Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Boommm, kan me voorstellen dat het voeden erg lang duurt. Weet nog dat ik bij m'n jongste in hoeverre ik kon aanleggen met de bloedende tepels, na 1 minuut al zat was. Was toen ook zo makkelijk, dan maar fv zucht.

Wel enorm fijn dat jullie aupair zo enorm helpt, heerlijk. Ga er ook maar 1 inhuren als ik de jackpot win, lol.

Madeliefje, update mbt MirjamRamon heb je gehad, haha. Ik vroeg toevallig van de week exact hetzelfde aan Boommm.

Ben blij dat jullie kleintjes het zo goed doen. Zou zo fijn zijn als ze mee naar huis mogen ❤️❤️🌟.

Het was gisteren inderdaad heerlijk weer. Kids zijn er best lang uit geweest met oma, en gelukkig vannacht goed geslapen!

Kwam er alleen vanochtend achter dat we morgen naar kno moeten ipv vandaag 🙈.

Draca, heb je een SUB ruptuur of een SUB totaal ruptuur of? Hoeveel hechtingen heb je? weet hoeveel pijn het kan doen en advies was hier toch echt om zeker 1 week de pijn medicatie (diclo en PCM) tezamen te slikken. En daarna dus af te bouwen.

Wel vervelend dat je moet blijven, het verlangen naar je eigen bed ken ik ook maar al te goed :(.

Hopelijk nog 1 nachtje!

Hier echt een belabberde rot nacht. Tig keer plassen en daarna zulke buikkrampen, omdat ik moest ontlasten :(. Ondertussen was het 6 uur en ging m'n sv uit bed om naar het werk te gaan en om 8 uur stond de oudste aan m'n bed: goedemorgen mama, ik heb heel goed geslapen 🙈🙈🙈. Zucht hahahaha. Thuis slapen ze tot 9.30, maar hier is het zo ontiegelijk gehorig en dat voor een eengezinswoning, pfff.

2. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Boommm wat fijn dat je inderdaad steun krijgt van de aupair, dat zal voor veel ontlasting zorgen!
    Ik ga morgen ontbijten met een vriendin aan het strand en de andere 2 high tea's staan donderdag en vrijdag gepland 😃

Draca wat naar dat jullie nog niet naar huis mogen, maar wat je zelf al zegt het is wel fijn dat ze zo goed opletten. Voor je het weet ben je weer thuis in je eigen omgeving!

Babii wat balen dat je zo'n slechte nacht had... Toch wel snoezig dat 1 van je dochters aan je bed staat met de mededeling goed te hebben geslapen haha.

Net bij de VK geweest, zoals ik al wist maar nu weer bevestigd heb gekregen loopt ons kindje ietsjes voor waardoor ze me waarschijnlijk niet overtijd laten gaan. Daarnaast is bloeddruk weer gestegen dus even aankijken hoe dat zich ontwikkelt.

3. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Draca ik mis volgens mij een heel stuk. Want waarom willen ze niet dat ze aankomt? Balen dat je nog een nachtje moet blijven maar alles voor de kleine toch? En die hormonen lekker laten gaan er komt even veel op je af!

Flowers hoe groot/zwaar schatten ze nu de kleine? Dan schiet het voor jou nu ook echt op. Je had nog meer geschreven maar ben ut al wer kwijt.😳

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat staat er niet Lasje :). Er staat dat de artsen willen zien dat ze aankomt :).

Flowers, haha, ze had heel niet goed geslapen veel onrust door ziek zijn. Hoe zwaar en groot schatten ze de kleine?

Hier schatten ze met 30 weken de kleine op 1900 gram. Vorige week werd de kleine al over de 3 kilo geschat. Maar al m'n kindjes waren al ruim over de 3 kilo met de geboorte :).

5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.887
    5.144
    113
    Boommm: Ik kan ook echt niet wachten tot het zomer is. En na een zonnige dag gisteren natuurlijk regen vandaag :(
    Ik kan me helemaal voorstellen dat het zo pittig is! Gelukkig heb je de aupair en komen jouw ouders en daarna schoonouders. Denk dat hun niet kunnen wachten om V te zien.

Fijn dat het zo goed gaat met MirjamRamon!! Goed om te lezen :)

Dracaena: Balen zeg nog een dag! Logisch natuurlijk maar snap helemaal je verlangen naar huis. Hopelijk kan dat morgen. Ik duim voor je.

Babii: Kan niet wachten tot ze naar huis mogen! En ik kan ook niet wachten tot jij naar huis kan ;)
    Fijn dat de meiden goed geslapen hebben. Hoe gaat het met A haar amandelen? Heeft ze er veel last van? Ben benieuwd naar de afspraak bij de kno-arts. En E met haar goedemorgen 😂 ik hou van haar hahaha.
    Hopelijk slaap je vannacht beter. De situatie met zulke nachten erbij is niet te doen.

Flowers: Balen zeg, hopelijk stijgt je bloeddruk niet nog meer. Ben ook benieuwd hoe zwaar en groot ze de kleine schatten. Veel plezier morgen met je vriendin. Lekker genieten.

6. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Ze doen niet echt aan schatten helaas... 😔 Dus ik weet het niet.
    Het is in ieder geval ietsjes en niet overdreven. Ik ga het volgende week eens vragen, of ze zich aan een schatting willen wagen.
    Doen/deden ze bij jullie wel aan schatten op basis van voelen? (Aangezien ik geen echo's meer krijg)

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Met 30 weken was het een groei echo, maar m'n gynaecoloog js zo ervaren (30 jaar ervaring) die voelt inderdaad aan je buik en schat dan het eea in. Bij E en A zat hij dus echt goed :).

Haha je mag haar wel een dagje lenen hoor Madeliefje, ben je uitgeblust eind van de dag. Nee hoor, ze is erg lief. Hopelijk morgen positief nieuws bij kno. Ben het nu wel zat.

8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.887
    5.144
    113
    Flowers: Sowieso blijft een schatting een schatting. Bij mij zaten ze er bij N in tegenstelling tot bij Babii echt naast. Ze werd flink geschat maar dat was ze totaal niet

Babii: Hahah weet zeker dat het een vermoeiende dag zal zijn als ik haar zal lenen, maar ik zal wel gelachen hebben.
    Ik duim voor je morgen!

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha, ja ze kan erg vol met humor zitten. Vandaag zegt ze tegen een oma in de winkel: hey mevrouw, m'n mama haar buik is echt dik! Ja zegt die oma, zit er dan wat in of heeft mama
    Teveel gegeten? Antwoord ze met rollende ogen: nee, duh m'n broertje dit erin!!!!!! Oeps hahahaha

10. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.887
    5.144
    113
    Hahaha lekker bijdehandje! :D Ik hou ervan haha

11. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Flowers hier doen ze ook niet aan schatten hoor ze meten het alleen via de echo. Je kan het vragen, niet geschoten is altijd mis toch.😉 maar schatting blijft een schatting hé zelfs met echo kunnen ze er naast zitten, maar de probleem gevallen halen ze eruit!

Babbi haha nou ik hallicuneer soms volgens mij want heb het paar keer overgelezen en vond het zo raar vandaar dat ik tegen draca zei ik mis wat haha!

12. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Draca haha sorry voor het mis lezen snap er geen drol van!😜

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hahahah, kan gebeuren hoor. Ik dacht al; heb ik verkeerd gelezen, maar kwam erachter dat jij het was :p

Madeliefje, hahahaha erg he. Schaam me soms dood om haar opmerkingen, whahahaha.

14. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.887
    5.144
    113
    Hahaha en dan te bedenken dat ze het toch van iemand zal hebben ;) :D

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wil jij nu beweren van mij 🤔🤔🤔🤔🤔🤔😉😉😉

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vaddie. Fijn dat alles nog goed was. Moet je nog lang wachten op de inleiding of komt je datum al in zicht?

Lasje. Achja, rust met 3 kinderen is natuurlijk een relatief begrip :D Ze willen continu kijken, helpen en kusjes geven, maar ach..
    Ze blijven bij ons thuis inderdaad. Eventueel kunnen ze nog naar een hotel hier in de buurt mocht het niet bevallen/te druk zijn.

Draca. Hopelijk is haar bili gehalte goed morgen! Hier mocht ze ook pas naar huis toen ze weer een beetje was aangekomen, maar ze was ook erg veel afgevallen de eerste paar dagen. Nu nog steeds komt ze niet heel veel aan.
    Gaat het kolven goed? Hier gaat het nu super, heb zelfs al een voorraadje in de vriezer liggen.

Babii. Ja joh, ben zo een uur bezig nu. Echt geen doen eigenlijk. Maargoed, alles voor de baby he? 😋 Aupair is hier helemaal niet zo duur, maar in Nederland wel geloof ik. Vervelend dat je zo'n rot nacht gehad hebt. Hopelijk slaap je nu wel beter!!

Flowers. Wat leuk! Woon je dicht bij het strand? Druk verlof heb je alsnog hoor haha. Fijn dat alles goed was bij de VK. En ook wel lekker toch, het idee dat je niet overtijd gaat?

17. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Babii ik heb geen idee wat voor ruptuur ik heb. Het zijn schijnbaar 5 hechtingen maat het voelt als 100 :$

Boommm gisterenavond hebben ze nog een bili geprikt en deze was nog steeds onder de grens. Dus het is even afwachten hoe het straks is. Het kolven gaat echt super, en de borst pakt ze ook steeds beter. Maar jezus het word nu wel ongemakkelijk aangezien ze nog niet helemaal snapt dat ze vast moet houden en niet opnieuw los moet laten om vervolgens weer aan te happen :D

Geboortegewicht was 2860, daarna 2705 gisteren 2665 en vanochtend 2600. Dus weer afgevallen.
    Ze heeft heel veel last van darmkrampjes. Hopelijk gaat dat ook snel weer beter want ik vind t maar een zielig gezicht.

18. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    De schattingen zeggen soms niet heel veel heb ik me laten vertellen inderdaad, ik vraag volgende week gewoon of ze zich eraan willen wagen.

Echt geniaal zulke opmerkingen hoor Babii, prachtig! 😂

Boommm wat fijn dat het kolven zo goed gaat, heerlijk! Schattig dat N en M willen helpen etc!
    Ik woon inderdaad heel dichtbij het strand! Lekker druk ben ik inderdaad, iedereen wil graag afspreken nu ik niet meer werk.
    En dan nog vind ik dat ik zeeën van tijd heb, ik doe er nog van alles omheen in het huis, gewoon lekker rommelen.

Draca ik kan me voorstellen dat het een zielig gezicht is. Ik duim voor je dat de waardes beter worden en jullie snel huiswaarts mogen.
    Mogen jullie meteen naar huis na een goede uitslag of moeten dat er eerst meerderen zijn?

19. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Flowers manlief is weer werken vandaag. Dus als we naar huis zouden mogen word dat zoiezo pas na 17:00.
    En over meerdere uitslagen hebben ze niks gezegd maar dat zal afhankelijk zijn van deze uitslag denk ik.

20. mamavantwee82

21 nov 2012
    53
    0
    0
    #2400 mamavantwee82, 2 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2016
    Hoi meiden,

Even een tijd er tussenuit geweest was erg beroerd de laatste weken de suiker liep niet lekker had hele lage bloedsuiker ineens... Gelukkig is de insuline helemaal gestopt en sindsdien voel ik me beter en mooie bloedsuikers...
    Voelde de kleine ook haast niet bewegen door de lage bloedsuikers dus een hoop in het ziekenhuis geweest..

Jeetje wat is er een hoop gebeurd.

Madeliefje, wat verschrikkelijk om jou bericht te lezen wens jullie veel kracht en sterkte toe in deze tijd....

Gefeliciteerd alle mama's die inmiddels zijn bevallen.

Hier gaan we aftellen volgende week de keizersnede, ben al best zenuwachtig daar deze keizersnede anders kan verlopen doordat de placenta waarschijnlijk vast zit.

Groeiecho's gehad en ze schatten de kleine op 2700 gram met de geboorte ben benieuwd of ze gelijk hebben...

Deel Deze Pagina