Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Jeetje balen babbi... Ik had het je allemaal heel anders gegund! Maar de rolstoel maakt je wel wat mobieler dan nu toch? Kan je het(hoe naar ook) binnen wel gebruik van maken? Haha weet ik veel dat je moderator bent😝 Ook geen idee wat dat allemaal inhoud.

Vaddie probeer wel een beetje rust te pakken hoe moeilijk het ook is met je dochter die nu vakantie heeft. Kan je nog leuke dingen doen zo ja ga je dan nog wat leuks doen?

Ooh flower het schiet op nu echt aan het aftellen!!! Vroeger nooit eczeem gehad komt uit niets maargoed als een creme smeren helpt.;)

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik ben groen, kan je zien aan m'n naam ;). Moderator is dat je de pagina mede beheert en schoonhoudt.

Ik mag hem toch niet zelf voortduwen( zet je kracht en dat kan dus het eea in werking zetten. Maar kan wel naar buiten door geduwd ed te worden.

3. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Aha, leuk! Bevalt het een beetje om dat te zijn?

Jeetje zelfs dat kan dingen in werking zetten.. Meid ik hoop zo dat hij nog even tot de plande datum blijft zitten maar ik snap dat je het nu wel zat bent. Sterkte!!

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ben het niet zat, anders had ik hem al laten halen, ok was zeer dichtbij. Maar ben het stilzitten wel zat. Zo ben ik totaal niet aangelegd haha ;).

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Yes! Ik kan het nog. Eindelijk weer eens een nacht goed geslapen. (nou ja, maar 4x naar de wc gehoeven :) )

Rust: ja wissel activiteiten wel af met een uurtje bank. En de tips van de fysio helpen goed waardoor ik het wel wat langer vol hou.

@lasje: vandaag komt een vriendinnetje spelen. Gaan straks naar de kinderboerderij/ park/ speeltuin. Met de auto. Ik ga ergens op een bankje zitten en die kinderen vermaken zich wel een uurtje.

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat is fijn nieuws te lezen Vaddie! Scheelt direct weer een bak ellende.....

Hier veel krampen vannacht (gisteren onbewust de kleinste opgetild met een fikse straf van m'n sm) en lichaam reageerde direct.

Vandaag komt m'n rolstoel, dus hopelijk verlicht het het eea. Maar ben weer een dagje verder!

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Balen dat zo iets kleins als het tillen van je kinderen meteen wordt afgestraft (zowel door je lichaam als door je sm :) ) Babii.
    Hopelijk bied de rolstoel idd wat verlichting.

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Tja, krijg er direct harde buiken en dus weeën van. Dus moet mooi uitkijken/ maar hij is er dus vanmiddag naar buiten met de meiden!

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Pff. Heftig hoor!
    Knijp spontaan in mijn handjes dat ik, ondanks pijn, nog wel mobiel ben.

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Qua pijn ben ik nog redelijk mobiel. Maar als je wordt opgenomen met weeën die ook zorgen voor een verkorte baarmoederhals in 2 uur tijd van 21 mm naar 18 mm, dan is er iets echt niet goed. Dus hou me maar aan het advies!

Ben onwijs benieuwd naar Boommm!

11. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Babbii ben je nog even naar buiten geweest met de meiden? Heb je daar een beetje van kunnen genieten? wanneer moet je terug naar zk voor controle? En ja boomm is verdacht stil, als alles maar goed met der gaat!

Herkennen jullie ook zo vervelend druk in de vagina? Af en toe heb ik het gevoel alsof ze er zo uit kan vallen of dat me vruchtwater of blaas gaat knappen. Herkenbaar of niet?

Vaddie hoe is het vandaag met de pijn bij jou gegaan?

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee ben niet naar buiten geweest ;). Ik moet gewoon maandag terug naar de gyn en morgen belt hij me nog even.

Die druk kan indalen zijn of het hoofdje dat zeg maar beweegt downstairs. Heel vervelend kan dat zijn, haha.

13. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Het was ook wel erg koud!😉 Heb jij je binnnen dan wel kunnen vermaakt of wat leuks gedaan? Ach ben benieuwd of het herkenbaar was maar gelukkig wel.

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, het is wel normaal hoor. En ook continu moeten plassen, zo irritant.

Vermaken? Tja, als je continu moet zitten verveel je je snel. Maar heb gelukkig de meisjes om me heen en dat is dan wel weer vermaak genoeg, haha.

15. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Ja hou op schei uit dat plassen... Ach ik mag niet klagen!! Fijn dat die meiden mama vermaken hihi😝

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @lasje: ging best goed vandaag. Weet alleen niet wat die baby aan het sjouwen is. Zit zo hoog.. Pff doet gewoon zeer. Volgens mij is ze regelmatig met gym oefeningen bezig. Hier voel ik haar ook regelmatig duwen op de onderkant/ achterkant/ bovenkant/ zijkant. :)

Op naar een goede nachtrust dames! :)

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja en des te meer de kleine indaalt, des te meer je plast, haha. Maar ach ;).

Hier vanavond weer fikse harde buiken desondanks de rust. Wordt er wat gek van :(. Maar goed, morgen weer plat tijdens middag slaapje van de jongste, oma vermaakt dan de oudste. Zo onwijs fijn!

18. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Ojee is ze mama aan het plagen vaddie? Overigens dat strekken herken ik wel van de week voelde ik een hakje of iets.. Ze trok zich alleen te snel terug. Ik hoop dat ze wat gaat zakken voor jou! Fijne nacht rust en hopelijk morgen nog een betere dag dan vandaag!

Babbi geen idee of je dat al gezegd had. Maar ging je nou thuis kramen og bij je schoonouders? Ik hoop dat je na de bevalling snel weer de oude bent. Heb jij trouwens ook fysio of niet? Misschien ooit al eens gevraagd hoor. Enne wat een lieve schoonmama😉

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Met zware bekkeninstabiliteit en op krukken lopen wat ik al deed, heb ik bekkenfysio inderdaad. Tweemaal per week en soms meer. Zal nu nog erger worden met continu rust, maar goed, nog een paar weken.

Ik ga absoluut niet bij m'n schoonouders kramen, zou niet weten waarom 😋. Bovendien krijg je als je inwonend bent maar een klein beetje Kraamzorg ;). Nu ben ik natuurlijk niet inwonend, maar je snapt me.

Ik heb een eigen huis en het liefste ben ik morgen al thuis met de meiden. Maar helaas gaat dat even niet. Meiden zijn ook totaal ontregeld en uit hun ritme en vragen naar hun eigen bed. Erg vervelend :(.

Zodra ik thuis kom uit het ziekenhuis, ben ik weer lekker thuis met de meiden. Bij m'n jongste ook gedaan. Toen ik na 3 dagen naar huis mocht met haar, is m'n oudste ook naar huis gekomen en vanaf toen was alles weer goed en direct in het ritme.

Heb ook totaal geen pijn na m'n keizersnede gehad :). Hopelijk nu weer niet, haha

Slaap lekker allemaal!

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    En hoe ging de nacht ladies?

Hier wel redelijk. Aan mijn heupen kan ik merken dat ik gisteren geen rare fratsen heb uitgehaald. Buik (en baby) is echter behoorlijk onrustig. Buik is zo hard dat je de baby precies ziet zitten.

Zo naar het ziekenhuis voor een bezoek aan de internist. Moeder komt ook met helpen poetsen. Man viert morgen zijn verjaardag (en nog altijd flinke nesteldrang) dus hoop flink wat te kunnen doen.

Deel Deze Pagina