Aah zo..k las vanmiddag ook dat hcg kan verdampen als je het even laat staan..kan ook meespelen..k deed nl eerst kv en 2v5 en daarna pas de digitale met indicator die ineens niet zwanger aangaf..en die daarna weer..en toen deed k nieuw plasje en toen wast ineens Zwanger 1-2..toen t plasje laten staan en geloof 2 uur later pas die andere..dus kans dat t verdampte was aanwezig..maargoed k ga morgenochtend weer test doen..blijft spannend. .
♥ Zwanger ♥ MamaOktober13 (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - ♥♥ Nikie86 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 20 Maart 2016 - ♥♥ Nicolletjuh (30 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 20 Maart 2016 - ♥♥ Pioenroos28 (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 21 Maart 2016 - ♥♥ Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - ♥♥ Barbsan (?? jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - ♥♥ JoyS (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - ♥♥ Inky85 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - ♥♥ Flowers86 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - ♥♥ Marae (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Inolino (31 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Madeliefje06 (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Masrya (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ Joy1 (23 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Maart ♥♥ Lieke86 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Maart 2016 - ♥♥ SuusD (25 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Maart 2016 - ♥♥ Mmoniquee (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 30 Maart 2016 - ♥♥ Elfs (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 31 Maart 2016 - ♥♥ ♥ Afspraken ♥ 29 Juli Nicolletjuh - Eerste echo 30 Juli JoyS - Intake VK. 03 Augustus Boommm - Intake VK en eerste echo. Nikie86 - Eerste echo. 04 Augustus MamaOktober13 - Intake VK en eerste echo. 05 Augustus Joy1 - Intake VK. 10 Augustus Eulalia - Intake VK en eerste echo. Barbsan- eerste echo Inky85 - Eerste echo. 11 Augustus Masrya - Eerste echo. Pioenroos28 - Intake VK. 12 Augustus Pioenroos28 - Eerste echo. 13 Augustus Flowers86 - Eerste echo. 17 Augustus Marae - Intake VK en eerste echo. 18 Augustus Mmoniquee - Eerste echo. 20 Augustus Nicolletjuh - Intake VK. 26 Augustus Inky85 - Intake VK en termijn echo. ♥ Sterretjes ♥ ☆ Rae - 6.1 weken ☆ --- Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!
Als de echo op medische gronden is wordt ie altijd vergoedt. En anders krijg je er maar 3 vergoedt, termijnecho rond 10-12 weken, 20-weken echo en een liggingsecho tegen t einde. Ik kreeg 2 echos voor mijn termijn echo vanwege eerdere vroege miskramen., die zijn vergoedt
Als je het niet te koelen zet en niet direct doorroert, nee dan is je urine niet zo goed meer hihi. Idd morgenochtend weer even doen! Ik heb me net geschoren downstairs. Veeg met handdoek af en zag wat roze/rood. Weer elfers afgeveegd en hetzelfde, maar binnenwaarts zag ik geen bloed maar ook geen wondje! Heb bij m'n tweede wekenlang ernstig gebloed maar was hematoom. Ik heb geen idee wet dit is of waar het vandaan komt. Maar ben enorm panisch voor dit soort dingen: en als je dan weer krampen hebt (way ik toen ook had), dan zakt de moed je in de schoenen 😱
Oh babii, even afwachten. Kan van alles zijn, ook de krampen. Hopelijk houdt het bloeden snel op, en was het toch van het scheren. Dikke knuffel
Nou het is niet bloeden bloeden hoor/ want heb met spiegel gekeken en zit echt niet binnenin m'n vagina oid. Geen idee waar het wel vandaan kwam pfff
Pfff echt schrikken! Gelukkig is het niks ergs! Volgende keer iets voorzichtiger scheren dan maar haha!
Wat schrikken Babii! Ik heb wel eens dat 1 haarzakje zegmaar bloedt na het scheren. Dat zie ik vaak ook niet, maar er komt wel een beetje bloed vanaf. Misschien zoiets? Ik haat dat onzekere van net zwanger zijn.. er zit een mug in de slaapkamer:x
Ja, denk ook dat ik aan de binnenkant wat heb opengeschoren. Thanks meiden! We wachten af. Normaal ruik ik bloed ook aankomen; menstruatie. Maar alles ruikt goed zover ik kan ruiken. Haha een mug in de kamer, oordoppen in dus
Hey Dames, Hier weer even een update. Donderdagmiddag begon ik dus bloed te verliezen. Niet veel heel maar constant vloeien van helderrood met kleine stolsels. Donderdagavond en gister ook wat menstruatieachtige buik- en rugpijn. Gisterochtend bij eerste ochtendurine kwam redelijk wat bloed mee, en maandverband s ochtends zat ook redelijk wat in. Niet zoveel als bij ongesteld. Sinds gisteravond neemt het af, heel lichtjes vloeien. Van morgen bijna niks meer. Nu erg onzeker; was dit de miskraam gisterochtend? Of een bloeding en dat het toch nog goed zit? Wat ik het meest vervelend vind is dat ik me niet meer zo misselijk voel. Zou het zin om een zwangerschapstest te doen? Gelukkig belt VK me vandaag of morgen weer. Maar die kan toch nog geen echo doen in dit stadium. Echt heel vervelend die onzekerheid en het afwachten
Wat onwijs onzeker Inky! Wel fijn dat het bloeden is geminderd, al weet je natuurljk niet wat dat betekent... Een test lijkt mij wel zinvol? Want volgens mij gaat je HCG hard achteruit indien het een miskraam is?? Sterkte!
Jeetje.. Wat een onzekerheid. Ik hoop dat jullie beide snel zelerheod hebben. Ik heb het inmiddels aan ouders en schoonouders verteld en die waren allebei erg blij voor ons. Je begint het inmiddels ook echt te zien bij mee.. Oftewel alle wijde kleding achteruit mn kast tevoorschijn halen !
@Babbi waarschijnlijk bij het scheren gebeurd, huid is daar zoveel dunner. @inky wat een onzekerheid, wel fijn dat de vk vandaag weer contact opneemt en het bloeden gestopt is. Wellicht volgende week een echo? Gisteren tijdens werk aantal keren erg duizelig en licht in m'n hoofd. Moest echt eventjes gaan zitten. Vanmorgen toen ik wakker werd een heel onpasselijk gevoel, maar gelukkig niet overgeven. Langzaamaan begin ik erin te geloven. Had mij trouwens begin deze week al aangemeld bij MvM maar nog niks gehoord, duurde t bij jullie ook zo lang?
Hier ook in een dubio over een nieuwe duo kinderwagen. Wat is nu praktisch denk ik dan. Ik heb liever geen brede (2 zitjes naast elkaar) omdat je bijna nergens door kan in winkels of stad. Dus wil eig zo een in de lengte (2 zitjes achter elkaar). Maar vind die weer niet zo comfortabel hahah...wat erg he!! iemand ervaring met de langere versie??
Inky: waarom kan de vk geen echo doen? Toen ik mijn miskraam kreeg bij bijna 6 weken heeft ze wel een inwendige echo gedaan. Ze zag toen alleen maar bloed en geen vruchtzakje meer. Zo wisten we zeker dat ik een miskraam had. Mss is een echo toch wel goed in jouw geval..dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Want in het onzekere zitten is al helemaal niet goed Leef zo met je mee meis Als je een zw. test zou doen kan t streepje lichter zijn maar ik denk dat je in deze situatie meer baadt hebt bij een echo. Niet alle vk's doen meteen al een echo en willen de situatie vaak een beetje aankijken. Natuurlijk is de situatie al erg genoeg maar ik had het een beetje aangedikt bij de vk en ik mocht meteen komen. Tuurlijk was het niet de uitslag waar ik op hoopte maar ik had wel rust. Barbsan: heb je al zoveel last van je buik? Hier zie je nog niks alleen als ik er op duw is het wel iet wat gevoelig Masrya: ja de eerste tekenen van zwangerschap... doe rustig aan he! Babi: Ik denk ook dat t door t scheren komt. Soms is zon wondje flinterdun en zie je het niet eens. Helemaal met een scheermes. Bloedt je nog?
Babii. Hoe is het nu? Nog roze met afvegen? Inky, zou ook een testje wagen. Je hebt geen zekerheid natuurlijk. Maar vorige ronde na m'n miskraam was ik van een knaltest baar een licht streepje gegaan, dus wist dat het niet goed zat. Hopelijk heb jij nog een knaller. Wat onzeker dit.. Masrya. Heb je Dextro? Helpt bij mij vaak goed tegen duizeligheid. Nikie. Ik heb toen ik aupair was de iCandy duo gebruikt en dat was ee hele fijne wagen. Zitjes achter elkaar. Als we niet de donkey hadden genomen had ik die gekocht.