Maak me echt om alles zorgen, gelukkig is het normaal. Heb dit bij mn miskramen ook nooit gehad. Dus ene kant goed teken maar ben zooo onzeker. Vanmiddag toch tegen mn moeder verteld, wilde eigenlijk wachten tot na de echo. Maar Ze was superblij om hopelijk weer oma te worden.
Oh wat gaat het hier hard, bijna niet bij te benen! Ik woon in zuid Holland west. Hier ook last met niezen en hoesten onderin! Ik ben iedere keer aan het wachten op misselijkheid. Mijn hele familie en zo ook mijn moeder en zus hadden een helse zwangerschap met bijna non stop misselijkheid. Geen idee of je dat erft (heeft denk ik met hoogte HCG te maken). Op het weekend lichtjes na nog geen klachten... Afwachten maar en het is tenslotte voor een goed doel
Flowers86 hoeft niet perse...ik had bij mijn zoontje een erg hogeohcg waarde en nooit misselijk geweest. Nu weet ik t niet maar mn testen waren niet zo knallend als toen en ik voel me wel soms wat misselijk. Geen idee waar t aan ligt dan..
Laten we het hopen Flowers86, dat je de uitzondering bent! Grappig inderdaad, zoveel van ons vlakbij elkaar. Wel gaaf Boommm om in London te wonen!! Qua wijk eeh geen idee, dat moet ik dan even googlen ;p Hier vallen de kwaaltjes ook nog mee, vooral erg moe.
Heb soms een soort wat warme gevoel onderin mn buik. Bij mn baarmoeder. Net of die dan gloeit. Kennen jullie dat?
Hoogte hcg maakte hier echt geen ruk uit. Bij m'n eerste een torenhoog hcg en braken vanaf 4 weken tot ze eruit was. Bij tweede een erg laag hcg, maar wel doorgaande zwangerschap en ook braken vanaf 4 weken tot ze eruit was. Nu goed hcg en nergens last van. Op krampen en soms steken na; daar word ik dus onzeker van: Snap je onzekerheid wel hoor Masrya, zeker gezien je verleden. Hier ook 3x een vmk en toch altijd nog bang. Voor e ruim 3 jaar bezig geweest, dus snap het allemaal.... Dat warme gevoel herken ik niet; maar merk wel dat iedereen een heel ander gevoel ervaart en ben blij dat ik niet de enige ben met geen klachten. Geef mij maar de periode dat je je ukkie voelt schoppen haha.
Wat is het dan toch wat ervoor zorgt dat de een wel misselijk is en de ander niet?? Best bijzonder zo'n lichaam! Mijn buik lijkt met de dag dikker te worden... Het verbergen wordt steeds moeilijker. Ik ga half september op vakantie en ik wil het eigenlijk daarna pas op werk vertellen (ben dan 14 wkn)... In de hoop dat mijn buik het niet eerder verraadt! Wanneer gaan jullie het 'openbaar' maken?
Wij gaan de eerste 2 weken van september op vakantie. Ik denk dat we het daarna wel gaan vertellen.. Met een leuke vakantiefoto!
Mijn misselijkheid begint af te nemen. Afgelopen dagen was t vrij veel aanwezig. Kan dit een slecht teken zijn ?
Barbsan: bij mij schommelt het ook erg op en neer hoor..soms heb ik er even veel last van en soms echt uren of zelfs halve dag niks. Hoeft niks te betekenen. Elfs: Ja dat is een leuk idee met zon foto! Dan verras je iedereen Waar ga je op vakantie?? Flowers86: wij pas na de termijnecho Vind dat tijd genoeg voor de 'buitenwereld' En jullie? Monique: Nee niet herkenbaar hier Ik ben echt rete zenuwachtig voor a.s. maandag. Aan de ene kant heel veel zin aan de andere kant niet ben gwn bang denk ik...want stel er klopt niks..pff maak mezelf soms gek. We moeten t wel positief houden maar toch