Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte de komende week Nicolletjuh! Niet leuk die onzekerheid!

2. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoefde ook niet terug te komen toen want er was echt niks te zien :( helemaal leeg. Heb wel nog een echo gehad net voor de curettage natuurlijk. Ik was 7 weken en je zou op dat termijn wel al iets moeten zien...hoever ben je nu precies?

3. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij iedereen anders denk ik ;) maar als t vruchtzakje verder groeit is dat volgens mij een windei...als ik t goed heb hoor ;) drm had ik toen ook nog steeds positieve testen. ..hcg stijgt wel maar heel lichtjes...

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wat verschrikkelijk te lezen. Je weet zeker wanneer je je ei ed had? En zat er ook geen dooierzak in?

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Klopt, heb ik ook gehad... Verschrikkelijk :(

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Normaal laten ze je toch wel terugkomen om te zien of je schoon bent? Althans is m'n ervaring. Maar loop natuurlijk ook onder ivf begeleiding.

7. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    Ik denk dat ik rond de 6 weken ben, heb iets langere cyclussen die nog weleens 1 of 2 dagen kunnen schelen, met opmeten kwam ze uit op 5+5 en op 6 weken (als ik het goed gezien heb) waren allebei lichtelijk in shock en ik in tranen dus heb niet alles meer meegekregen

8. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    mijn laatste menstruatie was 10 juni heb wisselende cyclussen van 31/32/33 dagen. . 25/25/27 positief ovulatie test gehad en rond 11/12 juli duidelijke kruidvat testen dan zou rond de 6 weken wel kloppen toch? ?

9. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Hoi dames,

Hier ook een windei gehad. Met 10.5 wk eerste echo gehad en toen geconstateerd. Vruchtzak is opgemeten en die was bij 7/8 weken gestopt met groeien omdat m'n lijf t toen door gehad zou moeten hebben. Niet vanzelf op gang gekomen dus gecurreteerd.

Soms hoor ik dat de kwalen net iets minder zouden moeten zijn, dat zei mijn VK toen. Geen idee of dat wel klopt.

Ik denk dat je bij 6 weken nog op het randje kunt zitten met of je wel/niet iets kunt zien? Dus ik zou het echt afwachten.

Sterkte met de onzekerheid komende tijd nicolutjuh!

10. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    dankjewel. . Ja ik ga er voor nu gewoon van uit dat het fout zit (manlief houdt zich vast aan de positieve verhalen) maar kan zijn dat ik fout geteld heb of minder ver maar daarom wil ik ook niet zomaar een curettage en wel eerst nog een echo.. wat bedoel je precies met een dooierzakje babii? is dat niet hetzelfde als de vrucht zak?

11. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Ervan uitgaande dat je eitje op zn laatst op 29 juni is gesprongen kom ik uit op 6.2 weken

Daarom snap ik die vk totaal niet waarom ze zegt dat niet goed is.

Je zou wel een echo bij een andere vk of gyn kunnen aanvragen.

Heel veel sterkte meis in deze onzekere tijd, knuffel!

12. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

19 dec 2014
    445
    44
    28
    Hier nog 1 testje digitaal gedaan. Had ik hier liggen. Maar geeft nog steeds 2+3 aan.. Kan dat? Of moet ik me zorgen maken?..

13. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Ja hoor, is maar een Indicatie.

Maar snap dat t je onzeker kan maken. Nergens voor nodig meis.

14. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij de vk hoefde ik niet meer terug te komen. ;) in t zkh deden ze een nog wel een echo natuurlijk :)

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Officieel horen ze te controleren of je baarmoeder goed schoon is. Zowel een gynaecoloog danwel een vk. Maar niet iedereen heeft daar zin in en doet het.

Met 6 weken moet je wel echt een dooierzak zien. Heb je de echo niet mee gehad? En een hartje kan ook wat langzamer zijn met starten:
    Maar ja; dan zou er inderdaad wel een dooierzak aanwezig moeten zijn.

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Mmmonique, iedereen maakt anders hcg aan. Ik had zondag al 3+, maar ik teste ook al enorm snel positief na de plaatsing.

En zoals m'n arts al zegt: stijgende hcg zegt niet alles over een goed doorgaande zwangerschap. Dus maak je absoluut geen zorgen! Bij m'n jongste had ik geloof ik pas bij 6 weken een 3+. Maakte echt heel langzaam hcg aan en bij m'n oudste mega snel.

Geen zorgen dus!

Bah hier weer buikpijn die doorstraalt naar benen. Erg fijn! Zat net te denken de echo lekker bij de ivf arts te laten,
    Maar ga denk toch even spieken.

17. Marae

Marae Niet meer actief

Hallo meiden, ik heb sinds gisteravond wat lichte krampen links en rechts in mijn onderbuik met een beetje bruin slijm. Ik maak me echt zorgen. Zou dit een voorbode kunnen zijn? Vannacht droomde ik ook zo raar over een hele berg zwangerschapstesten die spierwit bleven. Heeft misschien ook een beetje meegewerkt aan dit ongeruste gevoel. Ik ben nu tussen de 5 en 6 weken dus een echo is echt nog te vroeg.

18. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    @babbi wat naar dat je zoveel pijn hebt, hoop dat je je snel beter voelt.
    Ik kon de verleiding toch niet weerstaan ik ga nu 7 aug ook. 🙈

@marae ik durf daar niks over te zeggen maar duim voor je dat het goed zit.

19. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marae: geen idee...daar is geen antwoord op te geven helaas :( hoop voor je dat gwn alles goed is :) wanneer heb je een echo??

20. Marae

Marae Niet meer actief

De 17e pas. Ik zit nu dus te twijfelen of ik zal bellen voor een vroege echo. Maarja daar ga ik waarschijnlijk gewoon niets op zien, dus dan toch maar afwachten. :(

Deel Deze Pagina