekker en draaien doet een beetje pijn in m'n buik... Maar ja, even doorbijten nog! Jullie ook zo dik??
Ik heb alles wel gelezen, maar ik weet t niet meer zo goed. Zaterdag zijn we naar Deadpool geweest in de bioscoop. Hij is echt super grappig. Alleen jammer dat ik tijdens de film zo'n opvlieger kreeg dat ik de zaal uit moest om even op de wc bij te komen om te voorkomen dat ik knock zou gaan. Daarna lekker uit eten geweest bij een all you can eat sushi restaurant. Wees maar niet bang ik lust geen sushi, maar ze hebben daar genoeg wat ik wel mag en lust De stoel zat alleen voor geen meter dus ik zat wat schuin, ik sloeg een ronde over en zat met mn handen rond mn buik om te voorkomen dat mn ribben geplet zouden worden, komt er een serveerster langs en zegt: "Goh je doet net alsof het zwaar is, zo zit je erbij." Ik zat met mn bek vol tanden. Dat zeg je toch niet Afijn, zondag heerlijk de babyshower gehad. Thuis eerst wat spelletjes gedaan en kadootjes uit gepakt en daarna een taartversier workshop gehad, was echt super gezellig. Ondanks dat ik gesloopt was in de avond heb ik echt poep geslapen. Als manlief in de ochtend opstaat kan ik daarna wel weer een oog dicht doen zonder wakker te worden van een bos die omgezaagd wordt, maar een goede nachtrust is het natuurlijk niet. Vandaag wat dozen ingepakt en nu lekker op de bank met een stukje zelf versierde taart
Dat slecht slapen is heel herkenbaar ik slaap ook al zo slecht.... Heel vaak wakker en draaien maar het draaien doet zeer en veroorzaakt harde buiken en dan nog de voorweeen erbij. Pffff maargoed ik heb verlof en mag niet klagen. Net de hele avond ja wel 3 uur lang model gezeten voor me nichtje haar opleiding. Maar me haar is nu mooi geknipt. Ik as der eerste model voor knippen en mevrouw is perfectionistisch haha. Nu pijn in rug dus zo douche en en lekker slapen(hopen we dan) Wat naar dat je opvlieger hd in de bios heb je de film wel kunnen volgen?
Ps draca wat zei je tegen die seveerster? Zal ik ou eens leren wat zwaar hebben is.. Een opmerking die echt niet op zijn plaats is.