Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Flower hier ook dik en langzaam hangbuik zwijn haha... Zal van de week foto uploaden.

2. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Draaien doet hier ook pijn kan op geen enkele manier meer lekker ligge.
    Haha Lasje voor ik door had wat ze eigenlijk zei was ze alweer weg. Bij het afrekenen vroeg ze nog hoe lang ik nog moest. Heb er verder niks meer over gezegd was nog een erg jong grietje.

De film was goed te volgen hoor had niet veel gemist gelukkig ;)

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Succes slecht slapende dames.

Hier ook een slecht slapende dame, in ziekenhuis, met weeën die helaas de baarmoederhals in 2 uur hebben verkort van 2.1 naar 1.8. Reden dus een nacht te blijven en te kijken hoe het er morgen voor staat. Ben hier verre van blij mee 😡. Overigens lijkt het nu wel "rustig".

4. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Hier ook nog een "wakkere".
    Wat een nachten zeg!

Babii , heel veel sterkte meid.
    Hopelijk blijft de kleine nog even zitten!

5. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Sterkte babii!

6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.134
    113
    Lasje: Halfuurtje rijden dus goed te doen. Maar wel lastig plannen. En N is nog steeds heel blij dat ik weer thuis ben. Met mij gaat het goed.

Boommm: Zo vervelend dat je zo slecht slaapt en zo moe bent. Had je dat bij N & M ook?

Flower86: Ik begrijp helemaal dat je zo uitgeteld bent. Zeker omdat je ook nog werkt.

Dracaena: Fijne opmerking.. Lekker negeren. Maar wel een leuk weekend gehad zo te lezen.

Babii: Ik heb zo met je te doen meis. Hopelijk geen verandering vandaag!
    Lekkere late reactie ook op het lesgeven. Ik begon dit jaar met 3 dagen per week een groep 5. Maar na de herfstvakantie ook groep 8 door omstandigheden. Dagen zijn wat veranderd maar het bevalt me goed.

Hier net weer thuis uit het ziekenhuis. Paar uurtjes geweest en vanmiddag en vanavond weer. Vermoeiend maar heerlijk om de kindjes te zien. Gaat gelukkig goed met ze, hoewel ze N vandaag even extra in de gaten houden.

7. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Draca misschien had ze niet door dat het geen slimme opmerking was. Gelukkig weinig gemist van de film. Slapen ik heb heb van acht voor het eerste keer weer in lange tijd een super nacht gehad! Ben helemaal opgelade.

Vandaag is te horen gekregen dat me man per 1 mei in de WW komt. Erg naar hoop dat die voor die tijd weer een baan heeft. Want zolang heeft hij niet recht op een WW.

Ook het kamertje afgemaakt zo happy! Moet nog een plankje ophangen en dan is het echt af. Katten zijn sinds van acht in dr nacht verboden boven te komen dn en moet zeggen ze hebben het super gedaan
    😁

Babbi hoe is het nou met jou? Dat is even onverwachts anders nieuws. Hopelijk blijft die nog heel eventjes zitten.

Madeliefje een half uurtje is te doen toch? Is je dochtertje al mee geweest of ga jr vaak alleen of je man alleen? Hoezo werd n vandaag beetje in extra in de gaten gehouden?

Boom hoe is het met jou? Vandaag weer zo luie dag gehad?

Bijgevoegde bestanden:

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Lukt me even niet inhoudelijk op een ieder te reageren. Gisteravond was m'n baarmoederhals van 21 mm naar 18 mm gegaan. Vanochtend was hij met nog lichte contracties 17 mm. Na 2 uur is de CTG herhaald en de inwendige onderzoeken idem. Baarmoederhals nog steeds 17 mm, maar wel enorm zorgwekkend voor dit termijn!

Inmiddels voor elkaar gekregen naar huis te mogen, naar m'n kindjes, maar met volledige bedrust tot week 35. Daarna langzaam, afhankelijk van lichaam en contracties de boel langzaam weer oppakken, maar ik mag in ieder geval niks meer tillen, zware taken doen, traplopen enz enz.

Ben nu tot week 35 bij m'n schoonouders met de meiden en ben verplicht aan het rusten (zo niks voor mij). Hopelijk blijft hij nog even zitten!

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heftig Babii.
    Hopelijk blijft hij nog ff goed zitten!

10. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Wat fijn dat je weer bij de meiden mag zijn al zou het niets doen aardig zwaar voor je zijn. Heel veel sterkte!! Probeer je een beetje te laten verwennen door je schoonouders en meiden!

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hopelijk blijft de beeb nog even zitten Babii! Succes met de rust.

Sinds afgelopen nacht een zere buik, continu zodra ik sta. Komt man thuis van het werk. "jeetje hoe kan je buik zoveel groeien in 1 dag'
    Fijn...... :) Nou ja de zere buik is dus te verklaren.

Verder gaat het prut maar daar verwacht ik ook niet heel veel verbetering meer in.

12. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Fijn Madeliefje dat het allemaal oke gaat. Alleen wat is de reden dat ze N wat meer in de gaten houden? Niks zorgwekkends hoop ik?

Babii wat heb je een pech zeg, ik vind het echt vervelend voor je!
    Wel fijn dat je naar huis mag en dat je bij je schoonouders kan verblijven, dan lukt het helemaal niks doen vast een stuk beter! Zet m op!

Leuke kamer lasje!

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Lasje. Ben opnieuw begonnen aan Orhpan Black, bijna klaar nu en dan naar weer opzoek naar een nieuwe serie. Wat fijn dat je haar zo mooi geworden is.
    Wat een mooi kamertje, vind vooral het stipjes behang heel leuk!

Flowers. Nog een weekje werken toch? Respect hoor, dat je het zo lang volhoudt!

Draca. Wat een rot opmerking van die serveerster.

Jacq. Hoe is het met jou?

Madeliefje. Hoe is het vandaag met de kindjes? Wat voor hulp krijgen ze eigenlijk? Bij N sliep ik heerlijk, bij M ook zo beroerd..

Babii. Fijn dat je weer bij je meisjes bent. Maar ontzettend heftig allemaal. Hopelijk blijft de kleine man nog even lekker zitten. Ik ga voor je duimen.

Hier is het een beetje aan het rommelen. Zit nu in bad en ga zo de gyn weer bellen. Is nu gelukkig weer rustiger dan vanochtend.

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Angel1233 (19 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 16 Maart 2016 - Meisje!
    Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje!
    Boommm (26 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje!
    Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje!
    Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje!
    Jacq84 (31 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje!
    Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - Jongetje!
    Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Jongetje!
    Dracaena (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Meisje!
    Babii (28 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongetje!
    Lasje (23 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Meisje!

Jongens: 5 & Meisjes: 6 & Verrassingen: 0

♥ Bevallen ♥

MirjamRamon (25 jaar) derde kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 06 Januari 2016 (30 .2)
    Madeliefje (29 jaar) tweede kindjes Geboren: ♥ M. & V. & N. ♥ op 07 Februari 2016 (32.6)

♥ Afspraken ♥

18 februari
    Boommm - Controle Gyn.
    22 februari
    Babii - Controle Gyn.
    23 februari
    Lasje - Echo.

♥ Sterretjes ♥
    ☆ Rae (weer zwanger), ☆ Lieke86, ☆ Inky85 (weer zwanger), ☆ Me321, ☆ Schorpioen79, ☆ Nicolletjuh, ☆ Loes221983.

---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Lasje, leuk kamertje! Zag hem net op een maart fb al voorbij komen ;).

Vaddie; vervelend die pijn, leef er al maanden mee dus ken het. Heb het al vaker gezegd. Goed op je lichaam letten!

Flowers, hoe is het met jou?

Madeliefje, jeetje meis, ik app je even!!!!

Boommm, ook wij hebben contact en appen gewoon: hoop dat de kleine meid nog even blijft zitten.

Hier niet veel verandering. Zodra ik loop begint de ellende weer. Dus echt rust...

16. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Lekker op je plek blijven hoor Babii!! Goed rusten.
    Het gaat wel goed op zich, kwalen worden steeds wel meer vooral het vocht vasthouden. Slapeloze nachten zijn ook net als bij iedereen geloof ik, Volop aanwezig. Ben wel toe aan m'n verlof! 😉

Boommm ik heb volgende week donderdag mijn laatste dag, dus nog even bikkelen.

17. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Vaddie hoe is het nu met je buik? Haha grappig dat je man dat zo ineens opmerkt, merk je het zelf ook op?

Boom ik heb nog steeda niet mijn suits serie afgekeken ik ben toch onbewust aardig druk merk ik!! Hoe is het nou bij jou? De kleine zit nog steeds erin toch?;) dank ja het is geen behang het zijn stickers maar lijkt op de foto op stipjes maar het zijn hartjes! Zo verlief erop elke keer loop ik express even naar binnen want dan maakt me hartje een sprongentje haha!

Babbii ojee ook voor jou niet meer anoniem😉 Ach geef niets grappig juist dat je dus mensen herkend. Maar wat naar dat je zo hevig last hebt en al bij de kleinste dingen.. Hoop dat het van de week wat beter gaat. Word je al goed verwend?

Flower wat ben je toch een bikkel met nog steeds aan het werk zijn. Heb je straks lekker twee weken extra! Vocht vast houden begint hier nu ook.. Me trouwring gaat nu toch wel strakker zitten haha. Wel op jezelf passen hé! Moet je nog volle 2 weken of nog maar 4/5 dagen? Zet hem op je kan het!

Hier heb ik ineens last van eczeem😒 Nooit last van gehad morgen maar eens bezoekje brengen aan apotheek ik word knetter gek van die droogheid en jeuk!

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @lasje: ik zie het zelf niet zo dat mijn buik zo ineens weer gegroeid is. Voelen doe ik het wel. :)

Hier trouwens ook onder de pukkels. Schijnt een hormoon ding te zijn. :)

@babii: jij ook goed op jezelf passen. Hier vrijwillig verplicht wel rustiger aan doen. Dochter komende 1,5 week vakantie dus veel rust zal het niet worden.

19. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Oh herkenbaar Lasje die eczeem al had ik dat vroeger altijd en komt het dus net nu weer heel erg terug.
    Ik heb m'n trouwring al 4 weken niet meer om haha.
    Ik heb volgende week donderdag mijn laatste dag dus nog 5 dagen vanaf nu! Aftellennn!!

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha, voor mij ben je sowieso niet anoniem Lasje, ben moderator lol. Nee zonder geinen, ik mag niet zomaar eea bekijken ;). Maar herkende de foto's op die maart fb. Ik post er btw echt nooit!

Verwennen? Tja, morgen komt m'n rolstoel en ben daar verre van blij mee :(. Maar het is niet anders. En wat naar van je exceem! Niet fijn :(.

Vaddie, ik zou het toch proberen, maar ja, je lijkt zelf continu maar door te gaan en dan snap ik wel dat je steeds pijn hebt :(. Snap ook wel dat je niet anders kan, maar ik zou wel proberen het met meer tussenpozen te doen meid :).

Flowers, oooooo het einde is in zicht meis, wat enorm fijn!!!

Boommm, hoe is het nu? En madeliefje, hoe is het met N?

Deel Deze Pagina