Hier blijft de clearblue ook op 2-3 wkn hangen, maar mijn andere testen knallen, het maakt mij erg onzeker. Vandaag bij mij huisarts geweest voor mijn bloeddruk controle, die was ook hoog (ondanks de medicatie die ik slik) ik ben ook erg gespannen en slaap slecht. Heb ook aangegeven van de test en dat ik zo onzeker ben. Moet maandag zoiezo terug komen. Hoop dan wat meer te horen.
Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt voor volgende week zaterdag 8 aug. Dan ben ik tussen de 6 en 7 weken. Nog even geduld
Ik heb ook een heerlijke dag vandaag. Eerst boven de pot gehangen omdat ik veel te misselijk was en daarna voot een bloedneus.. Heeeerlijk zon dagje..
Marae; ik zou het ook niet weten maat misschien kan je over 2 dagen een testje doen om te kijken of ie af neemt ?
Nicolletjuh probeer op vakantie toch er niet teveel aan te denken. Niets aan die onzekerheid! MArae ik zou het niet weten. Denk dat het enige is wat je kunt, afwachten is. Fijn dat je iig al wat sneller kan spieken! Barbsan goed begin van je dag idd! Ik heb vanochtend met de cb test nog getest en die was 3+
Dank jullie wel dames, ik voel me er best emo onder maar heb drukke dagen zoontje is jarig en vieren wr dit weekend en dan maandag even lekker een paar dagen weg.. komt het dan niet vanzelf dan eis ik eerst een echo voor ik iets beslis.. ik kom wel nog even spieken Hoe het bij jullie allemaal gaat en als ik meer weet dan laat ik het horen! succes allemaal
Ik hoop dat je nog een beetje kunt genieten van je zoontje zn verjaardag nicolletjuh! Sterkte de komende dagen met alle onzekerheid. Fijn dat je wat eerder mag kijken Marea! Klinkt als een heftige dat Barbsan! Misselijkheid nu wel weg? Ik heb gisteren ook nogmaals een cb test gedaan, onzekere muts.. Stond 3+ op.. Maar of ik nu gerustgesteld ben.. mwahh.. Wanneer mag jij voor echo schorpioen?
Misselijkheid is nu gelukkig wel weg ja.. Maar het komt en gaat en blijft eigenlijk redelijk veel aanwezig..
@barbsan vervelend dat je zo naar voelt! @nicolletjuh gefeliciteerd met je zoontje, en veel sterkte komende dagen. Hier juist in de avonden behoorlijk misselijk, en de hele dag het gevoel alsof ik dagen niet geslapen heb. Maar voor de rest voel ik me eigenlijk best goed.
Nicolletje, heel veel sterkte de komende dagen en van harte met je zoontje! Zucht; hier vandaag enkel krampen rechts: wordt er echt gek van. Moe ben ik met vlagen. M'n andere zwangerschappen waren heel anders dus baar mij wat zorgen. Ga zaterdag dus toch even naar de echo, wil weten of hij in ieder geval "gevuld" is en goed op groei loopt: natuurlijk zie ik geen hartje en zegt het gevuld zijn niks. Maar m'n vriendin zei ook al: ga nou maar, wn inderdaad. Heb dan iets aan houvast.
@babbi wat een onzekerheid hè!, hoop dat je een mooi gevuld zakje ziet zaterdag! Kon mn bed niet uit komen, ook niet raar gezien dit tijdstip natuurlijk Haha. Maar om 8 uur al bij the bride 2 be zijn (ben fotograaf). Dus een leuke en drukke dag voor de boeg.
Sterkte Nicollutjuh de komende tijd! @ Marae: hoe gaat het nu?? Hier alles rustig. Onderin m'n buik is t soms echt bloedheet, geen idee wat dat te betekenen heeft
@barbsan: he getver zo misselijk...arme meid..hoop voor je dat t snel wat mindert hoor. Moet je ook werken nog? @nicolletjuh: nog gefeliciteerd met je zoontje! Hieperdepiep! Voor jullie zelf veel sterkte hoor en hopen toch op een mooie echo. Knufff @marae: fijn dat je nu eerder kunt komen! de week is zo voorbij! @elfs: Heerlijk toch even zon bevestiging @flowers86: wat gek..heb t nog nooit gehad is t aan de buitenkant of binnenkant? @masrya: gaaf!! veel plezier vandaag @babii: spannend dat is morgen al! Hoe laat ga je??
Ik heb maar 1 soort test gebruikt om dit dus te voorkomen. Sommige testen meten net een andere hcg waarde en mss een andere uitkomst. Ik zou dan ook denken oeiiii en nu? Maar als die andere testen wel knallen zou ik me niet te druk maken hoor Kan je niet eerder een echo krijgen?
Meiden ik ben echt doodsbang voor maandag...tuurlijk moet ik positief zijn maar toch ergens ben ik bang. Voel me ook niet echt zwanger...heb wel eens vlagen van misselijkheid en wat gevoelige borsten maar dat is alles. Ik had bij mijn zoontje ook nergens last van. Probeer me daar maar aan vast te houden en uit te gaan van een goede echo normaal denk ik eig nooit aan mijn miskramen maar als dan weer zon vroege echo moment opduikt komt alles toch weer boven. Bah ik haat die onzekerheid
nikie, ik heb een beetje hetzelfde.. alleen dan geen echo binnekort. Ik kan me niet herinneren dat ik bij mijn zoontje ook zo onzeker en bang ben geweest. Toen had ik ook de eerste echo met 9.3 wk. Nu lijkt het wel een eeuwigheid te duren, en ben ik er constant mee bezig.. Als t maar niet misgaat, als ik maar niet nu blij ben met iets wat er niet is.. Heel gek.. En dat terwijl ik helemaal geen reden heb om zo angstig te zijn, ik heb nog nooit een mk gehad.. Maar we gaan houden ons er gewoon aan vast dat alles goed is.. En dat we gewoon blij moeten zijn dat we niet zoveel kwaaltjes hebben.. Al voel ik me op sommige moment onwijs zwanger.. en t andere moment helemaal niet.. Komt goed Nikie!