Draca ben benieuwd.. Hoop dat je mag mobiliseren en ons vanavond goed nieuws komt brengen. Bedrust? Hoop het niet voor je!! Wel fijn dat bloeden minder/anders is geworden. Pas goed op jezelf 😉 Babbii natuurlijl komt tijd komt raad😉 Daarnaast ben je een 'harde' en krijgen ze jou en je gezin niet zo snel klein. Hoe gaat het nu met jou heb je beetje kunnen slapen? Vaddie gewoon vragen hoor, als het voor jou mentaal beter voorbereiden is. Of hij/zij het doet is een ander verhaal! Het inleiden schiet voor jou ook alweer op.. Is het de eerste keer dat je ingeleid werd of bij je dochter ook? Ik weet niet of je dat al eens verteld heb. Flowers hoe was de controle?? Zeiden ze nog wat van je 'kilo's' ? Ik hoop dat het mee valt. Heb je elke dag last van vocht? Ik merk dat het bij mij heel erg verschilt. Nou ben vanochtend bij de verloskundige geweest en heb de kleine spruit weer even kunnen bewonderen(voor zover dat kan haha) ze word nu geschat op 2342 kg nog steeds geen grote baby. Ze zit nog steeds wel onder het gemiddelde maar groeit wel op haar eigen manier! Ten aanzien van de laatste echo groeit ze keurig in lijn en dat is het belangrijkste natuurlijk. Aangezien ik in ziekenhuis wil bevallen en mijn bmi net te hoog is moet ik as vrijdag voor plaats indicatie naar het ziekenhuis. Daar krijg ik nog een echo en een gesprekje met de gyn. Naja de ziekenhuis kosten worden in ieder geval gedekt en ben verzekerd van een plaatsje!
Beeb doet het goed. Wordt geschat op ongeveer 2900 gram. Heel gemiddeld dus. Vruchtwater zit ik ondertussen wel boven gemiddeld. Vermoedelijk vanwege de schommelingen in mijn suiker. Zelfs de echoscopiste was onder de indruk van mijn buikomvang. Ze verwacht zelf (en ik blijf hopen) dat ik idd de 38 weken niet voorbij zal gaan. Vruchtwater wordt anders zorgwekkend.
Draca. Wat heftig van het bloedverlies, wat zal je geschrokken zijn! Flowers. Hoe was de controle? Haha wauw, een derde van je gewicht. Achja, vocht is er na de bevalling ook zo weer af toch? Heb je last van je enkels en kuiten? Vaddie. Kun je best vragen toch? Vervelend dat je je zo beroerd voelt. Heb je al een datum voor de inleiding? Hoe kan dat, dat je zoveel vruchtwater hebt? Vluchtig beetje bijgelezeb, maar zit nog redelijk in m'n babybubbel en heb echt 0 geheugen meer. Alles gaat goed verder met ons. Bevalling duurde erg lang. Woensdagochtend begonnen de weeën, wel erg onregelmatig en ben uiteindelijk pas donderdagochtend rond 08.30 bevallen. Maar V doet het erg goed. Ligt sinds gister bij mij op de kamer en ben zo aan het genieten van haar. V d'r sonde is er vanochtend uitgegaan en we kijken nu 24 uur lang of ze genoeg drinkt. Ze heeft nog wel wat moeite met wakker blijven en überhaupt wakker worden voor / tijdens het drinken. Maar heb goede hoop snel naar huis te kunnen.
Even weer een berichtje van mij. Het voelt rot om dit nieuws te delen in een topic die vol met geboortes en blijdschap hoort te staan, maar ik wil het toch laten weten. Wij hebben helaas vorige week, 17 februari, afscheid moeten nemen van N. Het was helemaal mis met zijn darmen en hij moest geopereerd worden. Hij kreeg tijdens de operatie direct een hersenbloeding en een hartaanval werd hem fataal. Woensdag word ons kleine mannetje begraven. Ik hoop dat ik binnenkort weer even tijd vind om te reageren op jullie en verder uitleg te geven. Maar we zijn nu heel druk met N thuis, M&V in het ziekenhuis (die het heel goed doen) en de begrafenis regelen. En er is heel veel verdriet.
@madeliefje: jeetje schrik helemaal van je bericht. Heel veel sterkte! @boomm: heb zwangerschapssuiker, vermoedelijk komt daar de grote hoeveelheid vruchtwater vandaan. Morgen afspraak gyn en een datum voor inleiding afspreken.
Madeliefje, ik wist het al. Maar nu ik het weer lees krijg ik gelijk weer kippenvel, vind het zo erg!
Wow madeliefje... Jeetje wat een heftig nieuws! Geen woorden die ik voor jullie kan vinden, behalve heel veel liefde, kracht en sterkte toegewenst! Sterkte woensdag en de aankomende tijd, V zal altijd een groot plekje in jullie hart houden!
Boom wat fijn dat de sonde eruit is, even afwachten hoe de kleine het gaat doen. Dat ze bij je op de kamer ligt is een goed teken en natuurlijk ontzettend fijn voor je!
Wat onwijs heftig Madeliefje, begrijpelijk dat er heel veel verdriet is!! Heel veel sterkte toegewenst voor jullie na het verlies van N. En neem alle tijd he, we lezen je vanzelf weer als je er aan toe bent!
Controle VK was prima, hij ligt er klaar voor, ingedaald en wel. Ik had wel een flinke harde buik en dat is vandaag niet veel minder geworden, voor het eerst ook echt veel krampen gehad waardoor ik eerder naar huis ben gegaan van werk... Ook is bloeddruk ineens stuk hoger dus het wordt echt tijd dat ik stop met werken, nog even. Nu plat en het gaat meteen stukken beter! Qua vocht zit het inderdaad vooral in m'n kuiten en enkels Boommm.... Echt niet normaal is het, ik heb ze nu weer iets hoger liggen dan is het daarna vaak wat geslonken. Heerlijk hoor Boommm, lekker in de babybubbel blijven zitten! Fijn dat het goed gaat met V! Hopen dat ze steeds beter gaat drinken. Lasje fijn dat jullie de kleine weer hebben kunnen bewonderen! Hier helaas geen echo's... Goed te weten dat je al een plekje in het ZH hebt, een zorg minder denk ik!
Ik wist het helaas ook al Madeliefje. En kan nog steeds de juiste woorden niet vinden. Hoe dichtbij zit leven en dood in dit geval . Je weet dat je me altijd kan appen! Knuffel
Madeliefje wat akelig en verdrietig, ontzettend veel sterkte gewenst! Flowers bijna met verlof gelukkig, nog even doorpakken! Ik mocht gisterenavond naar huis! Bloedverlies was alleen nog wat bruin en het rood kwam niet terug na het mobiliseren. Ze wilde nog inwendig voelen naar de ontsluiting maar zagen daar vanaf omdat ze bang waren dat ik daardoor misschien weer zou gaan bloeden. Volgende week dinsdag controle bij de gyn en als dat goed is mag ik daarna weer terug naar mijn eigen vk. Geen bedrust voor geschreven gelukkig, ik ga niet gelijk weer alles doen maar rustig aan in stapjes. En dan moet het goed komen
Draca wat fijn dat je weer lekker naar huis bent, de fijnste plek is toch thuis zijn. De reden van bloeden is dus niet gevonden? Hopelijk was dit eenmalig en verdwijnt het bloedverlies gewoon helemaal en terug naar de vk is natuurlijk het fijnst!! Hoe heb je vannacht geslapen lag je bed lekker😉
Fijn dat je weer thuis bent draca! En inderdaad rustig de boel oppakken hoor . Madeliefje, nogmaals heel veel sterkte gewenst vandaag 💙🌟💙
Ze hebben niet gevonden waar het door kwam jammer genoeg. Maar ik hoop ook dat het eenmalig was. En mijn bed lag heeeeeerlijk. Ondanks de snotneus toch goed kunnen slapen
Ze vinden vaak niks draca, maar het is super fijn dat alle ernstige oorzaken zijn uitgesloten. Is je bloeden weggebleven? Flowers, gaat wel. Hele slechte nacht gehad, veel geslapen vandaag en wat voel ik me schuldig tegenover die kleine meiden van me. Opa en oma zijn mrt ze naar het bos geweest. Maar m'n ofiste vraagt steeds dus of ik beneden wil blijven. Zo sneu .
Ach gos dat is wel sneu inderdaad.... Zo lastig uit te leggen of ze het in ieder geval te laten snappen...
Ze snapt het gelukkig wel. Maar ze is bijv enorm gesteld op haar eigen bed en slaapkamer en dus ook ons huis. Oma is best "druk" qua spanningen en det voelt ze aardig aan. Dus ze is een beetje ontregeld . Maar we hebben een aftelkalender tot haar broertje komt en ze ziet dat het einde dus in zicht is .