Even heel snel... Mooie naam boommm!! Wat goedd at je de borstvoeding probeerd vol te houden maar doe het niet totdat je gek word hé. Meer dan je best kan je niet doen! Wat naar dat je zo slecht geslapen hebt!! Hoe is het nu met je?
(Nogmaals) gefeliciteerd Boommm!! Fijn dat ze het zo goed doet! Prachtige naam en een prachtig meisje
♥ Zwanger ♥ Angel1233 (19 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 16 Maart 2016 - Meisje! Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje! Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje! Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje! Jacq84 (31 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje! Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - Jongetje! Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Jongetje! Dracaena (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Meisje! Babii (28 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongetje! Lasje (23 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Meisje! Jongens: 5 & Meisjes: 5 & Verrassingen: 0 ♥ Bevallen ♥ MirjamRamon (25 jaar) derde kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 06 Januari 2016 (30 .2) Madeliefje (29 jaar) tweede kindjes Geboren: ♥ M. & V. & N. ♥ op 07 Februari 2016 (32.6) Boommm (26 jaar) derde kindje Geboren: ♥ V. ♥ op 18 Februari 2016 (35 .2) ♥ Afspraken ♥ 18 februari Boommm - Controle Gyn. 22 februari Babii - Controle Gyn. 23 februari Lasje - Echo. ♥ Sterretjes ♥ ☆ Rae (weer zwanger), ☆ Lieke86, ☆ Inky85 (weer zwanger), ☆ Me321, ☆ Schorpioen79, ☆ Nicolletjuh, ☆ Loes221983. --- Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!
Vanmiddag ineens bloedverlies. Ze kunnen niet ontdekken waar het vandaan komt dus moet een nachtje in het ziekenhuis blijven
Met mij gaat het naar omstandigheden goed meiden. Veel rust, rolstoel en bezoeken aan zkh. Keizersnede is inmiddels vervroegd. Draca, wat verschrikkelijk bloedverlies. Geen gemeenschap gehad of bloedvaatje geknapt? Hebben ze gecheckt hoe je placenta erbij ligt en/of deze niet aan het loslaten is?
Nope geen gemeenschap gehad. Bij de echo hebben ze ook naar de placenta gekeken en daar konden ze niets ontdekken. Frummel beweegt gewoon goed. Heb alleen weer veel harde buiken. En de combo van harde buiken en bloedverlies vertrouwen ze niet. Maar al het "ernstige" hebben ze met onderzoeken al uitgesloten.
Dat is even schrikken Draca.... Gelukkig dat alle ernstige opties zijn uitgesloten! Nu gewoon in de gaten houden?? Fijn dat het goed gaat Babii (naar omstandigheden dan idd). Ben je al iets mobieler of blijft dat gewoon beperkt?
Wel fijn dat ernstige oorzaken zijn uitgesloten. Is het echt veel bloedverlies of neemt het weer af? Flowers, nee helaas is alles in een rolstoel. Zodra ik me voortbeweeg heb ik weer weeën. Gelukkig wel de ks vervroegd. Wat wel heel sneu is, is dat de meiden totaal uit hun doen zijn .
Het bloedverlies blijft voor mn gevoel hetzelfde. Niet meer maar ook niet minder. Nog even afwachten dus.
Draca wat fijn dat alle ernstige dingen zijn uitgesloten al snap ik dat je er zelf niet berust op bent of ben je daar heel nuchter in? Ben in ieder geval blij dat ze geen enkel risico nemen en je hoe vervelend dan ook een nachtje geobseveerd word. Heel veel sterkte en succes. Heb je enig idee waar ze aan denken? Babbii wat fijn dat de keisersnede vervroegd is.. Door advies van artsen of omdat je het zelf zat was? Of beiden? Naar dat je meiden zo Uit hun doen zijn... Maar het duurt niet heel lang meer voordat je weer lekker thuis bent. Al zal dat voor de meiden ook wennen zijn natuurlijk😉 Flower hoe is het met jou?
Draca, ik weet niet of het veel was meis, maar tof is het niet. Hopelijk mag je toch snel naar huis en neemt het bloeden ook af! Lasje, een keizersnede plannen ze niet in omdat jij erdoorheen zit, maar enkel als het medisch noodzakelijk is (is een grote ingreep en grote buikoperatie). Natuurlijk denken ze om het welzijn van de moeder, maar het welzijn van de baby en de medische noodzaak is veel belangrijker . Als er consequenties aan zitten voor de baby, dan doen ze het al niet. Poe wennen? Ik betwijfel het, m'n oudste vraagt steeds: mama gaan we al naar huis, wil in m'n eigen bedje slapen.... Enorm sneu, maar duurt nog wel even helaas. Heb daarna ook nog zeker 3 dagen een ziekenhuis opname .
Babbi dat hoort erbij hé die ziekenhuis opname.. elk ziekenhuis hanteert andere regels maar een vriendinnentje van mij met zw vergiftiging heeft toen ook aangegeven niet meer te trekken en daardoor werd de ks wel eerder gepland, ze heeft even moeten doordrammen maar daardoor is het wel gelukt! Vandaar mijn vraag. Al vraagt je kleine meid steeds gaan we al naar huis er komt toch weer wat verandering voor ze... Gelukkig hebben ze jou en andere waardevolle mensen om zich heen. Maar vanuit het werk zie ik hoe kinderen vaak toch aan dingen moeten wennen en schakelen twee kanten heeft. Naja slaap lekker!
Sneu voor je meiden Babii... Zet 'm op! Draca ik hoop voor je dat het minder wordt. Ik vraag me ook af net als Lasje of ze ergens aan denken?? Straks naar de VK. Ik ben echt nog meer gegroeid... Ik ben benieuwd wat ze van m'n gewicht zegt. Ik ben normaal echt petit dus ik ben ongeveer 1/3 aan lichaamsgewicht aangekomen... Houd ook wel erg veel vocht vast, ik heb enorme enkels en kuiten dus misschien dat daar de kilo's zitten...
Gisteravond nog een ctg gehad. Het eerste half uur gelijk 3 harde buiken per kwartier. Frummel had er niet veel last van zeiden ze. Na het slapen is het bloeden wel een stuk minder (en mijn God wat liggen die bedden verrot) ik vraag me alleen af of dat met de rust toestand te maken heeft. Ik heb ergens zo'n vermoeden dat het weer begint als ik weer normale dingen ga doen.
@draca: zo te horen jij dus ook rustig aan doen. Hier hetzelfde hoor. Nachten blijven over het algemeen bagger en kan overdag echt nog maar weinig doen zonder keiharde buiken te krijgen. En heupen doen eigenlijk continu zeer. Vandaag echo en morgen afspraak gyn. Merk nu aan mezelf dat ik er toch wel meer mee bezig ben en het inleiden heel spannend vind. Zou het raar staan als ik morgen aan de gyn vraag om al te kijken of er al wat verweekt is/ onstluiting is? Dan kan ik me er (geestelijk) wat beter op voorbereiden of het inleiden naar alle waarschijnlijkheid enkele uren of enkele dagen gaat duren.
@flowers: die extra kilo's kunnen heel goed van het vocht komen. Ik eet nog steeds minder dan zou moeten en ben ineens (in een week) ook een kilo aangekomen. @babii: sterkte voor jou en je meiden
Lasje, ik ken meerdere meiden die het zwanger zijn dus echt zat zijn en tig excuses bedenken en hopen dat er wordt ingeleid oid. Hier zouden ze dat nooit doen en heb ook nog nooit gehoord dat ze dit zomaar doen. Nu snap ik wel dat er bij zwangerschapsvergifitiging een ander beleid is. Maar indien het niet medisch haalbaar is voor het kindje, dan laten ze je wel doorlopen hoor. Het moet natuurlijk wel medisch verantwoord zijn voor beide partijen. Nu is het in m'n geval anders: bekkeninstabiliteit, zwangerschapsvergifitiging en nu dus weeën en verplichte bedrust, dus snap je vraag wel. Maar nee, ze hebben het niet vervroegd omdat ik er doorheen zit, het speelt mee, maar omdat ze bang zijn dat er anders een spoed sectio komt of er voortijdig ontsluiting optreedt. Ben gewezen op de gevolgen: geboren worden met natte longen ed, maar ze moeten eigenlijk wel . Voor de kids is het sowieso een erg lastige fase. Heb enorm met ze te doen. Had gehoopt de laatste weken thuis in hun veilige en stabiele omgeving door te brengen. Helaas is dit volledig mis gelopen Gelukkig zijn ze mega gek op opa en oma en andersom ook. Alleen opa en oma zijn natuurlijk bekaf en kunnen nu niet opa en oma zijn . Meiden zijn enorm vroeg wakker en erg onrustig de nachten, zijn xe thuis nooit. Dus ja; het zal zeker wennen voor ze worden en ook na de geboorte van hun broertje. Zeker gezien m'n kindjes hsp zijn en eigenlijk zeer slecht tegen verandering kunnen . Maar komt tijd, komt raad denk ik dan maar. Flowers, vocht hou ik ook snel vast en zodra je bent bevallen, zweet je die er weer uit. Ik was 2 dagen na de bevalling alweer 7 kilo kwijt en 4 dagen erna 10 kilo. Hopelijk is dit bij jou ook zo! Succes bij de vk meid! Draca, verplichte bedrust doet hier ook veel . Dus zou zomaar kunnen dat het daarmee te maken heeft hoor.... Fijn dat de harde buiken niks met de kleine doen. Geven ze ook geen verkorte baarmoederhals of ontsluiting? Hopelijk mag je naar huis! Vaddie, is helemaal niet raar hoor. Je bent immers al 37 weken en daarbij heb je een beste buik zag ik op fb maart . Dus nee, gek is het niet. Inleiden kan inderdaad lang duren 😱. Hij m'n oudste met 37 weken begonnen en met 37+4 is ze geboren. Alleen de boel moest bog verweekt worden toen. Heel apart aangezien ik ook nog weeën remmers had gehad en longrijpers toen 😱. Uiteindelijk is ze dus dmv inleiding gehaald haha. Met alle gevolgen van dien, Maar daar ben ik weer eens uitzonderlijk in 🙄.
Babii, ze heeft gisteren wel gevoeld er was wat ontsluiting maar dit was zo minimaal en het zat nog zo diep dat ze zich daar geen zorgen om maken. De arts is net langs geweest en gaat met de gyn overleggen of ik al mag mobiliseren of nog moet blijven liggen. Bloed blijft gelukkig bruin dus tot nog toe geen nieuwe vloeiing. Als ik mag gaan mobiliseren en het gaat goed mag ik vanmiddag ergens weer naar huis. Hopelijk krijg ik geen bedrust voorgeschreven want dan word ik helemaal gestoord thuis
Haha, ik kan me dat enigszins voorstellen dat je dan gek wordt. Ik word het namelijk ook 🤔. Lig nu met de oudste op bed. Zij op haar iPad en ik m'n telefoon, haha. Laten we hopen dat het bloeden wegblijft. Heb zelf een hematoom gehad, maar dan vanaf 12 dpo tot 13 weken zwangerschap. Bloedde een pak maansverband per dag en hele hematoom zat rondom vruchtzak..... Kans was toen 97% dat m'n dochter werd meegesleurd, maar ze is er gelukkig. Kan best dat er een bloedvaatje is geknapt of dat er een klein hematoom zit (laatste is nu niet erg meer hoor). Maar in het begin van m'n zw was dit wel erg .