Misschien zijn je weeën al deels begonnen Vaddie? Hier dus een extreem harde buik, dat je er geen vinger meer kan insteken en dat is dus continu maar hier zie je dus enkel buik en geen baby . Gynaecoloog belt me vanmiddag even om te vragen hoe het is, erg lief. Maandag weer een check. Ben benieuwd of ze de keizersnede gaan vervroegen, m'n gynaecoloog is niet van het vervroegen en zeker niet onder de 38 weken. Maar denk dat hij ook geen spoed sectio wil hebben.....
Babbi fijn dat je gewoon thuis kan kramen ik denk dat het ook het lekkerst voor jezelf is! Ik duim hard voor jou en je keizersnede en hopelijk geen na pijn! Vaddie wat fijn dat je moeder even komt helpen poetsen en nesteldrang volgens mij kan je na je poets beurt van de grond bij je eten haha. Hoe was het bij de internist? Veel plezier morgen!
Ben benieuwd wat de gyneacoloog gaat zeggen babbii! Echt naar dat je het continu hebt die harde buiken. Ben dan ook idd benieuwd of ze het gaan vervroegen of niet gaan ze dat niet zomaar doen zo te lezen!
Gefeliciteerd boom!! Wat een prachtig nieuws!! Het was al zo stil dat ik dacht dat je aan het bevallen was of dat je opgenomen was. Ligt de kleine in een couveueze en gaat alles goed met haar? En natuurlijk met jou als mama ook! Ben erg benieuwd naar de naam. Maar geniet lekker van je kleine meid!!!!
Heb niet enkel harde buiken Lasje! Was opgenomen met weeën die ook daadwerkelijk wat deden, vandaar verplicht bedrust . Boommm, ik wist het natuurlijk al, maar van harte!!!!
@boomm: gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. Weeen: hmm. Nee denk ik niet. Is continu, gaat hooguit weg als ik zit. Maar ben ondertussen wel benieuwd of mijn lichaam (en de baby) er al bijna klaar voor zijn. Denk niet dat de baby is ingedaald, maar dat schijnt vrij normaal te zijn voor een tweede.
Wat lief dat ze kwam helpen poetsen Vaddie. Gefeliciteerd met de kleine Boommm! Gaat het allemaal goed? Hoe is het verder bij jou Lasje? Hier ook regelmatig harde buiken. Maar ook zonder harde buik bij bijvoorbeeld het afvegen op het toilet doet het zeer als ik over mn buik heen moet reiken. Ontzettend vermoeiend. Gisteravond nog wat laatste spullen van het lijstje gekocht. En ook heeel vaak zo'n drukkend gevoel daar beneden. Zal wel het indalen zijn maar het is wel stront irritant
Vaddie ben benieuwd hoe het zich bij jou gaat ontwikkelen... bijna 37 weken dus het is mag bijna 'safe' haha. Je snapt me neem ik aan.😉 Wanneer heb je controle? Lag het de laatste keer nog niet ingedaald? Hier ook geen idee dinsdag mag ik weer voor de laatste groei echo en hoop dat ze dan ingedaald ligt. Draca haha dat drukkend gevoel is heel vervelend en heb ik ook veel las van. Harde buiken zijn op de dag heel af en toe aanwezig, pas echt als ik te veel heb gedaan. Maar als ze er dan zijn... Zijn ze heftig en lang! Maar meest last heb ik s avonds/nacht als ik om moet draaien en in en uit bed stappen og gewoon niets doe. Achja mag niet klagen het eind is inzicht! Maargoed je hebt dus de laatste spulletjes gekocht? Heb je nu alles volledig binnen? Heb je je vluchttas al klaar?
Yep! Planning gehaald voor de verjaardag van morgen en zelfs nog wat dingen van mijn nesteldranglijstje. Mede mogelijk gemaakt dankzij mijn moeder. @lasje: ik snap hem. Merk in meerdere opzichten dat mijn lichaam echt naar de bevalling toewerkt. Sinds gisteren lopen beide honden continu achter me aan. (als ik naar de wc ga liggen/ zitten er dus 2 honden voor de deur) Maar ook sinds gisteren last van lekkende boobs, enorme afscheiding (slijmprop?) Idd nog een paar dagen en dan 37 weken. Bij dochter de magische grens. Gebeurd er niks? Dan weet ik woensdag een datum, dan afspraak gyn.
Boommm, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Is alles hoed verlopen?? Hoe gaat het nu met jou en de kleine meid? Babii zet m op he!! Lasje ik herken het gevoel onderin niet, wel het steeds meer moeten plassen en de druk op de blaas. Verder lees ik dat veel van jullie harde buiken hebben, bij mij valt dat gelukkig nog mee! Ps nog 4 dagen werken.... Ik ben er echt aan toe!
booommm gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. hoe is het nu met jullie ? ik heb de afgelopen dagen wel meegelezen ben nu alweer vergeten wat er staat haha maar heb ook hele drukke dagen gehad dus kon niet echt reageren. ik heb de afgelopen dagen alleen maar bezoek gehad en ben bezig geweest met de babykamer er moest nog laminaat gelegd worden en geverfd worden, gelukkig staan de babyspullen er nu op zijn plaats dat geeft me wat meer rust. Sinds een dag of 5 heb ik aan de rechterkant een vervelende rugpijn die niet weggaat helemaal niet tijdens het liggen. volgens de vk zijn het mijn bekken dus ik slaap nu met kruik en paracetamol. De laatste loodjes zijn voor mij ook echt steeds zwaarder aan het worden vooral omdat ik nog zoveel wil doen maar eigenlijk mijn lichaam niet meer kan het enige wat ik nog niet heb zijn de harde buiken en voor weeen daar ben ik tot nu toe best nog wel blij mee . hoe is het met jullie dames ?
Hier weer eens een teken van leven Bedankt voor alle felicitaties!! Alles gaat heel goed, ze ligt in een warmte bedje en doet het goed! Borstvoeding verloopt erg stroef maar doe erg m'n best. Hoop dat het snel een beetje gaat lopen allemaal. Hoe is het hier? Naam graag als V schrijven!
Staat trouwens een foto van haar in m'n fotoalbum hier, kun je zien als we vrienden zijn. Zal Babii even appen!
Supermooie naam Boommm. En ontzettend fijn dat het goed gaat! Lasje mn vluchttas staat nog niet klaar. doe ik wss deze week. Gisteren verjaardag gehad, twee kleine kindjes waren niet zo lekker. We rijden naar huis en voel het al in mn keel. Gaan we weer. Ontzettend slecht geslapen, recordaantal keer naar de wc geweest. Manlief is chagrijnig omdat hij niet heeft uit kunnen slapen (sochtends eenmaal wakker is voor hem ook echt wakker). En mn keel voelt als schuurpapier, mn neus loopt ook weer langzaam vast, dit worden weer leuke (minimaal ) 3 weken
Beterschap Draca. Fijn dat het al zo goed gaat Boomm. Hopelijk komt de bv snel op gang. Hier erg druk en voel me niet helemaal lekker, slecht slapen en vaak zere buik. Hopelijk komende week (ondanks de vakantie) wat extra rusten.