Wat goed Babii! Gefeliciteerd Suus, mooie buik hoor! Dat kun je niet meer verbergen! Masrya, die misselijkheid heb ik ook, vooral als ik trek krijg. Dit heb ik met mijn zoontje niet zo gehad. Nikie, wat heerlijk dat je moeder komt. Kun je het haar eindelijk vertellen! En natuurlijk je zoontje zn verjaardag vieren! Leuk! Hier gaat het wel goed. Veel last van buikpijn.. Dat is iets minder leuk..
@babbi wat fijn, gefeliciteerd! @nikkie wat leuk dat je moeder komt, en alvast gefeliciteerd met je zoontje! @elfs wat vervelend doe buikpijn, hoop dat t gauw over is!
@nikie86 As dinsdag krijg ik de echo. Oeeh wat goed nieuws! Babii! Hopelijk voor mij hetzelfde as dinsdag met 5+6.
Spannend nikie! Ik over 8 dagen en het begint voor mij nu ook lekkerdichtbij te komen! Ik begin ook steeds meer te dromen over een baby.. Een meisje, en dat het geboren word maar word wel 2 weken tw vroeg geboren haha. Nou ok denk zelf al dat het een meisje word dus dat zou toxh wel heel fijn zijn haha
Spannend Nikie86! Vanochtend een clearblue digital en jaaaaa 3+ erop! bij 5+4. Toch wel netjes!😊
@nikkie spannend! Hoelaat moet je? @barbsan ben benieuwd of jou voorgevoel klopt. Bij mijn zoontje klopte het @monique fijn even die bevestiging hè 😊 Heb heerlijk geslapen maar helemaal lek geprikt Door die ***muggen! En Hubbie niet 1x! Ik smaak waarschijnlijk gewoon lekkerder hahah Voel me tot nu toe vandaag iets beter qua misselijkheid gelukkig. Vanmiddag maar vast badje neerzetten voor de kleine man, morgen wordt echt tropisch. Jullie nog plannen voor vandaag?
Zo Suus dat is al een flinke buik! Super Babii! Nu al een kloppend hartje, wat een geruststelling! Spannend al die echo's! Ik ben al aan het aftellen, nog maar 2 weken en 6 dagen haha.
Barbsan: ik had bij mn zoontje al meteen t voorgevoel voor een jongen, heel sterk. En ik droomde er ook over. Dus wie weet klopt t bij jou ook! Monique: netjes hoor 3+! Masrya: om 14u hier stikt t ook vd muggen. Wordt er doodmoe van! Zoontje lief helaas ook helemaal lek
Wow Monique super die 3+ Ik heb een voorgevoel een meisje te krijgen. Ook is het op dit forum gependeld en is dit vroeger weleens bij mij gependeld. We gaan het zien! Anderen nog een voorgevoel? Of pendels laten doen??
Nou lekker dan, vannacht gedroomd over een miskraam. Fijn hoor net voor de echozucht. Nu ben ik helemaal nerveus voor vanmiddag
Elfs, buikpijn is nooit fijn, maar het is wel echt een teken dat je baarmoeder groeit. Die buikpijn heb ik dus elke week z'n 2/3 dagen heel heftig. Heb dan het gevoel een miskraam te krijgen, neem een PCM in en het stopt weer. Ukkie is aan het groeien . Nikki86, heel veel succes straks met je echo. Die dromen over een miskraam had ik ook. Meerdere malen gedroomd over een lege vruchtzak met als gevolg een heftige bloeding. Blijkbaar droomde ik heel intens, want werd spontaan wakker met fikse krampen . Komt vast goed! Mmonique, dat is super nieuws! Alleen maar goed die 3+. 1612, voor mij is het helaas niet echt een geruststelling. Ik weet helaas heel goed dat het zomaar kan stoppen als er nog maar iets fout gaat. Maar goed, we hopen maar op het beste! Flowers, pendels geloof ik niet in, althans niet als een willekeurig persoon het zomaar even doet. Dat moet je echt kunnen . Voorgevoel heb ik niet, althans denk tot nu toe een jongen, maar dat is gevoelsmatig. Anderzijds denk ik een meisje en dat is m'n verstand. M'n gevoel zegt dat ik enkel meisjes kan baren en alle miskramen een jongen waren. En volgens mij maakt m'n man graag meisjes, hahaha. Nee hoor, het geslacht maakt mij niet veel uit, al zal een jongen erbij super leuk zijn. Ben alleen erg "bang" dat hij dan enorm op m'n man zal lijken, net als m'n oudste. Die is 1 kop met hem. Vind ik niet ergC vindt het heerlijk, maar mensen lopen maar te roepen; o wat lijkt ze en o het is precies en o..... Zal met een jongen dan wel erger worden en weet niet of je dat moet willen voor het kindje. M'n oudste wordt er soms weleens verdrietig van, die snapt het namelijk al.... Hier even laat met reacties. Was naar Moviepark en de Efteling...... Dus laat thuis en moe. En dan nog m'n jongste is een super leuke sprong en 2 uur krijsen de avond tot hyperventileren aan toe.... Kortom; druk .
Nikie; spannend!ben heel benieuwd! Babi; hoop dat je het wel naar je zin hebt gehad! Ik heb dua maandag (volgendeweek) mn echo, maar moest 2 glazen water drinken voor ik kwam. Dus dan krijg ik een inwendige echo toch? Maar dan ben ik 8 weekjes dus dan is een inwendige toch niet nodig?
Als je volle blaas moet hebben proberen ze het eerst uitwendig. Willen ze het ook inwendig doen moet je eerst plassen.