Wat gaan jullie dit weekend doen? Wij gaan strakjes even naar het zwembad, uurtje zwemmen met de meiden. Vanmiddag gaan we borrelen bij vrienden.
Hallo dames, Ook ik kom me aanmelden hier als het mag Ik weet niet helemaal precies wanneer ik uitgerekend ben, want mijn cyclus is lang en onregelmatig, maar ik gok op 30 maart. Ik ben 31 jaar, woon nu in het Gooi en heb al 2 kindjes. Ik zal proberen regelmatig mee te kletsen, maar weet niet of dat altijd even goed zal lukken. Voor de mama met bloedingen (sorry ben de naam kwijt indy/inky?), hopelijk is het geen miskraam en heb je snel zekerheid.
Nikie, mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het wel. Ik vond het helemaal niet oncomfortabel. Inky, Hopelijk heb je snel zekerheid. En inderdaad fijn dat je snel contact hebt met de vk. En anders zelf bellen. Welkom Inne. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Babii, altijd fijn, witte drab, ipv bloed 😉 Hier een rotnacht gehad. Jongste heeft buikgriep, daardoor vannacht met aan het verschonen , dan slapen geweest. De energie die ik gisteren had is nu nergens meer te vinden. Wij gaan opruimen, verder geen bijzondere dingen. Eindelijk een weekend niks, heerlijk. Wie wel iets leuks gaan doen, Hopelijk hebben jullie een beetje goed weer!
Bedankt voor de tip boom, zometeen gelijk maar halen! Dit weekend staat er niet veel bijzonders op de planning Door het rottige weer.
Inky: heel vervelend die onzekerheid! Je kan een testje doen of afwachten tot je vk belt. En je kan altijd zelf bellen natuurlijk Wij gaan straks ook even naar het zwembad en eind van de middag naar een verjaardag. Morgen een opruimdagje. Jammer van het weer ook
Welkom Inne! Gefeliciteerd! Babbi, ik heb wel een mijn (andere) hand opgehaald met scheren, met benen scheren voel ik dan of het glad is, en hoppa zo over mn nagel heen.. Bloeden! En ik maar zoeken op mijn been waar t vandaan kwam! haha Inky, ik zou idd ook een echo vragen voor wat meer duidelijkheid, net als wat nicki zegt, ze kunnen in ieder geval kijken wat er in je bm zit. Masrya, daar houdt ik me ook aan vast dat ik inderdaad nog zwanger ben, heb al bijna bij kv nieuwe testjes gekocht om te doen. haha! ben vooral misselijk als ik trek/honger krijg. Man man wat een nacht, vanaf 4 uur wakker geweest.. ik werd wakker van de regen, daarna enorme buikpijn. Geloof dat ik n beetje verstopt zit.. Zoontje is nu even spelen bij mn schoonouders. Vriend is zijn kamertje aan het schilderen, mooie peuterkamer van maken En ik ben met administratie bezig van ons bedrijf. En vanavond komen vrienden gezellig eten!
Welkom inne! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Mijn man is vanmorgen met de kleine naar het zwembad geweest, en ik ben even gaan fitnessen. Geen buikpijn meer, en wel weer wat misselijk. Bloed nog amper, alleen met afvegen. VK belde ook, ze wil me inderdaad komende week zien voor echo. Wordt ws donderdag of vrijdag, want dan ben ik rond de 6 weken.
♥ Zwanger ♥ MamaOktober13 (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - ♥♥ Nikie86 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 20 Maart 2016 - ♥♥ Nicolletjuh (30 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 20 Maart 2016 - ♥♥ Pioenroos28 (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 21 Maart 2016 - ♥♥ Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - ♥♥ Barbsan (?? jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - ♥♥ JoyS (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - ♥♥ Inky85 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - ♥♥ Flowers86 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - ♥♥ Marae (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Inolino (31 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Madeliefje06 (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Masrya (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ Joy1 (23 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Maart ♥♥ SuusD (25 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Maart 2016 - ♥♥ Mmoniquee (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 30 Maart 2016 - ♥♥ Elfs (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 31 Maart 2016 - ♥♥ ♥ Afspraken ♥ 29 Juli Nicolletjuh - Eerste echo 30 Juli JoyS - Intake VK. 03 Augustus Boommm - Intake VK en eerste echo. Nikie86 - Eerste echo. 04 Augustus MamaOktober13 - Intake VK en eerste echo. 05 Augustus Joy1 - Intake VK. 10 Augustus Eulalia - Intake VK en eerste echo. Barbsan- eerste echo Inky85 - Eerste echo. 11 Augustus Masrya - Eerste echo. Pioenroos28 - Intake VK. 12 Augustus Pioenroos28 - Eerste echo. 13 Augustus Flowers86 - Eerste echo. 17 Augustus Marae - Intake VK en eerste echo. 18 Augustus Mmoniquee - Eerste echo. 20 Augustus Nicolletjuh - Intake VK. 26 Augustus Inky85 - Intake VK en termijn echo. ♥ Sterretjes ♥ ☆ Rae - 6.1 weken ☆ ☆ Lieke86 - 4.3 weken ☆ --- Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!