Dan moet jij inderdaad nog even...kon je niet eerder een echo? Is dat ook niet meteen de termijn echo? Ik vind dat onzekere gwn niks. Als je weet dat t goed zit ben je ook veel geruster he Wat grappig onze banners schelen precies een week en bij jouw onderschrift staat ook 25-zwanger. Wat toevallig
Rot he die onzekerheid!! Het liefste gooi ik er nog een een CB wk indicator tegenaan maar mijn man en ik hebben besloten geen testen meer te doen! Ze hebben geknald dus prima zo! Het is aan de binnenkant, heel gek!! Ik had het ook heel heet aan t begin van de zwangerschap maar sinds vandaag echt heel koud! Misschien is het onderin zo warm omdat het hard aan t werk is 😃
Ik heb het ook gehad flowers. Dat warme gloeiende gevoel. Vorige week steeds. Nu voor namelijk zo nu en dan steken links en rechts. En savonds erg koud en snachts weer heet.. Misselijk beetje savonds en sochtends lichtjes. Maar niet storend.
Ik mag heerlijk 6 dagen werken deze week. En dat terwijl ik me zo beroerd voel, en ik kan het ook niet uitleggen waarom.. Maargoed, de week vliegt wel voorbij op deze manier! Ik voel me ook echt wel heel zwanger want ik heb vanaf dat ik dacht dat ik zwanger was al hele gevoelige tepels, heel misselijk en mn broeken beginnen steeds strakker te zitten, doe m momenteel dicht met een elastiekje om de knoop.. Erg he, nu al! Maar dat maakt me ook juist zo onzeker,w ant wat nou als de echo niet goed is.. Dan komt de klap echt wel heel hard aan..
Oh Monique wat grappig dat jij t het ook hebt gehad dat groeiende gevoel! Barbsan: ik heb echt een megabuik, echt niet normaal... Kan m bijna niet meer verhullen! Ik heb al positiebroeken aan
Ik moet deze tijd ook veel werken, werk in de zorg. Ik werk parttime maar door de vakantie periode werk ik deze wkn wel fulltime. Vanavond laat en morgen weer een vroege dienst, erg slopend hoor! Uitslapen lukt niet meer, want onze dochter is meestal rond 0700-0730 wakker. Maar als ze een middagdutje doet, probeer ik ook even te slapen.
Gelukkig ben ik niet de enige met zo'n opgeblazen buik! Vond het eigenlijk nog wel vroeg.. maar mijn broeken zitten ook niet meer lekker. Ik hoop snel op mooi weer, dan kan ik mn dunne broeken aan met elastiek Barbsan, ja dat bedoel ik.. Ben je al een paar weken gelukkig zwanger.. en dan echo.. niks.. bah.. lijkt me vreselijk!
jaa haha toevallig! zelfde cyclus op 1 week na.. Ik krijg inderdaad meteen een termijnecho. Als er geen reden voor is krijg ik geen eerdere echo. Of ik moet zeggen dat ik me niet goed voel ofzo.. Maar daar ben ik niet zo goed in.. Misschien dat ik volgende week bel, als ik 6 weken ben, en vraag of ik al eerder mag komen kijken..
Zo vandaag een drukke dag achter de rug, nu lekker met de beentjes omhoog. Ook is mvm net langsgeweest en ik mag meteen beginnen 😊
Ik krijg trouwens met 5wk en 6 dgn een vroege echo, inwendig. Om te kijken of het niet weer een lege zwangerschapsring is.
Misselijkheid begint hier erger te worden, vooral als ik honger krijg sta ik echt te kokhalzen. Hoe is t met jullie? @babbi al voor de echo geweest?
Wowww Suus, je ziet t echt al!!! Hier nog niks te zien...maar vindt t wel prima hihi..kan nog lang genoeg met een buik lopen Monique: wanneer krijg je de echo? Hier ook met vlagen hoor..soms echt een halve dag niks en dan opeens een paar uur gaat t op en neer. Dan denk ik ik eet wat en dan komt t wel goed..niet dus! Soms wordt t dan erger.... Vandaag met mn kleine ventje naar de zee geweest. Tis stikheet hier dus we kunnen niks anders dan afkoelen Aankomende week komt mn mammie op vakantie want woensdag wordt ons zoontje 1 jaar!!!
Wat goed dat er zoveel aan mvm doen. Deed ik bij de vorige zwangerschap ook Hier (Turkije) kennen ze dat allemaal niet..op zich wel jammer. Maar op een gegeven moment was ik dat plassen in zon fles ook wel zat..en dan die lucht..iekkk kon er soms echt niet tegen Maar vindt t echt een super goed doel! Hebben jullie al aan een pretecho of geslachtsbepaling gedacht?
Hoi meiden, Even een ego, zal vanavond reageren op iedereen . Vanochtend de echo; ik wilde enkel zien of het vruchfzakje gevuld was. Tot ieders grote verbazing zat er een dooierzak, met vruchtje en net gestart kloppend hartje. Huh? Ben pas 5+5. Nou ik was dus erg verbaasd, maar wel voorzichtig blij. Wacht nu woensdag af en dan vanaf 11 augustus neemt het zkh het weer over. Tot vanavond! Btw; mooi buikje; die is hier ver te zoeken lol.