Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb gebeld omdat ik alleen de aanvraag bevestiging had gekregen en 4 weken verder nog steeds niks weet. Dus als je wil weten wanneer de beschikking komt zou ik ze gewoon bellen ;)

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Sowieso moet je het uwv altijd achter hun vodden aan zitten, haha. Weet er alles van helaas.

Maar gewoon op je strepen blijven staan, komt het vast goed!

3. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Hopelijk loopt alles goed draca! Oeh leuk de negen maanden beurs ik had er geen zin in mij veel te druk haha. Have fun!

Babbii hoe was jouw dag?

Krampjes? Nu he je tenminste lekker verlof... Echt van gaan genieten hoor😘

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Mijn dag..... Druk...... Moest weer naar de gynaecoloog, alles gelukkig goed! Wel de laatste keer van de check op de poli, want volgende week heeft hij de hele week cursus en daarna vindt er ergens een keizersnede plaats ;).

M'n dochtertjes waren erg stout vandaag 😋. Dus oma is gesloopt. Ik dacht weekend wel terug naar huis te gaan, maar net dus 30 min in de weer met de meiden geweest en direct weer contracties. En goede en pijnlijke pffff..... Dus tja, naar huis kan verdorie niet :(.

Net is er een andere kinderwagen gebracht, was niet blij met m'n stokke haha. Hij reed heerlijk, maar inklappen ed was een drama! Mevrouw was zo lief de wagen te brengen, dus super happy!

5. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Nou dames de negenmaandenbeurs gaat niet door. Mijn vliezen zijn gebroken en lig nu op de verloskamer aan de ctg :(

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Allemachgig, dat meen je meis? Gelukkig is het een veilig termijn, maar je had liever de kleine nog even binnen willen houden 😱.

Sterkte en zet hem op!

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @draca: sterkte en succes!

8. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Succes Draca!

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Veel succes Draca! Of heb je inmiddels al een baby in je armen? :)

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ben ook wel reuze benieuwd naar Draca!

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Angel1233 (19 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 16 Maart 2016 - Meisje!
    Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje!
    Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje!
    Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje!
    Jacq84 (31 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje!
    Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - Jongetje!
    Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Jongetje!
    Dracaena (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Meisje!
    Babii (28 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongetje!
    Lasje (23 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Meisje!

Jongens: 5 & Meisjes: 5 & Verrassingen: 0

♥ Bevallen ♥

MirjamRamon (25 jaar) derde kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 06 Januari 2016 (30 .2)
    Madeliefje (29 jaar) tweede kindjes Geboren: ♥ M. & V. & ☆N.☆ ♥ op 07 Februari 2016 (32.6)
    Boommm (26 jaar) derde kindje Geboren: ♥ V. ♥ op 18 Februari 2016 (35 .2)

♥ Sterretjes ♥
    ☆ Rae (weer zwanger), ☆ Lieke86, ☆ Inky85 (weer zwanger), ☆ Me321, ☆ Schorpioen79, ☆ Nicolletjuh, ☆ Loes221983.

---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

12. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Nog steeds geen frummel. Ik had een paar uur geleden nog steeds 2cm ontsluiting. De weeën waren zo heftig en pijnlijk dat ik nu een ruggenprik heb. Heb tussendoor nog wat dutjes gedaan. Heb ook extra weeopwekkers gekregen omdat ze af zwakte na de ruggenprik. Het is dus nog even afwachten. :(

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Balen dat het niet echt wil opschieten. Hopelijk gaan de weeën opwekkers nu hun werk doen. Lang kan het nu sowieso niet meer duren toch? Nog heel eventjes en dan heb je je prinsesje in je armen. Heel veel succes, je kan het!!

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier een beetje baaldagen. Heb ontzettend last van kraamtranen en huil om alles. Is toch een soort van droom in duigen gevallen nu, daar heb ik het best moeilijk mee. V is ons laatste kindje en ik zal dus nooit een normale kraamtijd meemaken.
    Maar dan bedenk ik mij weer hoe gelukkig ik mag zijn met drie mooie, gezonde kindjes en dan voel ik mij weer een stuk beter gelukkig.

15. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.896
    5.152
    113
    Babii: Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? En zijn E & A wat minder stout vandaag?
    Wat een tegenvaller dat het inklappen van de stokke zo lastig was. Welke wagen heb je nu?
    Is nu echt aftellen. Zelfs ik vind het spannend haha ;)

Dracaena: Hopelijk komen de weeën nu weer wat op gang door de weeënopwekkers. Spannend! Heel veel succes!

Boommm: Ach meis.. Snap de tranen helemaal. 3x op rij geen normale kraamtijd is ook niet niks. Dikke knuffel!!

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    He draca; dat is vervelend meis! Maar je bent nu dus wel 36 weken ipv 35+6, dus zie het gunstig in, haha, is toch een dagje langer meid. Zet hem op! Toen ik de ruggenprik had, werd de ontsluiting binnen 30'mjn van 6 naar 10 cm. Denk door de ontspanning.

Hopelijk komen de weeën snel en is jullie kleine er snel!

Boommm, is toch helemaal niet gek al die kraamtranen? Je bent ook nog eens vroeger bevallen en hebt best wel met enorme angst geleefd. Let it go en geniet van jullie mooie meisje!

Madeliefje, ze zijn vannacht veel wakker geweest. Vooral de oudste steeds huilen en verdrietig, voel me echt in en in slecht. Ze zijn wel vrolijk, opa is het weekend ook thuis dus die neemt nu even veel over van oma!

Met mij gaat het wel zolang ik rust hou. Ik heb je al gesproken via de app; dus ga niet openbaar vragen naar je. Dat kan iedereen denk ik wel inschatten hoe het met je gaat.

En eh; heb nu de mutsy transporter in het grijs ;). En zojuist een super gave luiertas gehad van m'n so! Ben er helemaal happy mee!

Dikke knuff

17. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.896
    5.152
    113
    Ach wat rot zeg. Snap ook dat je je zo voelt maar niet teveel aan denken. Is maar zo'n korte periode en als hun broertje er is, zijn ze het weer helemaal vergeten. En leuk dat opa er is voor hen, en voor oma ook even fijn.

Even de wagen opgezocht: ik zie je al helemaal lopen ;) en wat lief zo'n cadeau van je schoonmoeder, leuk!

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

Babii. Wat een mooie tas! Ik gebruik zelf altijd m'n eigen tas gewoon haha. Fijn dat je een nieuwe wagen hebt waar je wel helemaal tevreden over bent!
    Wat sneu dat de dames zo uit hun doen zijn. Niet slecht voelen hoor, het is nu eventjes niet anders.

Madeliefje. Hoe is het nu met V en M? Hebben ze al veel vooruitgang geboekt? Ik denk aan jullie!

Flowers. Hoe is het nu met jou? Al aan het genieten van je verlof?

19. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Zet m op Draca, hopelijk duurt het nu niet lang meer voordat je je meisje in je armen mag houden!!

Boommm wat rot van de kraamtranen maar is helemaal niet gek toch... Fijn dat de gedachten 3 prachtige dochters te hebben je er weer bovenop helpt!

Babii super leuke tas, lekker vrolijk! Ik ga denk ik de bijbehorende tas van de kinderwagen gebruiken, even aanzien of ik dat fijn vind.
    Fijn dat je zoveel steun hebt van je schoonouders, zeker in deze tijden!!

Madelief ik ben ook benieuwd hoe het met V en M gaat? Hoe gaat het verder met jou? En met N? Snapt ze het een beetje of gaat het redelijk langs haar heen?

Ik heb heerlijk verlof inderdaad, echt aan toe! Fysiek is het niet zo leuk meer. Ik ben vrij klein en slank en het lijkt gewoon haast niet meer te passen. Ik kan nauwelijks normaal zitten. Ook heb ik na de minste inspanning al harde buiken dus ik doe het rustig aan.

20. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina